rollcage Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Dzień dobry! Mam ostatnio pewien problem z laptopem dziewczyny. Po uruchomieniu systemu ten zamula się, blokuje się pasek startu, działa bardzo ociężale. Po pewnym czasie wyświetla się okienko "Serwer zajęty: Nie można ukończyć tej czynności, gdyż inny program jest zajęty". Gdy uruchomi się komputer w trybie awaryjnym takie problemy nie występują. Prosze o pomoc co można zaradzić na te problemy Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Testowo włącz to co wyłączyłeś w MSCONFIG i wyłącz z autostartu LogMeIn Hamachi. Do wyłączenia LMH możesz wykorzystać Autoruns for Windows http://technet.microsoft.com/pl-pl/sysinternals/bb963902.aspx , jak to nic nie zmieni to wyłącz jeszcze w Autoruns: BootShield Lenovo Odinstaluj śmieci poprzez Panel sterowania-->Programy i funkcje - Photoscape Packages Doczyszczenie: Otwórz notatnik i wklej: Task: {9C33FDDA-39BC-4950-908F-F6305890A662} - System32\Tasks\DSite => C:\Users\Komputer\AppData\Roaming\DSite\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE <==== ATTENTIONTask: {D0D11E8F-F5AC-4D94-8339-E78D9484E25B} - System32\Tasks\Digital Sites => C:\Users\Komputer\AppData\Roaming\DigitalSites\UpdateProc\UpdateTask.exe [2013-04-12] () <==== ATTENTIONTask: C:\Windows\Tasks\Digital Sites.job => C:\Users\Komputer\AppData\Roaming\DIGITA~1\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE <==== ATTENTIONTask: C:\Windows\Tasks\DSite.job => C:\Users\Komputer\AppData\Roaming\DSite\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE <==== ATTENTIONHKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www1.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=227E20689D195C20&affID=119357&tsp=4961SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www1.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=227E20689D195C20&affID=119357&tsp=4961Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No FileC:\Users\Public\AlexaNSISPlugin.3320.dll Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Firefox reset: kliknij pomarańczowy napis "Firefox"-->"Pomoc"-->"Informacje dla pomocy technicznej'-->"Resetuj program Firefox" Pobierz ADW-Cleaner: http://www.fixitpc.p...zi-usuwających/ Po uruchomieniu kliknij "szukaj" , po zakończeniu skanu "usuń". Reset komputera. Pobierz: TFC Temp File Cleaner by Oldtimer: http://www.fixitpc.p...lizujące-temat/ Naciśnij "start" i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych. Załącz nowe logi z FRST, Addition i ADW-Cleaner. Załącz powstały Fixlog. Odnośnik do komentarza
rollcage Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Mam nadzieje że zrobiłem to dobrze, bo komputer dalej zachowuje się tak samo. Pozdrawiam! Addition.txt Fixlog.txt FRST.txt AdwCleanerR0.txt AdwCleanerS0.txt Odnośnik do komentarza
rollcage Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Czy jest ktoś w stanie pomóc mi z tym problemem? Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 W logach widać takie błędy: Error: (03/23/2014 11:55:10 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )Description: An error has occurred (---query FLAG_AUTO_SVC_CHANGED key success failed with 1, The Code is:0x424.).Error: (03/23/2014 11:55:10 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )Description: An error has occurred (---Get FLAG_AUTO_SVC_CHANGED Open key suc failed with 0, The Code is:0x422.).Error: (03/23/2014 11:55:10 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )Description: An error has occurred (---query POLICYVT key success failed with 0, The Code is:0x424.).Error: (03/23/2014 11:55:10 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )Description: An error has occurred (---Get Poicy Open key suc failed with 0, The Code is:0x422.).Error: (03/23/2014 11:55:02 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )Description: An error has occurred (---query FLAG_AUTO_SVC_CHANGED key success failed with 1, The Code is:0x424.).Error: (03/23/2014 11:55:02 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )Description: An error has occurred (---Get FLAG_AUTO_SVC_CHANGED Open key suc failed with 0, The Code is:0x422.).Error: (03/23/2014 11:55:02 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )Description: An error has occurred (---query POLICYVT key success failed with 0, The Code is:0x424.).Error: (03/23/2014 11:55:02 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )Description: An error has occurred (---Get Poicy Open key suc failed with 0, The Code is:0x422.).Error: (03/23/2014 11:54:27 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )Description: An error has occurred (---query FLAG_AUTO_SVC_CHANGED key success failed with 1, The Code is:0x424.). W tych tematach podejmowano próby rozwiązania tego problemu: http://forums.lenovo.com/t5/IdeaPad-Y-U-V-Z-and-P-series/Y580-NSDSvc-Event-Viewer-Errors/td-p/818449 , http://www.bleepingcomputer.com/forums/t/509869/several-issues-running-applications/ Panel sterowania-->Narzędzia administracyjne-->Usługi - zobacz czy masz uruchomioną usługę Server ( Automatyczny - uruchomiono ) Wykonaj jeszcze sprawdzenie plików systemowych. Uruchom Wiersz poleceń jako Admin i wpisz: sfc /scannow i klik enter. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się