Skocz do zawartości

Windows Defender nie działa (nie można uzyskać dostępu)


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Posty sklejam doprowadzając temat do oczekiwanej formy. Linkowany temat z zablokowanym Windows Defender nie ma nic wspólnego z Twoją sytuacją. Tam był trojan ZeroAccess krzywdzący Windows Defender w inny sposób. U Ciebie zaś są ślady infekcji MSIL/Injector.CPM, która blokuje uruchamianie skanerów techniką Debugger, a także wyłącza Harmonogram zadań. Infekcja była już czymś wstępnie i niedokładnie usuwana, ostał się właśnie Debugger blokujący różne aplikacje.

 

Co do pobranego pliku C:\Users\KamilPC\Desktop\WindowsDefender.msi, to nie ma zastosowania. Windows Defender jest integralnym składnikiem Windows 7 i nie może być reinstalowany takimi metodami.

 

 


Przeprowadź następujące działania:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

IFEO\avcenter.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\avguard.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\avp.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\bdagent.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\ccuac.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\ComboFix.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\egui.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\hijackthis.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\keyscrambler.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\mbam.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\MpCmdRun.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\MSASCui.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\MsMpEng.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\msseces.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\spybotsd.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\wireshark.exe: [Debugger] nsjw.exe
IFEO\zlclient.exe: [Debugger] nsjw.exe
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\ProgramData\335936624.exe
C:\Users\KamilPC\AppData\Roaming\system.ini
C:\Users\KamilPC\AppData\Roaming\msconfig.ini
Reg: reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Windows Script" /f
Reg: reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Windows Script Host" /f
Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Schedule
Reboot:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

3. Zrób nowy skan FRST (bez Addition i Shortcut). Dołącz plik fixlog.txt.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Poprzednie zadania wykonane. Czy notujesz jeszcze gdzieś problemy braku dostępu? I do korekty został Harmonogram zadań, jest wyłączony. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Reg: reg add HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Schedule /v Start /t REG_DWORD /d 0x2 /f
Reboot:

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Na zakończenie:

 

1. Usuń używane narzędzia za pomocą DelFix.

 

2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

3. Do aktualizacji te programy:

 

Internet Explorer Version 9

 

==================== Installed Programs ======================

 

Java 7 Update 51 (64-bit) (HKLM\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86417051FF}) (Version: 7.0.510 - Oracle)

Java 7 Update 51 (HKLM-x32\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217051FF}) (Version: 7.0.510 - Oracle)

Mozilla Firefox 28.0 (x86 pl) (HKLM-x32\...\Mozilla Firefox 28.0 (x86 pl)) (Version: 28.0 - Mozilla)

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...