Skocz do zawartości

Nie mogę zapisywać plików


DF1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W niedzielę w trakcie ściągania z internetu ok. 200 MB pliku (paczka ikon) przeglądarka Chrome zawiesiła się i sama zrestartowała. Od tamtej pory po ponownym włączeniu jej nie mogę zapisać żadnego pliku z internetu, zarówno przy użyciu menu kontekstowego (prawy przycisk myszy > zapisz jako) jak i skrótu klawiszowego (np.Ctrl+S). W momencie kliknięcia PPM i wyboru funkcji "zapisz jako" Chrome zawiesza się i po kilkudziesięciu sekundach sam restartuje wyświetlając komunikat "o kurczę! google chrome przestał działać...". To samo ze skrótem. Problem ten istnieje w przypadku zarówno Google Chrome jak i Mozilla Firefox. Natomiast Internet Explorer zapisuje pliki prawidłowo na pulpicie bez problemu. Moim domyślnym folderem docelowym do zapisywania danych z Chrome/Firefox jest pulpit. Od niedzieli Chrome tworzy na pulpicie pliki TMP (np. 2D27.tmp lub BE02.tmp) o wadze 134 KB, zamiast pliku który chciałem ściągnąć i tak kończy się proces zapisywania danych na dysk... 

 

Co ciekawe, dopiero dziś zauważyłem że identyczny problem występuje w przypadku niektórych programów, jak np. Microsoft Word i wszystkich innych z pakietu Office. Przy wyborze menu "plik", a następnie "zapisz jako" wymienione programy również się zawieszają i po pewnym czasie same restartują, wyświetlając komunikat o błędzie. To samo przy wciśnięciu klawisza F12 w Wordzie. Nie mogę zapisać żadnego pliku, na którym pracuję... Dodam, że domyślnym folderem do zapisywania danych z Office jest również pulpit.

 

Teraz najnowsze odkrycie - zrobiłem skan OTL i FRST, jak jest wymagane na forum. Wszystko było pięknie, aż do momentu gdy chciałem dołączyć plik do postu. Po kliknięciu w "Przeglądaj" lub "Wybierz plik" wszystkie przeglądarki się zawieszały, nawet IE... Zamiast otwarcia okienka z wyborem folderu i pliku do załączenia, wywalało mnie z każdej przeglądarki. Tak więc mam raporty,które chciałbym pokazać ale nie mam możliwości ich Wam załączyć :(

 

Na początku myślałem, że to problem z katalogami Temp, bo zarówno Chrome jak i np. Word korzystają z nich (Word do zapisu danych w trakcie pracy na wypadek odzyskiwania pliku). Ale teraz chyba wychodzi, że to bardziej problem z shellem Win 7?!? :/

 

Najpierw sprawdzałem przydzielenia uprawnień do folderów plików tymczasowych, z których korzystają przeglądarki i programy Office. Upewniłem się, że moje konto użytkownika Windows posiada pełnię uprawnień do zapisywania i modyfikowania zawartości wspomnianych folderów. To samo zrobiłem z folderem pulpit. Niestety problem wciąż istniał. Potem próbowałem zmienić w ustawieniach przeglądarek docelowe miejsce zapisywania pobieranych plików, z pulpitu na inny folder. Niestety nie jest to możliwe, gdyż przy każdorazowej próbie wskazania nowego folderu pisemnie lub kliknięcia "zmień" albo "przeglądaj", programy te zawieszają się i uruchamiają od początku. Następnie próbowałem jeszcze "przechytrzyć" Windowsa tworząc nowe konto użytkownika z uprawnieniami administratora. Bez sukcesów, gdyż objawy były takie same jak opisane wyżej. Na koniec uruchomiłem Win 7 w trybie awaryjnym, ale znów było to samo... :(

 

Proszę Was o pomoc i wszelkie rady, za które już teraz baaaardzo dziękuję! Problem na początku był nikły, ale teraz stał się naprawdę uporczywy i dokuczliwy... :(

