Skocz do zawartości

Problem z sterownikami/klient zasad grupy/zapora windows.


fakensons

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W MU - Kontrolery USB - każda gałąź - PPM - Właściwości - Szukaj Zarządzanie energią - jeżeli jest gdzieś ptaszek przy Zezwalaj na oszczędzanie energii to go usuń.

 

Aparat ma sterowniki w swoim oprogramowaniu.

 

Na obrazku z USBDeview przewiń okno w prawo i zobacz gdzie dokładnie aparat jest podłączany.

Edytowane przez wieslaw531
Odnośnik do komentarza

 

Używałem ostatnio DriverGenius to aktualizacji sterowników i myślę, że były wśród nich te do chipsetu.. Jednakże program napotkał jakiś błąd w ich aktualizacji.

 

Myślę, że to jest powód Twoich problemów. Coś zostało źle skonfigurowane.

Zobacz czy w portach na których nie jest wykrywany aparat(y) poprawnie działa np drukarka, pen itp.

Odnośnik do komentarza

To ewidentnie potwierdza błąd w ustawieniach drivera(ów) USB. W systemie jest kilka driverów obsługujących różne urządzenia podłączone do USB w zależności od przeznaczenia. To NIE jest jeden driver - łącznie jest ich chyba około 7 .

 

Instalowałeś nowe ze strony Intela i wiem o komunikacie, że aktualne. Instalator sprawdza tylko wersję.

Wg mnie konieczna jest deinstalacja sterowników chipsetu metodą odpalenia instalatora w trybie np. Custom lub coś podobnego i tam powinna być możliwość deinstalacji.

Restart - system załaduje własne sterowniki MS - ponowna instalacja Intela.

Ja bym tak zrobił.

Odnośnik do komentarza

 

 

Wg mnie konieczna jest deinstalacja sterowników chipsetu metodą odpalenia instalatora w trybie np. Custom lub coś podobnego i tam powinna być możliwość deinstalacji

Zastosuj Treexy Driver Fusion 2.0.0.0 - http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Treexy-Driver-Fusion.shtml
Będziesz miał do wyboru chipset Intela - http://i1-win.softpedia-static.com/screenshots/Treexy-Driver-Fusion_4.png?1391849457
Przy instalacji programu uważaj na śmiecia sponsorskiego OpenCandy.
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...