malgroz Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Windows 7 nie otwiera progamu VDownloader. Pojawia się okno dialogowe z tekstem : Program VDownloader przestał działać. Trwa wyszukiwanie rozwiązania problemu przez Windows. Po chwili okno znika a program nie otwiera się. Ten sam program zainstalowany z tego samego pliku instalacyjnego na drugim komputerze z Windows Xp działa poprawnie. Jestem nowicjuszem więc bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Przesyłam trzy logi ale nie mam pewności czy to wystarczy by rozwiązać problem. Za pomoc z góry dziękuję. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zacznijmy od prostych czynności. Odinstaluj nastepujące programy IObit Apps Toolbar v8.8Surfing Protection (HKLM-x32\...\IObit Surfing Protection_is1) (Version: 1.0 - IObit)Sweet Page (HKLM-x32\...\sweet-page uninstaller) (Version: - sweet-page) <==== ATTENTION 2. Po odinstalowaniu Pobierz AdwCleaner i wykonaj nim skan. Przedstaw raport. http://general-changelog-team.fr/outils/289-adwcleaner Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Usunęłam - mam nadzieję, że skutecznie trzy wymienione programy. Po odistalowaniu pobrałam Adw Cleaner ze strony Dobre programy (z podanej nie udało mi się) i wykonałam scan. Log w załączeniu. AdwCleanerR7.txt Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Ten sam program zainstalowany z tego samego pliku instalacyjnego na drugim komputerze z Windows Xp działa poprawnie. A czy na systemie XP też jest Avast? Na próbę całkowita deinstalacja Avasta. Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Na XP też jest Avast. Na komputerze brata z systemem W7 i Avastem program VDownloader zainstalowany z tego samego pliku działa. Czy w tej sytuacji podejmować deinstalację Avasta? Jeśli tak to czy wystarczy zastosować Revo Uninstaller Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Jeśli tak to czy wystarczy zastosować Revo Uninstaller Nie stosować Revo tylko deinstalację z panelu sterowania. A potem poprawić w trybie awaryjnym firmowym narzędziem AvastUnistalUtility http://www.avast.com/uninstall-utility Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Odinstalowałam Avasta dokładnie zgodnie z instrukcją. VDownloader w dalszym ciągu nie uruchamia się i pojawia się ten sam komunikat. Czy mogę już ponownie zaistalować Avasta i z jakiej strony? Nie chcę pozostawać bez ochrony. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Czy mogę już ponownie zaistalować Avasta i z jakiej strony? Nie chcę pozostawać bez ochrony. Nie. Poczekaj, jak nie będziesz wchodzic na zwariowane strony nie złapiesz infekcji. Masz taki stan systemu Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X64) OS Language: Polish Internet Explorer Version 11 Nie jestem tego pewny ale coś mi mówi, że bład, który notowany jest w dzienniku ma związek z wersją IE. Jak poczekasz trochę, sprawdzę to na wirtualnym systemie i dam odpowiedź A tu zanotowane zdarzenie w Dzienniku Application errors: ================== Error: (04/03/2014 07:10:28 PM) (Source: Application Error) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: VDownloader.exe, wersja: 3.9.1693.0, sygnatura czasowa: 0x52e7f6c2 Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 6.1.7601.18229, sygnatura czasowa: 0x51fb1677 Kod wyjątku: 0xe0434f4d Przesunięcie błędu: 0x000000000000940d Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x%9 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xVDownloader.exe0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: VDownloader.exe1 Ścieżka modułu powodującego błąd: VDownloader.exe2 Identyfikator raportu: VDownloader.exe3 Trochę to trwało bo musiałem dostosować system, w końcu okazało się że nie mam zainstalowanych na wirtualu bibliotek Netframework 4,0. Ty masz. Nie wiem co jest powodem byc moze są uszkodzone na dysku pliki systemowe. Sprawdźmy Start > polecenie uruchom > cmd wpisz komendę sfc /scannow klik enter i czekasz na zakończenie procesu > Podaj jaki był końcowy komunikat Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Wykonałam polecenia i pojawił się komunikat: Aby móc używać narzędzia sfc musisz być administratorem z uruchomioną sesją konsoli. Jestem jedynym użytkownikiem a zatem i administrtorem komputera. Co dalej? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 W takim razie zagramy inaczej. Menu start > wszystkie programy > akcesoria > z prawokliku na wiersz polecenia > uruchom jako admin i dalej już to samo czyli wklepujesz komendę Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Microsoft Windows [Wersja 6.1.7601] Copyright © 2009 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. C:\Windows\system32>sfc /scannow Rozpoczynanie skanowania systemu. Ten proces zajmie trochę czasu. Rozpoczynanie fazy weryfikacji w skanowaniu systemu. Weryfikowanie ukończone w 100%. Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows odnalazła uszkodzone pliki, ale nie może naprawić niektórych z tych plików. Szczegóły znajdują się w pliku CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log. Na przykład C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log C:\Windows\system32>c Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows odnalazła uszkodzone pliki, ale nie może naprawić niektórych z tych plików. Szczegóły znajdują się w pliku CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log. Na przykład Teraz żeby odczytać log musisz znowu odpalić wiersz polecenia tym samym sposobem jak w poście nr 10 i wkleić komendę findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt nie próbuj przepisywać komendy , tylko wklej bo sie pomylisz na pulpicie pokaże się log > załącz go Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Log: sfc.txt Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) Masz sporo uszkodzonych bibliotek systemowych. Jutro podam właściwe pliki, dziś już nie mam siły. Tymczasem zapoznaj się z instrukcją podmiany uszkodzonych plików w systemie za pomocą Windows 7 File Replacer z tego programiku bedziesz korzystać. https://www.fixitpc.pl/topic/514-wymiana-chronionych-plikow-systemowych/ Załączam pierwszą paczkę. Bedziesz podmieniać pliki kilka razy aby się nie pomylić. Po rozpakowaniu masz folder windows > w nim dwa foldery o nazwach właściwych dla miejsca przeznaczenie bibliotek System32 i SysWOW64. Do każdego z nich musisz podmienić właściwą bibliotekę za pomocą Windows7 File Replacer. http://speedy.sh/sgZNS/pack.zip druga paczka bibliotek > procedura podmiany taka sama http://speedy.sh/K6GFW/pack2.zip Jak podmienisz podam następne Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez Belfegor Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Pisałam, że jestem nowicjuszem. Mimo wielu prób nie podmieniłam plików. Z pierwszego linka otrzymałam pak zawierający dwa foldery : System 32 i SysWOW64. Po ich otwarciu ( nie jestem pewna że należało je otwierać) otrzymuję plik fde.dll. Próbowałam go przesunąć i upuścić na okno Se7en File Replacer - bez skutku. Opis opcji Manual nie jest dla mnie jasny. Bardzo proszę o możliwie szczegółową instrukcję Już po wysłaniu poprzedniego posta ponowiłam próbę w opcji Manual - prawdopodobnie skutecznie. Jak to sprawdzić? Czekam na następne paczki. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 http://speedy.sh/qY3u2/pack3.zip http://speedy.sh/9tGU7/pack4.zip Jak podmienisz wszystkkie wtedy sprawdzimy Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Pliki z paczek 3 i 4 wymieniłam. Czekam na dalsze instrukcje Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Wykonaj teraz polecenie sfc /scannow i podaj wynikowy raport. Instrukcje już znasz. Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Log: sfc 2.txt Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Dałaś stary log z wczoraj. Ale to nie ważne. Pobierz SystemLook 64bit http://jpshortstuff.247fixes.com/SystemLook.html Uruchom programik i w puste okno wklej :filefindfde.dllfdeploy.dllgptext.dllgpedit.dll Kliknij w Look i przedstaw raport Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Log sfc 2 załączony do postu 19 nie jest logiem sfc z postu 13. sfc 2 był wykonany 05.04.14 a dlaczego w pierwszej jego połowie jest data 04.04.14 (w drugiej połowie jest 05.05.14) tego nie wiem. Log SystemLook: SystemLook 2.txt Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) Wszystkie cztery biblioteki dotyczące folderu C:\Windows\SysWOW64 nie zostały podmienione. Musisz powtórzyć operację. Potem wykonaj ponowny skan SystemLook i przedstaw raport. Podmiane w folderze SysWOW64 zrób tak > Manual zaznacz opcję Replace and reboot > nastepnie wejdź do folderu C:\Windows\SysWOW64 wpisz nazwę biblioteki (założmy że podmieniasz fde.dll) kliknij Otwórz > potem wchodzisz do paczki którą podałem katalog SysWOW64 i wskazujesz bibliotekę właściwą. Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez Belfegor Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Proszę o bardzo precezyjną instrukcję wymiany plików w SysWOW64. Mimo wielu prób nie udało mi się wykonać wymiany plików w oparciu o przesłaną instrukcję Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Uruchamiasz program > wybierasz opcję Manual > otwiera sie okienko explorera > wskazujesz z paczki które ci podesłałem folder SysWOW64 a w nim bibliotekę i teraz najważniesze - co będzie chciał zrobić program? Otóż program domyślnie będzie chciał podmienić plik w C:\Windows\System32 a Ty musisz wybrać inną ścieżkę tj C:\Windows\SysWow64. Ilustruje to obrazek jak masz to zrobić. I tak masz podmienić wszystkie 4 biblioteki w SySWOW64. Te w System 32 są podmienione - tych nie ruszasz. Zrób nowy skan FRST. Nie zaznaczaj opcji Shorcut tylko Addition Odnośnik do komentarza
malgroz Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Wysyłam nowe skany SystemLook 2.txt FRST 2.txt Addition 2.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się