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Odinstaluj adware: Panel sterowania-->Programy i funkcje - odinstaluj: Google Update Helper (x32 Version: 1.3.23.0 - DealPly ), FindRight i starą wersję Java 6 Update 22

 

Otwórz notatnik i wklej:

Task: {593662D7-24F9-4905-8028-722500B6A8EE} - System32\Tasks\Dealply => C:\Users\Dorian\AppData\Roaming\Dealply\UpdateProc\UpdateTask.exe [2013-04-12] ()
Task: C:\Windows\Tasks\Dealply.job => C:\Users\Dorian\AppData\Roaming\Dealply\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE
HKLM-x32\...\Run: [] - [X]
HKU\S-1-5-21-1783066147-4050086705-1675930130-1001\...\Run: [AdobeBridge] - [X]
AppInit_DLLs-x32: acaptuser32.dll => "acaptuser32.dll" File Not Found
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.searchgol.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=008E4C80939CF032&affID=119357&tsp=5020
BHO-x32: No Name - {43D9786F-A485-683B-9B5B-ACC97ABC17FC} - No File
Handler: WSIEChrome - {6D02ED5F-FD0D-4C4C - No File
Handler-x32: WSIEChrome - {6D02ED5F-FD0D-4C4C - No File
FF user.js: detected! => C:\Users\Dorian\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\odb5wzcy.default\user.js

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Reset komputera.

 

Firefox reset: kliknij pomarańczowy napis "Firefox"-->"Pomoc"-->"Informacje dla pomocy technicznej'-->"Resetuj program Firefox"

Zaktualizuj FF do najnowszej wersji: "Firefox"-->"Pomoc"-->"O programie Firefox"

 

Chrome:
 Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję: zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
 Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną.

 

Pobierz ADW-Cleanerhttp://www.fixitpc.p...zi-usuwających/ Po uruchomieniu kliknij "szukaj" , po zakończeniu skanu "usuń".  Reset komputera.

 

Pobierz: TFC Temp File Cleaner by Oldtimerhttp://www.fixitpc.p...lizujące-temat/ Naciśnij "start" i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych.

 

Masz 64 bitowy system - zainstaluj sobie 64 bit wersję Javy.

 

Załącz powstałt Fixlog i nowe logi FRST i Addition.

Odnośnik do komentarza

Wykonałem wszystkie czynności i dodatkowo usunąłem konto użytkownika z uprawnieniami administratora, które stworzyłem specjalnie na samym początku. Na tym etapie mogę powiedzieć, że problem wciąż jest taki sam.

 

Fixlog: http://wklej.org/id/1283630/

FRST: http://wklej.org/id/1283633/

Addition: http://wklej.org/id/1283634/

Shortcut: http://wklej.org/id/1283635/

Odnośnik do komentarza

Google Update Helper (x32 Version: 1.3.23.0 - DealPly ) - jest cały czas zainstalowane w systemie, to fałszywka od DealPly. Jak nie możesz tego usunąć normalnie to uruchom system w trybie awaryjnym i tam spróbuj. Powinieneś był wykonać wszystko w takiej kolejnośći jak napisałem wcześniej. Nie dubluj skryptu - jest jednorazowy. Poza tym w trybie awaryjnym nie będzie działał Kaspersky, spr. czy problemy dalej występują.

Odnośnik do komentarza

DealPly usunąłem przez Panel sterowania. Google Update Helper nie ma na liście w ogóle. W trybie awaryjnym to samo. Sprawdziłem i wciąż jest ten sam problem, nawet w trybie awaryjnym. Póki co zero poprawy.

 

Powtórzyłem wszystkie czynności (poza skryptem) a do tego przeskanowałem system JRT. O ile za pierwszym razem ADW-Cleaner faktycznie znalazł Google Update Helper, to teraz już nic, lista była praktycznie pusta.

