student Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Od jakiś 3 tygodni mam problem z komunikatem „serwer zajęty” Na początku występował częściej niż po uruchomieniu. Chciałbym się pozbyć tych komunikatów. zrobiłem raport z Autoruns: [LINK] Oraz raporty: OTL.txt Extras.txt FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
adacho Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Error: (04/19/2014 02:01:56 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )Description: Nie można załadować następujących sterowników startu rozruchowego lub systemowego:adgnetworktdicdrom Widzę problemy z kartą sieciową, choć wątpię, żeby to miało związek z w/w błędem. Odnośnik do komentarza
student Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Widzę problemy z kartą sieciową, choć wątpię, żeby to miało związek z w/w błędem. Masz rację mam taki problem https://www.fixitpc.pl/topic/18821-nawiązanie-komórkowego-połączenia-szerokopasmowego-a-znak-braku-możliwych-połączeń/ Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 U5 UnlockerDriver5; C:\Backup\nowy\Downloads\ulock\x86\UnlockerDriver5.sys [4096 2010-07-04] () <===== ATTENTION Necurs Rootkit? Wykonaj skany: ESET Necurs Remover https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbiór-narzędzi-usuwających/#entry57587 Kaspersky TDSSKiller https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbiór-narzędzi-usuwających/#entry33542 Masz zainstalowany MBAM 2 - użyj go. Logi ze skanów załącz do posta. Używasz Sandboxie 4.08 - uruchamiasz tu przeglądarkę ? Odnośnik do komentarza
student Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 ESET Necurs Remover – nie wykrywa infekcji, nie ma loga. Kaspersky TDSSKiller - LINK MBAM 2 – Umiera mi w trakcie skanowania na obu dostępnych trybach, będę musiał spróbować go uruchomić po przez Camelona lub zainstalować od nowa. EDIT Log z MBAM Malwarebytes Anti-Malware www.malwarebytes.org Data skanu: 2014-04-20 Czas skanu: 12:57:26 Raport: mbamlog.txt Administrator: Tak Wersja: 2.00.1.1004 Baza danych malware: v2014.04.19.11 Baza danych rootkitów: v2014.03.27.01 Licencja: Darmowy Ochrona przeciw malware: Wyłączony Ochrona przeciw szkodliwymi stronami: Wyłączony Chameleon: Wyłączony System operacyjny: Windows 7 Service Pack 1 Procesor: x86 System plików: NTFS Użytkownik: Konto Typ skanu: Skanowanie w poszukiwaniu zagrożeń Wynik: Zakończono Objekty zeskanowane: 269295 Minęło: 11 h, 54 min, 2 s Pamięć: Włączony Autostart: Włączony System plików: Włączony Archiwa: Włączony Rootkity: Włączony Shuriken: Włączony PNP: Ostrzegaj PNM: Włączony Procesy: 0 (No malicious items detected) Moduły: 0 (No malicious items detected) Klucze rejestru: 1 PUP.Optional.Amonetize, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\TYPELIB\{363BB65D-1747-4826-B445-1DA6244E2037}, , [26daa7596c940cf44d8c0e5b976a916f], Wartości rejestru: 0 (No malicious items detected) Dane rejestru: 0 (No malicious items detected) Foldery: 0 (No malicious items detected) Pliki: 5 PUP.Optional.OptimumInstaller.A, C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-3075531663-1225399794-3135686591-1004\$RQBPJ2J.exe, , [04fcaf51ec14649ce5c91236c73adf21], PUP.Optional.Amonetize.A, C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-3075531663-1225399794-3135686591-1004\$RT5INF1.exe, , [e31dce329d6328d8fa5e8fad837dc63a], PUP.Optional.Amonetize.A, C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-3075531663-1225399794-3135686591-1004\$R71P82I.exe, , [f50b659b976956aa91c764d8f50b1be5], PUP.Optional.BundleInstaller.A, C:\Users\Konto\Downloads\krita-windows-downloader_pl.exe, , [3dc315eb6799639d016d7aee32cffe02], PUP.Optional.Amonetize, C:\Users\Konto\AppData\Local\41\a18467.exe, , [26daa7596c940cf44d8c0e5b976a916f], Sektory