dejmn Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 WItam, Widziałem, że wątki tego typu pojawiły się już na forum, natomiast po zapoznaniu się w dalszym ciągu nie jestem w stanie sobie poradzić z przedmiotowym problemem. Zaznacze z góry, że jestem raczej komputerowym laikiem. Przechodząc do istoty problemu, zainstalowałem grę Lineage 2. Niestety podczas uruchamiania pliku .exe sysytem zwraca mi komunikat: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: CLR20r3 Podpis problemu: 01: exilium_launcher.exe Podpis problemu: 02: 1.0.0.0 Podpis problemu: 03: 5238e792 Podpis problemu: 04: mscorlib Podpis problemu: 05: 4.0.0.0 Podpis problemu: 06: 4ba1da6f Podpis problemu: 07: 3aa4 Podpis problemu: 08: 4 Podpis problemu: 09: PSZQOADHX1U5ZAHBHOHGHLDGIY4QIXHX Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: 0a9e Dodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 Dodatkowe informacje 3: 0a9e Dodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 Po prześledzeniu wątków z tym problemem zrobiłem już zrzuty pamięci, które załączam w poniższym linku. http://www.speedyshare.com/AkE7h/CLR20r3.rar Proszę o odpowiedź, czy jest możliowść w jakiś sposób zaradzić temu. Odnośnik do komentarza
mgrzeg Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Witam, z dołączonego zrzutu pamięci wygląda na to, że jest problem z komunikacją z usługą WMI (Instrumentacja zarządzania Windows). Sprawdź w usługach (Panel sterowania -> Narzędzia administracyjne -> Usługi) w jakim stanie znajduje się ta usługa, możesz też użyć wiersza poleceń (uruchom jako administrator) i wpisać: sc query winmgmt Typ uruchomienia powinien być 'Automatyczny', a usługa powinna być uruchomiona. m.g. Odnośnik do komentarza
dejmn Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Dziękuje ze podjęcie tematu, po wpisaniu "sc query wingmt" system zwraca następująca informację "Określona usługa nie istnieje jako usługa zainstalowana". Odnośnik do komentarza
mgrzeg Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Sprawdź polecenie - wpisałeś "wingmt" zamiast "winmgmt" m. Odnośnik do komentarza
dejmn Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Sprawdź polecenie - wpisałeś "wingmt" zamiast "winmgmt" m. Na chwilę obecną wydaje się, że problem ustąpił po zastosowaniu narzędzia "Repair WMI". Po próbie kilkukrotnego uruchomienia aplikacji nie komunikuje błędu, że przstał działać w związku z czym wydaje się, że problem został rozwiązany. Dziękuje w związku z tym za szybką i skuteczną pomoc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi