Gość Olgierdq Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Witam,Jestem studentem 5 roku psychologii w SWPS. Obecnie prowadzę badania do pracy magisterskiej które tyczą się miłości, zaufania i zdrady w związku. Poniżej zamieściłem link do mojej ankiety. Badanie jest w pełni anonimowe i byłbym naprawdę wdzięczny za jej wypełnienie.Z uszanowaniem,Maciejhttps://docs.google.com/forms/d/1MJww0Nkz-WSzDXfdFP0Yo5ZH_BLv2YjzdtXNX0ZG-Bs/viewformPytania zawarte w części B w oryginale pochodzą ze skali zaufania w związku stworzoną przez Rempel, Holmes & Zanna, 1985. Skala ta została przeze mnie odwrócona tak, aby badana osoba wypowiadała się w sposób w jaki uważa, że jego/jej partner mógłby odpowiedzieć - czyli miałaby badać - zaufanie jakie uważamy, że nasz partner ma do nas. Odnośnik do komentarza
NetKnight Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Serio? To forum o komputerach. Komputery i ich użytkownicy uczuć nie mają. Nie ma czegoś takiego jak while (true) { Love(); } albo while (true){ Hate ();} Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Serio? Autor umieścił temat w dziale relaksacyjnym. Forum nie tworzą komputery tylko ludzie siedzący przy klawiaturze. Zakładam, że naprawdę jest studentem i pisze pracę. Co szkodzi odpowiadać na ankietę? Nie ma przymusu. Chcesz - piszesz. Odnośnik do komentarza
Gość Olgierdq Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Dziękuję Odnośnik do komentarza