stanley50 Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Mam problem z Internet Explorer 10 i 11, otóż wchodząc na stronę Orange i przy próbie włączenia pakietu nie pojawia mi się przycisk "włącz". W Chrome jest i w IE9 także jest. Używam IE na codzień i byłem zmuszony odinstalować 10 i 11. Co może być przyczyną takiego zachowania, wolałbym mieć aktualny IE. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 To może być problem niekompatybilności strony z IE. Wszyscy teraz używają FF i Chrome. Mam podobny problem na IE11 na tym forum w oknie edycji i musiałem (zgodnie z sugestią @Picasso ) dokonać zmiany. Podobną sytuację miałem i mam z platformą ZUS-PUE - Nieobsługiwana przeglądarka. Wymagana IE8 i wyżej, FF lub Chrome. 1. Zainstaluj IE11. 2. Jesteś abonamentem Orange - zapytaj ich. 3. Na IE11 i tej stronie pokombinuj tak: Klawisz F12 - zjedź strzałką do dołu - Emulation - tak mam na tej stronie Fixitpc Spróbuj tego: lub tego Odnośnik do komentarza
stanley50 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Drugi sposób zadziałał jak zaznaczyłem IE9 Dzięki Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi