szoko Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Witam Pojawia mi sie po uruchomieniu komputera bład systemu o nazwie Qtcore4.dll czytałem juz o tym w google i zrobiłem skany otl, adwcleaner, rsit, frst nic nie pomoglo dalej pokazuje sie bląd dołanczam logi prosze o pomoc bo jestem kompletnie zielony.... AdwCleanerS0.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Addition.txt Odnośnik do komentarza