Skocz do zawartości

Checkpoint Scheduler - Task Scheduler is not running


Mruvka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Po każdorazowym uruchomieniu systemu (Windows 7 Ultimate 64-bit) na pulpicie wyświetla się następujący komunikat "Checkpoint Scheduler - Task Scheduler is not running". Dzieje się tak od samego początku, tzn. od pierwszej instalacji systemu (lipiec 2013). Najpierw szukałem na forach rozwiązania problemu, ale nie zauważyłem takiego tematu i sensownego rozwiązania poza radami typu reinstalacja systemu. Po prostu przeszedłem nad tym do porządku dziennego, klikam OK i pracuję dalej. Innych problemów nie zauważyłem. Nic się nie zawiesza, nie zauważyłem też spadku wydajności komputera. Może ktoś z forumowiczów coś podpowie.

Załączam raporty z FRST

 

 

 

Addition.txt

FRST.txt

post-11185-0-14062500-1392495484_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Checkpoint Scheduler - Task Scheduler is not running


Upewnij się, że usługa "Harmonogram zadań" jest uruchomiony na komputerze.

. Kliknij przycisk Start, a następnie wpisz usługi w polu Rozpocznij wyszukiwanie.

b. W obszarze Wyniki, kliknij prawym przyciskiem myszy usługi, a następnie kliknij przycisk "Uruchom jako administrator".
Zostaniesz poproszony o wpisanie hasła do konta administratora. Kliknij przycisk Kontynuuj, jeśli administrator lub wpisz hasło administratora. Następnie kliknij przycisk Kontynuuj.

c. W oknie Usługi znajdź usługę "Harmonogram zadań" i kliknij go dwukrotnie.

d. Upewnij się, że typ uruchomienia jest ustawiony na "automatyczny" i Stan usługi jest "kroki".

e. Ponadto, upewnij się, że następujące usługi typ uruchomienia jest ustawiony na "automatyczny" i Stan usługi jest "kroki":

Ø Zdalne wywoływanie procedur (RPC)

Ø Uruchamiający proces serwera DCOM

Ø PC Endpoint Mapper

Ø Dziennik zdarzeń systemu Windows

f. Sprawdź, czy problem nadal występuje.

Etap 2:

Umieść komputer w czystym stanie rozruchowym i sprawdzić, czy problem nadal występuje. Można uruchomić systemu Windows Vista lub Windows 7 przy użyciu minimalnego zestawu sterowników i programów startowych. Ten rodzaj uruchamiania nazywany jest "czystym rozruchem". Czysty rozruch pomaga wyeliminować konflikty oprogramowania.

Jak rozwiązać problem przez wykonanie czystego rozruchu w systemie Windows Vista lub Windows 7
(Krok 1: Wykonanie czystego rozruchu)

Jeśli problem został rozwiązany po wykonaniu czystego rozruchu, a następnie wykonaj czynności wymienione w poniższym artykule KB zawęzić dokładne źródło: http://support.microsoft.com/kb/929135

Ponadto, patrz rozdział o tym, jak przywrócić komputer do normalnego trybu uruchamiania, wykonując czynności opisane w sekcji "Reset komputera, aby rozpocząć, jak zwykle", po wykonaniu czystej rozwiązywanie problemów rozruchu.

 

Usuwanie śmieci:

Poprzez Panel sterowania-->Dodaj / usuń programy - odinstaluj: Bundled software uninstaller, HDvid Codec V6.0, Lyrics Plugin for Winamp

 

Otwórz notatnik i wklej:

