seleniks Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Witam. Moj problem polega na tym ze nawet jak nic nie jest wlaczone to uzycie procesora jest 100% komputer chodzi bardzo wolno, przegladarka rowniez. Probowalem NOD32 lecz cos wykryl i w sumie nie widac roznicy. Podczas logow wyskoczyl tez blad zrobilem ss. Prosze o pomoc i z gory dzieki za pomoc Addition.txt Extras.Txt FRST.txt gmer.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Probowalem NOD32 lecz cos wykryl i w sumie nie widac roznicy. Nie podałeś co wykrył i w czym (ścieżka dostępu). Podczas logow wyskoczyl tez blad zrobilem ss. Na belce statusu widać, że błąd wyskoczył w momencie skanowania klucza MountPoints2, czyli historii podpinanych urządzeń (m.in. typu USB). I tak wyczyszczę ten klucz w całości (są w nim zresztą szczątki infekcji). Jeśli chodzi o powolny system, to jest tu skomasowanie problemów: infekcja w postaci fałszywego wpisu "Msconfig" oraz adware (Bitguard, Mobogenie). Jest to prawdopodobna przyczyna spowolnienia systemu. Przeprowadź następujące działania: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: () C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{16cdff19-861d-48e3-a751-d99a27784753}\BitGuard.exe () C:\Program Files\Mobogenie\MgAssist.exe () C:\Program Files\Mobogenie\DaemonProcess.exe () C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{16cdff19-861d-48e3-a751-d99a27784753}\BitGuard.exe HKLM\...\Run: [mobilegeni daemon] - C:\Program Files\Mobogenie\DaemonProcess.exe [761536 2014-01-06] () HKU\S-1-5-21-839522115-484763869-1417001333-1003\...\Run: [MSConfig] - C:\Documents and Settings\x\nrimovzj.exe [35004416 2014-03-02] (Daniel Pistelli) AppInit_DLLs: c:\docume~1\alluse~1\daneap~1\bitguard\271832~1.68\{16cdf~1\bitguard.dll => C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{16cdff19-861d-48e3-a751-d99a27784753}\BitGuard.dll [3618304 2013-11-18] () R2 BitGuard; C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{16cdff19-861d-48e3-a751-d99a27784753}\BitGuard.exe [3780064 2013-11-18] () R2 MgAssistService; C:\Program Files\Mobogenie\MgAssist.exe [70848 2014-03-03] () S3 gdrv; \??\C:\WINDOWS\gdrv.sys [X] S3 hwusbdev; system32\DRIVERS\ewusbdev.sys [X] Unlock: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\sptd S4 sptd; System32\Drivers\sptd.sys [X] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.babylon.com/?affID=112670&tt=4712_1&babsrc=HP_sst&mntrId=1467a05b000000000000001e101fbcad HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://home.sweetim.com/?barid={A4056996-4755-4AE7-899B-C835AC1D870D} URLSearchHook: ATTENTION ==> Default URLSearchHook is missing. SearchScopes: HKLM - DefaultScope {EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847} URL = http://search.sweetim.com/search.asp?src=6&q={searchTerms}&barid={A4056996-4755-4AE7-899B-C835AC1D870D} SearchScopes: HKLM - {EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847} URL = http://search.sweetim.com/search.asp?src=6&q={searchTerms}&barid={A4056996-4755-4AE7-899B-C835AC1D870D} SearchScopes: HKLM - {EEE7E0A3-AE64-4dc8-84D1-F5D7BAF2DB0C} URL = http://slirsredirect.search.aol.com/slirs_http/sredir?sredir=2685&query={searchTerms}&invocationType=tb50winampie7 SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&affID=112670&tt=4712_1&babsrc=SP_sst&mntrId=1467a05b000000000000001e101fbcad SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&affID=112670&tt=4712_1&babsrc=SP_sst&mntrId=1467a05b000000000000001e101fbcad SearchScopes: HKCU - {85039B6F-5035-430B-87DD-7234D4C419D8} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=MPC2&o=41647997&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=8E&apn_dtid=YYYYYYM4PL&apn_uid=653fffd0-2127-479f-a275-76566b301c66&apn_sauid=1ED16C7F-85D9-4836-AC75-2145862D468A& SearchScopes: HKCU - {AD22EBAF-0D18-4fc7-90CC-5EA0ABBE9EB8} URL = http://www.daemon-search.com/search?q={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2786678 SearchScopes: HKCU - {EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847} URL = http://search.sweetim.com/search.asp?src=6&q={searchTerms}&barid={A4056996-4755-4AE7-899B-C835AC1D870D} SearchScopes: HKCU - {EEE7E0A3-AE64-4dc8-84D1-F5D7BAF2DB0C} URL = http://slirsredirect.search.aol.com/slirs_http/sredir?sredir=2685&query={searchTerms}&invocationType=tb50winampie7 Toolbar: HKLM - No Name - {EEE6C35B-6118-11DC-9C72-001320C79847} - No File Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File Toolbar: HKCU - No Name - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No File Toolbar: HKCU - No Name - {EEE6C35B-6118-11DC-9C72-001320C79847} - No File AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\Temp:temp AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:55B41E6A AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\x\Local Settings:init C:\Documents and Settings\x\dbupwj.exe C:\Documents and Settings\x\nrimovzj.exe C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Babylon C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Common Files C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Logs C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Wru C:\Documents and Settings\x\Dane aplikacji\BabSolution C:\Documents and Settings\x\Dane aplikacji\Babylon C:\Documents and Settings\x\Dane aplikacji\Mozilla C:\Documents and Settings\x\Dane aplikacji\Systweak C:\Documents and Settings\x\Dane aplikacji\Wru C:\Documents and Settings\x\Ustawienia lokalne\Temp*.html C:\Program Files\BonanzaDeals C:\Program Files\DAEMON Tools Toolbar Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f Reg: reg delete HKCU\Software\MozillaPlugins /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\mozilla.org /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f CMD: sc config "Mobile Partner. RunOuc" start= demand Reboot: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj adware BitGuard, FoxTab PDF Creator, Mobogenie, SweetIM for Messenger 3.6, SweetPacks Toolbar for Internet Explorer 4.4, Update Manager for SweetPacks 1.0. 3. Wyczyść Google Chrome: Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy Search the web (Babylon) i inne niedomyślne śmieci (o ile będą). Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 4. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 5. Zrób nowy log FRST (bez Addition i Shortcut). Dołącz plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
seleniks Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Sorki ze tak dlugo nie reagowalem ale to komputer mojej dziewczyny i nie zawsze mam dostep do neta ale mniejsza z tym. NOD32:Skan robilem kilka dni temu i usunalem go wiec nie zapodam logow Ad.1 : Zrobione Ad.2 : Zrobione Ad.3 : Zrobione Ad.4 : Zrobione Ad.5 : Zrobione Dzieki za pomoc, komputer pracuje jak powinien, zalaczam logi FRST.txt Fixlog.txt AdwCleanerS0.txt AdwCleanerR0.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Niestety nie koniec działań. Infekcja powróciła. Wpis "Msconfig" tym razem z innym plikiem. Kolejna porcja działań: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKU\S-1-5-21-839522115-484763869-1417001333-1003\...\Run: [MSConfig] - C:\Documents and Settings\x\rvmqszdn.exe [46972928 2014-03-12] (The UPX Team http://upx.sf.net) SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing. C:\Documents and Settings\x\*.exe C:\Documents and Settings\x\daemonprocess.txt C:\Documents and Settings\x\Menu Start\Programy\FoxTab PDF Creator Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 3. Zrób nowy log FRST (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt. . Odnośnik do komentarza
seleniks Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Ad.1 : Zrobione Ad.2 : Zrobione Ad.3 : Zrobione Dolaczam logi FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Niestety bez zmian, infekcja się bez przerwy regeneruje. Kolejne podejście: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKU\S-1-5-21-839522115-484763869-1417001333-1003\...\Run: [MSConfig] - C:\Documents and Settings\x\lpgkmtxh.exe [114688 2014-03-14] () C:\Documents and Settings\x\*.exe C:\Documents and Settings\x\Ustawienia lokalne\Temp*.html Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Przejdź w Tryb awaryjny Windows. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Ponownie zastosuj TFC - Temp Cleaner. 3. Zrób nowy skan FRST (bez Addition i Shortcut). Dołącz plik fixlog.txt. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się