michalsol Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Witam, od jakiegoś czasu mój komputer chodzi coraz wolniej, Google Chrome używa dużo pamięci, dłużej się uruchamia, ogólnie wolniej chodzi (to może być normalne zjawisko, nie pamiętam kiedy formata robiłem ). Dzisiaj jednak zauważyłem, że część stron mi się nie otwiera, np. http://www.polskieradio.pl/. Z routerem wszystko ok, na innym komputerze działa. Proszę więc o sprawdzenie logów, by upewnić się, że wszystko jest w porządku. Załączam potrzebne pliki. Proszę o pomoc i ogromnie dziękuję checkup.txt Extras.Txt OTL.Txt Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Temat przenoszę, na razie do działu Windows, ale nie wykluczony dział Sieci. Nie ma tu żadnych oznak infekcji. od jakiegoś czasu mój komputer chodzi coraz wolniej, Google Chrome używa dużo pamięci, dłużej się uruchamia, ogólnie wolniej chodzi (to może być normalne zjawisko, nie pamiętam kiedy formata robiłem ). Dzisiaj jednak zauważyłem, że część stron mi się nie otwiera W pierwszej kolejności do sprawdzenia ewentualny wpływ Norton Internet Security i Peerblock (ta kombinacja szczególnie pod kątem problemów z otwieraniem stron). Wg raportu niektóre komponenty programów były odświeżane bardzo niedawno: ==================== One Month Created Files and Folders ======== 2014-03-29 14:43 - 2014-03-29 14:43 - 00000000 ____D () C:\Windows\System32\Tasks\Norton Internet Security 2014-03-29 14:37 - 2013-09-10 04:47 - 00078936 ____R (Symantec Corporation) C:\Windows\system32\Drivers\SymIMV.sys ==================== One Month Modified Files and Folders ======= 2014-04-13 15:58 - 2014-02-01 18:58 - 00000000 ____D () C:\Program Files\PeerBlock 2014-03-29 14:43 - 2014-03-29 14:43 - 00000000 ____D () C:\Windows\System32\Tasks\Norton Internet Security 2014-03-29 14:37 - 2012-02-02 17:01 - 00003234 _____ () C:\Windows\System32\Tasks\Norton WSC Integration 2014-03-29 14:37 - 2011-04-23 15:27 - 00000000 ____D () C:\Windows\system32\Drivers\NISx64 PS. Mini korekty w spoilerze (wpisy puste oraz z Firefox usunięcie niekompatybilnego dodatku Google Toolbar i starych ścieżek Firefox pre-21). Brak wpływu na wydajność systemu. 1. Zresetuj cache wtyczek Google Chrome, by usunąć puste wpisy. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: S3 btwaudio; system32\drivers\btwaudio.sys [X] S3 btwl2cap; system32\DRIVERS\btwl2cap.sys [X] S3 btwrchid; system32\DRIVERS\btwrchid.sys [X] HKLM-x32\...\Run: [] - [X] FF user.js: detected! => C:\Users\rf\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ww2vp2kr.default\user.js FF Extension: Google Toolbar for Firefox - C:\Users\rf\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ww2vp2kr.default\Extensions\{3112ca9c-de6d-4884-a869-9855de68056c} [2011-04-17] C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\extensions C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\plugins Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. 3. Uruchom TFC - Temp Cleaner. . Odnośnik do komentarza
michalsol Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Dzięki! Problem z otwarciem stron ustąpił, nic się raczej nie zmieniło w tym czasie. Wrzucam loga z FRST. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Skrypt wykonany. Zastosuj DelFix. Problem z otwarciem stron ustąpił, nic się raczej nie zmieniło w tym czasie. Jeśli nadal występują te problemy: od jakiegoś czasu mój komputer chodzi coraz wolniej, Google Chrome używa dużo pamięci, dłużej się uruchamia, ogólnie wolniej chodzi .... weryfikacja kombinacji Norton Internet Security i Peerblock nadal aktualna. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się