Odnośnik do komentarza

Problem zapoczątkowało Chrome, może odinstaluj przeglądarkę. Uruchom ponownie komputer, przeczyść TFC i zobacz jak teraz będzie działał.  Przed resetem włącz to wszystko co wyłączyłeś w MSCONFIG.

 

Załącz jeszcze nowy log z FRST i Addition - zobaczę czy jeszcze widać tam imitację Google Update Helper od DealPly

Odnośnik do komentarza

Odinstalowałem Chrome, uruchomiłem ponownie, przeczyściłem TFC, do tego jeszcze ADW-Cleanerem i JRT. Włączyłem opcje w msconfig i zrobiłem kolejny restart. Komentarz jest krótki: jak było tak jest :( Nic się nie zmieniło i nie poprawiło. W Firefoxie cały czas PPM i wybór np. "zapisz obraz jako" powoduje zawiechę, restart przeglądarki i raport o błędach wysyłany do Mozilli. To samo w Wordzie. Tylko IE zapisuje pliki, ale za to mam cały czas problem z wyborem plików z dysku, gdy np. dołączam załącznik do e-maila poprzez webmail. Wtedy też jest zawiecha...

 

Ponieważ problem jest bardzo uciążliwy i nie mogę zapisywać żadnych plików w Office, a jednocześnie ciągnie się od soboty, czyli prawie tydzień, to chyba będę zmuszony w weekend jak będę miał więcej czasu zrobić reinstal Win7. Niestety chyba nie ma innego wyjącia... :(

 

Poniżej jeszcze logi, o które prosiliście.

 

FRST: http://wklej.org/id/1285550/

Addition: http://wklej.org/id/1285551/

Shortcut: http://wklej.org/id/1285552/

Odnośnik do komentarza

DealPly usunięte. W logu jest trochę błędów związanych z Office:

Application errors:
==================
Error: (02/28/2014 11:54:22 AM) (Source: Application Error) (User: )
Description: System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku C:\Windows\SysWOW64\ExplorerFrame.dll z jednej z następujących przyczyn:
problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; brak dysku.
System Windows zamknął program Microsoft Office Word z powodu tego błędu.

Program: Microsoft Office Word
Plik: C:\Windows\SysWOW64\ExplorerFrame.dll

Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane.
Akcja użytkownika
1. Otwórz plik ponownie.
Ta sytuacja może być przejściowym problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu.
2.
Jeśli nadal nie można uzyskać dostępu do pliku i
- jest w sieci,
administrator sieci powinien sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią i czy można skontaktować się z serwerem.
- jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk jest włożony do komputera.
3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia wpisz polecenie CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER.
4. Jeżeli problem nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej.
5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy, skontaktuj się z administratorem komputera lub dostawcą sprzętu
komputerowego, aby uzyskać dalszą pomoc.

Dodatkowe dane
Wartość błędu: C0000185
Typ dysku: 3

Error: (02/28/2014 11:54:22 AM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: WINWORD.EXE, wersja: 12.0.6690.5000, sygnatura czasowa: 0x52881869
Nazwa modułu powodującego błąd: explorerframe.dll, wersja: 6.1.7601.17514, sygnatura czasowa: 0x4ce7b86d
Kod wyjątku: 0xc0000006
Przesunięcie błędu: 0x000351a8
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x904
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xWINWORD.EXE0
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: WINWORD.EXE1
Ścieżka modułu powodującego błąd: WINWORD.EXE2
Identyfikator raportu: WINWORD.EXE3

Uruchom Wiersz poleceń jako Admin i wpisz: chkdsk /f /r  i klik enter.

 

Wykonaj czysty rozruch komputera http://support.microsoft.com/kb/929135/pl i zobacz jak sie zachowuje.

 

Pobierz Autoruns for Windows http://technet.micro...s/bb963902.aspx i wyłączaj z autostartu po kolei programy. Jak zacznie działać poprawnie  to będziesz wiedział co powoduje błąd.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...