BuddaPL Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Witam, Proszę o pomoc z dziwnie zachowującym się komputerem. Główne objawy, to: - znikająca sieć, tzn. po jakimś czasie od uruchomienia 30-60 minut zawiesza się tak jakby TCP/IP, znika połączenie z internetem, wieszają się programu wykorzystujące TCP/IP, do swojej pracy, np. programy ASSECO WAPRO tracą połączenie z serwerem MS SQL i to tak, że nie można "zakillować" ich procesów w Task Menadżerze. Dodatkowo, jest problem z zamknięciem komputera i potrzebny jest reset sprzętowy (jeśli jeszcze działa TCP, to komputer zamyka się normalnie. Jeszcze dziwniejszą rzeczą jest, że do routera są podpięte dwa pecety i gdy działa ten drugi, to ten z problemami zachowuje się "normalnie". Jeśli jednak wyłączymy ten sprawny, to ten problematyczny za jakiś czas zachowa się jak wyżej. Wszelkie uśpienia, czy też oszczędzania energii na karcie sieciowej wyłączone. Dla mnie, to normalnie czary jakieś. - drugi objaw, to brak możliwości aktualizacji sygnatur ESET'a (albo komunikat, że są aktualne, albo komunikat o wystąpieniu błędu podczas aktualizacji - oczywiście na działającym jeszcze połączeniu z Internetem) - kolejny objaw, to brak możliwości udostępnienia drukarki (nowej), a na starych udostępnionych nie da się wyłączyć udostępniania, (komunikat, że problem z komunikacją z drukarką, chociaż drukarki drukują dokumenty poprawnie). Proszę o pomoc. Logi: OTL - http://wklej.org/id/1271006/txt/ Extras - http://wklej.org/id/1271009/txt/ FRST - http://wklej.org/id/1271014/txt/ Addition - http://wklej.org/id/1271019/txt/ GMER - http://wklej.org/id/1271077/txt/ Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Brak tu jakichkolwiek oznak infekcji. Temat przenoszę do działu sieci. Zasady działu: KLIK. Od razu wspomnę, że w Dzienniku jest następujący błąd: ==================== Faulty Device Manager Devices ============= Name: ASUS NX1001 Network Adapter Description: ASUS NX1001 Network Adapter Class Guid: {4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} Manufacturer: ASUSTek Computer Inc Service: ip100Avista Problem: : This device cannot start. (Code10) Resolution: Device failed to start. Click "Update Driver" to update the drivers for this device. On the "General Properties" tab of the device, click "Troubleshoot" to start the troubleshooting wizard. PS. I odinstaluj zbędnik (pewnie instalacja sponsorowana): McAfee Security Scan. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się