fizyczne: 0 (No malicious items detected) (end) Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 muzyk75 Nie wprowadzaj go w błąd. Rootkit Necurs wygląda całkiem inaczej (zupełnie inne ścieżki i nazewnictwo, inne objawy w raportach), a owo oznaczenie w FRST to: KLIK. adacho Error: (04/19/2014 02:01:56 PM) (Source: Service Control Manager) (User: ) Description: Nie można załadować następujących sterowników startu rozruchowego lub systemowego: adgnetworktdi cdrom Widzę problemy z kartą sieciową, choć wątpię, żeby to miało związek z w/w błędem. Sugerujesz "problemy z kartą sieciową", a ów adgnetworktdi to tylko odpadkowy sterownik po odinstalowanym programie Adguard i wystarczy go po prostu skasować: S1 adgnetworktdi; system32\drivers\adgnetworktdi.sys [X] student Adresując powyższą drobnostkę i kilka innych rzeczy z raportów, do Notatnika wklej: S1 adgnetworktdi; system32\drivers\adgnetworktdi.sys [X] S3 fsbl; \??\F:\cf\f-downadup\fsbldrv.sys [X] HKLM\...\Policies\Explorer: [NoFolderOptions] 0 SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing. Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. Powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Zweryfikuj też w menedżerze urządzeń czy zniknął ten szczątek Adguard. Od jakiś 3 tygodni mam problem z komunikatem "serwer zajęty" Wstępnie wykonaj test czy komunikat się zgłasza w stadium czystego rozruchu: KB929135. To pozwoli zawęzić obszar poszukiwań. Masz rację mam taki problem Jeśli chodzi o sieć, moją uwagę tu prędzej zwraca ten stary uruchomiony sterownik TAP-Win32 Virtual Network Driver: R3 tap0901; C:\Windows\System32\DRIVERS\tap0901.sys [26624 2011-07-01] (The OpenVPN Project) Nie za bardzo widzę na liście zainstalowanych programów pasującą instalację, może to jakiś szczątek po już odinstalowanym programie (np. stare wersje COMODO instalowały takie urządzenie TAP, ale i inne programy mogą to integrować). . Odnośnik do komentarza
student Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Fix wykonany http://wklej.eu/index.php?id=8f8436b5ba&view=nl w managerze urządzeń nie ma wpisu po adguard. Jak na 20 minut po uruchomieniu komunikatu nie ma. Nawet w wersji angielskiej która też czasem pojawia mi się po kliknięciu na jakiś program, na tyle ile zrozumiałem komunikat angielski, to informował mnie o tym że aplikacja jest przeciążona i żeby ją przełączyć… tylko w jakim sensie. Jak się pojawi znów w najbliższym czasie to spróbuje czystego rozruchu. Z tym TAP to pod mHostpot lub FoolDNS – może być. edit mHotspot. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Fiks przetworzony pomyślnie, potwierdzasz też zanik urządzenia Adguard. Możesz usunąć używane narzędzia i folder C:\FRST. Z tym TAP to pod mHostpot lub FoolDNS – może być. edit mHotspot. Ten mHotspot jest w ogóle zainstalowany? W raportach żadnych śladów wpisu instalacyjnego oraz notowalny pusty skrót: Shortcut: C:\Users\Krystian\Desktop\Nowy folder\mHotspot.lnk -> C:\Program Files\mHotspot\mHotspot.exe (No File) Jak na 20 minut po uruchomieniu komunikatu nie ma. Nawet w wersji angielskiej która też czasem pojawia mi się po kliknięciu na jakiś program, na tyle ile zrozumiałem komunikat angielski, to informował mnie o tym że aplikacja jest przeciążona i żeby ją przełączyć… tylko w jakim sensie. Jak się pojawi znów w najbliższym czasie to spróbuje czystego rozruchu. W związku z tym na razie nie ma tu czym się zajmować. Temat zostawiam jednak otwarty. . Odnośnik do komentarza
student Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) Do zamknięcia – instalowałem na nowo Windows, bo chciałem mieć go czysty przy okazji instalacji Majaro. Edytowane 11 Listopada 2014 przez student Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się