Skocz do zawartości

Duże zużycie procesora

megikal

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałam komputer po braciach i był okropnie zaśmiecony. Doprowadzając go do użytkowego stanu nie robiłam z nim zbyt wiele oprócz formatowania. Nie miałam czasu na zabawę z nim jeśli nie było większych problemów. 

Stało się to jednak uciążliwe, gdy podczas oglądania filmów w necie lagowało. Zauważyłam duże zużycie procesora, czasami przy włączaniu różnych procesów dochodzi nawet do 100% Jednak kaspersky nie wykrywa żadnych wirusów. Problem pozostaje nawet po ponownym zainstalowaniu systemu. Przy próbie zalogowania się na administratora lub włączenia wiersza poleceń z trybu administratora nie umożliwia mi wpisania hasła. Nie znam się zbytnio na oczyszczaniu komputerów,więc proszę o pomoc :)

gmer.txt

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

OTL.Txt

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows, usuwając z tutułu "mocno zainfekowany". Nie ma tu żadnych oznak infekcji. I przecież tu już się odbyła ogromnie inwazyjna zmiana na dysku, czyli format i kompletna reinstalacja systemu. Przedstawiasz mi tu w raportach system gładki jak pupa niemowlęcia.

Stało się to jednak uciążliwe, gdy podczas oglądania filmów w necie lagowało. Zauważyłam duże zużycie procesora, czasami przy włączaniu różnych procesów dochodzi nawet do 100% Jednak kaspersky nie wykrywa żadnych wirusów. Problem pozostaje nawet po ponownym zainstalowaniu systemu.

W pierwszej kolejności to się zajmij uzupełnieniem aktualizacji Windows, bo stan obecny to:

Microsoft Windows 7 Ultimate (X86) OS Language: Polish

Internet Explorer Version 8

Z tym, że w Dzienniku zdarzeń są błędy wskazujące na defekt aktualizacji:

Application errors:

==================

Error: (03/17/2014 07:31:10 PM) (Source: Microsoft-Windows-CAPI2) (User: )

Description: Zainicjowanie bazy danych wykazu przez Usługi kryptograficzne nie powiodło się. Błąd ESENT: -546.