kaczakkkk Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Podczas uzywania aplikacji on-line w pewnym momencie nastepuje "freeze" (nie wiem jaki jest polski najlepszy odpowiednik tego slowa) W kazdym razie nie mozna kontynuowac, bo wszystko jest zablokowane. Moje pytanie jest o diagnostyke przyczyn dysfunkcji: - hardware, np - brakujacy RAM - mala przepustowosc lacza - inne. - software, np - blad instalacji aplikacji - usterka systemu operacyjnego - niewlasciwe uzytkowanie/konfiguracja aplikacji Jak rozwiazac problem? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 W czasie udzielania pomocy korzystamy z raportów logów i tym podobnych informacji. Nie ma wróżek, jasnowidzów, etc. Dlatego uprasza sie obywatela Kaczaka o dostarczenie wymaganych raportów oraz napisanie o jaką aplikację online chodzi. Z poważaniem Belfegor https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/ Odnośnik do komentarza
kaczakkkk Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 No wlasnie, ale dostep do tych komputerow bede mial dopiero za 2 tyg. Tymczasem prosze srogiego straznika Luwru do cierpliwosci i wyrozumialosci. Pozdrawiam wiosennie. Obywatel Kaczak. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się