Task: {5BC449C7-62B9-4D6E-AB98-2A5C19C17128} - System32\Tasks\FoxTab => C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\FoxTab\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE
Task: C:\Windows\Tasks\FoxTab.job => C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\FoxTab\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE
HKLM-x32\...\Run: [] - [X]
HKLM-x32\...\Run: [mobilegeni daemon] - C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe
HKU\S-1-5-21-4207955326-304955068-3506505574-1000\...\Run: [] - [X]
HKU\S-1-5-21-4207955326-304955068-3506505574-1000\...\Run: [AdobeBridge] - [X]
HKU\S-1-5-21-4207955326-304955068-3506505574-1000\...\Run: [NextLive] - C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe "C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l
AppInit_DLLs-x32: acaptuser32.dll => File Not Found
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://www.dosearches.com/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=sc&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}
BHO: HDvid Codec V6.0 - {11111111-1111-1111-1111-110411591171} - C:\Program Files (x86)\HDvid Codec V6.0\HDvid Codec V6.0-bho64.dll (installdaddy)
Toolbar: HKCU - No Name - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - No File
S2 WsysSvc; C:\ProgramData\eSafe\eGdpSvc.exe [X]
C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\newnext.me
C:\Users\Mruvka\AppData\Local\Mobogenie
C:\Users\Mruvka\daemonprocess.txt
C:\Users\Mruvka\AppData\Local\cache
C:\Users\Mruvka\Documents\Mobogenie
C:\Users\Mruvka\AppData\Local\genienext
C:\Program Files (x86)\HDvid Codec V6.0
C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mobogenie

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Reset komputera.

 

Google Chrome :Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj HDvid Codec V6.0
  Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
 

Pobierz ADW-Cleaner: https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/ . Po uruchomieniu kliknij "szukaj" , po zakończeniu skanu "usuń".  Reset komputera.
 

Pobierz: TFC Temp File Cleaner by Oldtimerhttp://www.fixitpc.p...lizujące-temat/ Naciśnij "start" i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych.

 

Załącz powstały Fixlog i nowe logi z FRST i Addition.

Odnośnik do komentarza

Checkpoint Scheduler - Task Scheduler is not running


Upewnij się, że usługa "Harmonogram zadań" jest uruchomiony na komputerze. - 
jest uruchomiona (zrzut ekranu)

d. Upewnij się, że typ uruchomienia jest ustawiony na "automatyczny" i Stan usługi jest "kroki". - nie bardzo rozumiem

 

e. Ponadto, upewnij się, że następujące usługi typ uruchomienia jest ustawiony na "automatyczny" i Stan usługi jest "kroki":

 

Ø Zdalne wywoływanie procedur (RPC) - zrzut ekranu

 

Ø Uruchamiający proces serwera DCOM nie znalazłem

 

Ø PC Endpoint Mapper nie znalazłem

 

Ø Dziennik zdarzeń systemu Windows zrzut ekranu

 

f. Sprawdź, czy problem nadal występuje. - problem nadal występował

 

Etap 2:

 

Umieść komputer w czystym stanie rozruchowym i sprawdzić, czy problem nadal występuje. Można uruchomić systemu Windows Vista lub Windows 7 przy użyciu minimalnego zestawu sterowników i programów startowych. Ten rodzaj uruchamiania nazywany jest "czystym rozruchem". Czysty rozruch pomaga wyeliminować konflikty oprogramowania.  czysty rozruch wykonany, problem zniknął.

 

Jak rozwiązać problem przez wykonanie czystego rozruchu w systemie Windows Vista lub Windows 7

(Krok 1: Wykonanie czystego rozruchu)

 

Jeśli problem został rozwiązany po wykonaniu czystego rozruchu, a następnie wykonaj czynności wymienione w poniższym artykule KB zawęzić dokładne źródło: http://support.microsoft.com/kb/929135

 

Ponadto, patrz rozdział o tym, jak przywrócić komputer do normalnego trybu uruchamiania, wykonując czynności opisane w sekcji "Reset komputera, aby rozpocząć, jak zwykle", po wykonaniu czystej rozwiązywanie problemów rozruchu.

 

Usuwanie śmieci:

Poprzez Panel sterowania-->Dodaj / usuń programy - odinstaluj: Bundled software uninstaller, HDvid Codec V6.0, Lyrics Plugin for Winamp plugin do Winampa instalowałem świadomie. Nie było z nim problemów, ale odinstalowałem.

 

Otwórz notatnik i wklej: zrobione

Task: {5BC449C7-62B9-4D6E-AB98-2A5C19C17128} - System32\Tasks\FoxTab => C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\FoxTab\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE

Task: C:\Windows\Tasks\FoxTab.job => C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\FoxTab\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE

HKLM-x32\...\Run: [] - [X]

HKLM-x32\...\Run: [mobilegeni daemon] - C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe

HKU\S-1-5-21-4207955326-304955068-3506505574-1000\...\Run: [] - [X]

HKU\S-1-5-21-4207955326-304955068-3506505574-1000\...\Run: [AdobeBridge] - [X]

HKU\S-1-5-21-4207955326-304955068-3506505574-1000\...\Run: [NextLive] - C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe "C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l

AppInit_DLLs-x32: acaptuser32.dll => File Not Found

HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}

HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank

HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}

HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}

HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}

StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://www.dosearches.com/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=sc&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802

SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}

SearchScopes: HKLM - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}

SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}

SearchScopes: HKLM-x32 - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.dosearches.com/web/?utm_source=b&utm_medium=smt&utm_campaign=rg&utm_content=ds&from=smt&uid=ST3500413AS_6VMSF06QXXXX6VMSF06Q&ts=1383860802&type=default&q={searchTerms}

BHO: HDvid Codec V6.0 - {11111111-1111-1111-1111-110411591171} - C:\Program Files (x86)\HDvid Codec V6.0\HDvid Codec V6.0-bho64.dll (installdaddy)

Toolbar: HKCU - No Name - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - No File

S2 WsysSvc; C:\ProgramData\eSafe\eGdpSvc.exe [X]

C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\newnext.me

C:\Users\Mruvka\AppData\Local\Mobogenie

C:\Users\Mruvka\daemonprocess.txt

C:\Users\Mruvka\AppData\Local\cache

C:\Users\Mruvka\Documents\Mobogenie

C:\Users\Mruvka\AppData\Local\genienext

C:\Program Files (x86)\HDvid Codec V6.0

C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mobogenie

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Reset komputera. zrobione

 

Google Chrome :Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj HDvid Codec V6.0 zrobione

  Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. zrobione

 

Pobierz ADW-Cleaner: https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/ . Po uruchomieniu kliknij "szukaj" , po zakończeniu skanu "usuń".  Reset komputera. zrobione

 

Pobierz: TFC Temp File Cleaner by Oldtimerhttp://www.fixitpc.p...lizujące-temat/ Naciśnij "start" i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych. zrobione

 

Załącz powstały Fixlog i nowe logi z FRST i Addition. zrobione

Po wszystkim uruchomiłem msconfig i włączyłem wszystkie usługi i problem wrócił + coś nowego (zrzut ekranu)

post-11185-0-09375000-1392505217_thumb.jpg

post-11185-0-96875000-1392505254_thumb.jpg

post-11185-0-82812500-1392505271_thumb.jpg

post-11185-0-21875000-1392505336_thumb.jpg

Fixlog.txt

FRST.txt

Addition.txt

Odnośnik do komentarza

==================== Disabled items from MSCONFIG ==============

MSCONFIG\startupreg: Acrobat Assistant 8.0 => "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 9.0\Acrobat\Acrotray.exe"
MSCONFIG\startupreg: Adobe Acrobat Speed Launcher => "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 9.0\Acrobat\Acrobat_sl.exe"
MSCONFIG\startupreg: AdobeAAMUpdater-1.0 => "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe"
MSCONFIG\startupreg: AdobeCS5ServiceManager => "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS5ServiceManager\CS5ServiceManager.exe" -launchedbylogin
MSCONFIG\startupreg: BCSSync => "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe" /DelayServices
MSCONFIG\startupreg: BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA} => "C:\Program Files (x86)\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
MSCONFIG\startupreg: DAEMON Tools Lite => "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
MSCONFIG\startupreg: HDAudDeck => C:\Program Files (x86)\VIA\VIAudioi\VDeck\VDeck.exe -r
MSCONFIG\startupreg: LightScribe Control Panel => C:\Program Files (x86)\Common Files\LightScribe\LightScribeControlPanel.exe -hidden
MSCONFIG\startupreg: mobilegeni daemon => C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe
MSCONFIG\startupreg: NextLive => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe "C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l
MSCONFIG\startupreg: NokiaSuite.exe => C:\Program Files (x86)\Nokia\Nokia Suite\NokiaSuite.exe -tray
MSCONFIG\startupreg: NUSB3MON => "C:\Program Files (x86)\Renesas Electronics\USB 3.0 Host Controller Driver\Application\nusb3mon.exe"
MSCONFIG\startupreg: NvBackend => "C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe"
MSCONFIG\startupreg: Nvtmru => "C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\nvtmru.exe"
MSCONFIG\startupreg: RCScheduleCheck => C:\Program Files\VCOM\Recovery Commander\RCSCHED.EXE -CHECK
MSCONFIG\startupreg: ShadowPlay => C:\Windows\system32\rundll32.exe C:\Windows\system32\nvspcap64.dll,ShadowPlayOnSystemStart
MSCONFIG\startupreg: Sidebar => C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
MSCONFIG\startupreg: SwitchBoard => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe

 

Włącz wszystkie usługi, które wyłączyłeś w MSCONFIG. Jest tu widoczny proces Mobogene, którego resztki usuwałem. To co pokazałeś na ostatnim obrazku dotyczy właśnie tego procesu. Zostaw na razie włączone. Reset komputera.

 

Nie wykonałeś wszystkiego - TFC Temp File Cleaner by Oldtimer - nie został użyty.

 

Pobierz Eusing Free Registry Cleaner 3.3.1: http://www.eusing.co...try_cleaner.htm Uruchom kliknij "Skip" w zakładce "language" zmień na Polski i kliknij skan. Po skanie Napraw.

 

Wykonaj po tym wszystkim nowe logi FRST i Addition.

Odnośnik do komentarza

Otwórz notatnik i wklej:

HKLM-x32\...\Run: [mobilegeni daemon] - C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe
HKU\S-1-5-21-4207955326-304955068-3506505574-1000\...\Run: [NextLive] - C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe "C:\Users\Mruvka\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l
Toolbar: HKCU - No Name - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - No File

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Reset komputera.

 

Pobierz Autoruns for Windows http://technet.microsoft.com/pl-pl/sysinternals/bb963902.aspx i wyłączaj z autostartu po kolei programy, które miałeś wyłączone wcześniej. Jak się coś wysypie to będziesz wiedział co powoduje błąd.

Odnośnik do komentarza

Dzięki za kolejną poradę.

Ten drugi błąd został naprawiony. Pozostał tylko Checkpoint Scheduler - Task Scheduler is not running.

Pobrałem Autoruns i zacząłem po kolei wyłączać usługi z autostartu. Przy drugim kluczu (HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run) w wierszu (zaznaczyłem na zrzucie ekranu) po uruchomieniu błąd się nie pojawił. Tylko czy o to chodziło Czy można to jakoś naprawić, żeby działało, bo zapewne powinno działać.

post-11185-0-93750000-1392583903_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza

Panel sterowania-->Dodaj / usuń programy - odinstaluj: Recovery Commander

 

W MSCONFIG to ta pozycja: MSCONFIG\startupreg: RCScheduleCheck => C:\Program Files\VCOM\Recovery Commander\RCSCHED.EXE -CHECK

 

Jest jeszcze jeden VCOM - VCOM Fix-It Utilities 5

 

Napraw jeszcze ten problem:

Error: (02/16/2014 01:06:33 AM) (Source: WinMgmt) (User: )
Description: //./root/CIMV2SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 990x80041003

Zobacz tu: http://support.micro...b;en-US;2545227

Odnośnik do komentarza

I teraz możesz powiedzieć Veni Vidi Vici! 

Reszta Twoich porad usunęła całkowicie problem. Uruchomiłem też Autoruns i włączyłem poprzednio wyłączoną usługę, restart systemu i... nic. Błąd się nie pojawił. Wychodzi na to, że był to błąd systemowy od momentu instalacji i praktycznie nie można było mu zapobiec. Wielkie dzięki za pomoc. Mam nadzieję, że przy kolejnej instalacji siódemki (jeśli błąd wystąpi) to wykonam Twoje ostatnie zalecenia na samym początku.

Siódemka nie jest moją mocną stroną, używam jej właśnie od lipca 2013 kiedy ją zakupiłem i ciągle się z nią zaznajamiam. A ten błąd był wyjątkowo denerwujący.

Pozdrawiam i dziękuję.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...