Skocz do zawartości

Wirusy proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Ceść

Mam taki problem kilka dni temu avast oszalał i zablokował strony przez URL:Mal po uruchomieniu komputera, przeskanowałem i i nic nie znalazło był spokój.

Dzisiaj przeskanowałem komputer "Malwarebytes Anti-Malware" wykryło mi 57 obiektów rzucam logi tego wszystko usunąłem i zresetowałem kom. tak jak kazali chyba się usunęło.

skanowałem też jeszcze kiedyś avastem i nie zwróciłem uwagi, że mam w kwarantannie zagrożenie nengine.dll nie mogę z tego dać logów nwm jak i nie wiem czy to usunąć z kwarantanny.

Chciał bym,żeby ktoś mi pomógł sprawdzić czy mam jakieś zagrożenia na komputerze.

Logi programów OTL i FRST zostały zrobione po skanie Malwerem.

Proszę o pomoc.

 

A jeszcze od początku zakupienia komputera strasznie mi wolno chodzi.

 

jeszcze rano w opcji folderów miałem zaznaczone pokazuj ukryte pliki a tego nie zmieniałem.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Potem będziesz miał do czytania jak unikać takich rzeczy: KLIK. Skan MBAM: po prostu adware wykryte (nie wirusy czy trojany), nabyte przez lewe instalatory i z portali. A ten nengine.dll w kwarantannie to jest składnik śmiecia Mobogenie, program jest klasyfikowany jako adware. Nie za bardzo rozumiem jaki kłopot masz z opróżnieniem kwarantanny.

 

 

1. Zacznij od deinstalacji przez Panel sterowania adware FindRight, Mobogenie, UpdateChecker oraz skanerów instalowanych metodami sponsorowanymi AVG Security Toolbar, McAfee Security Scan Plus. Niestety - w związku ze złą kolejnością zadań - adware FindRight jest uszkodzone przez MBAM i raczej będzie błąd deinstalacji, ale Windows powinien zapytać czy usuwać pusty wpis.

 

2. Następnie w Google Chrome:

  • Ustawienia > karta Rozszerzenia > sprawdź czy widać do deinstalacji adware Smileys We Love Toolbar oraz rozszerzenia w/w skanerów.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy niedomyślne śmieci (o ile będą).
  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
3. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

4. Zrób nowy skan FRST (bez Addition i Shortcut). Dołącz log AdwCleaner.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Ten pasek AVG oraz SmileysWeLove w Google Chrome i tak już wyczyścił AdwCleaner. I wiem co widać jeszcze w Google, bo mam to w logu. Drobne poprawki:

 

1. W Google Chrome:

- Powtórz reset wtyczek via chrome://plugins.

- Ustawienia > karta Ustawienia > Po uruchomieniu > usuń co tam jest obecnie, przestaw na "Otwórz stronę nowej karty"

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

S1 aswKbd; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\aswKbd.sys [X]
S3 VBoxNetFlt; \SystemRoot\system32\DRIVERS\VBoxNetFlt.sys [X]
C:\Users\domek\.android
C:\Users\domek\daemonprocess.txt
C:\Users\domek\AppData\Local\cache
C:\Users\domek\AppData\Local\Popajar
C:\Users\domek\AppData\Roaming\lm
C:\Users\domek\AppData\Roaming\rmi
C:\Users\domek_2\AppData\Roaming\lm
C:\Users\domek\Downloads\Malwarebytes-AntiMalware(13117).exe

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy plik fixlog.txt.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

po uruchomieniu było juz Otwórz stronę nowej karty

Więc przestaw tę opcję na coś innego, a po tym ustaw to ponownie. I kończymy:

 

1. Porządki po narzędziach: przez SHIFT+DEL skasuj FRST i folder C:\FRST, w AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie.

 

2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

3. Zaktualizuj Adobe Reader 9.5.0 do najnowszej wersji: KLIK.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...