united7 Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Witam serdecznie. Dzisiaj użyłem Combofixa na swoim laptopie (Windows 7 64bit). I po jego skanowaniu i utworzeniu loga, zrestartowałem komputer. Niestety okazało się, że nie mam dostępu do stron internetowych. Problem dość nietypowy chyba bo łączy mi przez WiFi z internetem ale po włączeniu przeglądarki (Google Chrome lub Mozilli) nie chce się połączyć z stronami internetowymi. Wchodzę na Stan połączenia sieci bezprzewodowej i Odebrane wgl nie rosną dane. Połączenie IPv4: Internet, Połączenie IPv6: Brak dostępu do Internetu. Przywracanie systemu nic nie daje, bo nie ma punktu odniesienia przed użyciem Combofixa, kilkakrotne resetowanie komputera, karty sieciowej w laptopie czy routera tez nic niestety nie dało. Proszę o pomoc kogoś, za 3 dni wyjeżdżam za granicę i tam bez Internetu poprostu nie dam rady przeżyć. Proszę przy próbie pomocy mi o wytłumaczenie jak robić raporty OTL, i innych zagadnień bo jestem z tego zielony. Załączam LOG z combofixa który powstał.Poradzilem sobie z logami z OTL i FRST64. już dołączone ComboFix.txt FRST.txt Addition.txt OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
united7 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 az tak namieszalem ze nikt nie chce od 2 dni odpisac ? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 21 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 united7, brak odpowiedzi, bo ja tu nie siedzę 24/7. Mam życie prywatne i nie zawsze jestem obecna. Poza tym, post zbędny, bo i tak już odpowiadałam. Na temat używania ComboFix: KLIK. Niestety skutki oglądamy. Dostarczony tu log nie jest pierwszym tylko już drugim, pokaż log numer jeden (jest w folderze C:\Qoobox), chyba że to rzeczywiście pierwsze uruchomienie, a poprzednie odbyło się dawniej (co by z kolei znaczyło, że nawet narzędzia poprawnie nie odinstalowałeś). Poza tym: po co on w ogóle był uruchamiany, z czym był problem? W systemie nie ma oznak infekcji. Jest to problem uszkodzenia ustawień sieci narzędziem, toteż temat przenoszę do działu Sieci. W raporcie FRST widać wyczyszczone niektóre wartości NameServer: Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 87.101.32.3 193.168.0.1 Tcpip\..\Interfaces\{4F5F84DF-5852-452B-84C1-551BCAD3092A}: [NameServer] Tcpip\..\Interfaces\{B565D0BA-362E-49C2-B0DF-5F572BD1D7FC}: [NameServer]10.74.210.210 10.74.210.211 Tcpip\..\Interfaces\{C7436495-8AD2-4F24-B3F3-240DA137C26F}: [NameServer]193.189.244.225 193.189.244.206 Tcpip\..\Interfaces\{D538CC71-F13A-4FFD-BB5C-27C1920B3D06}: [NameServer]193.189.244.206 193.189.244.225 Tcpip\..\Interfaces\{EDAD04E5-E316-45BC-97F8-4FBFCB0419A4}: [NameServer] Nie wiadomo jednak czego to pochodna, bo robiłeś wiele operacji naprawczych post factum. Ten problem z siecią po użyciu ComoiFix (on brutalnie resetuje ustawienia) już tu był. Niektóre ustawienia sieci jak brama domyślna były wyzerowane. Kilka przypadków było rozwiązanych poprzez przestawienie we Właściwościach protokołu z Automatycznych na statyczne (Adres IP, Maska podsieci, Brama domyślna, serwery DNS wypełnione ręcznie). Niemniej są tu inne punkty pod rozwagę, do wykonania w tej a nie innej kolejności: 1. Istnieje kopia części ustawień: Przywracanie systemu nic nie daje, bo nie ma punktu odniesienia przed użyciem Combofixa, kilkakrotne resetowanie komputera, karty sieciowej w laptopie czy routera tez nic niestety nie dało. Ale ComboFix utworzył pełną kopię rejestru przed podjęciem działań w katalogu C:\Windows\ERDNT\Hiv-backup. Proponuję więc cofnąć rejestr do stanu sprzed uruchomienia ComboFix wg tych kroków: KLIK. Jeśli nie pomoże: 2. Jest tu skomasowanie avast! Premier (funkcje firewall i filtry urządzeń sieciowych) z odpadkowymi sterownikami Trend Micro (w stanie uruchomionym). Być może to te programy i ich urządzenia filtrujące są przyczyną braku sieci. Pod tym kątem: w Trybie awaryjnym usuń szczątki Trend Micro narzędziem Trend Micro Diagnostic Toolkit, następnie w Trybie normalnym przeładuj wszystkie osłony Avast. Ponoć to może pomóc, tu przykład, że osłona sieciowa Avast stanowiła problem: KLIK. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się