Skocz do zawartości

Problem z aktualizacja windows 7 x64 - "system windows nie może automatycznie wyszukać aktualizacji"


Robertus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

To pierwszy mój post na tym forum - więc jeśli robię coś źle z góry przepraszam. 

 

Jak w temacie mam problem z aktualizacją systemu, raz mam komunikat "system windows nie może automatycznie wyszukać aktualizacji" a raz "aby ukończyć instalowanie ważnych aktualizacji uruchom ponownie komputer" i tak w kółko, bez sukcesu w aktuyalizacji systemu.

 

Próbowałem użyć narzędzia "Windows Fix-it" jak i "Fix-It z artykułu KB971058." 

 

Jak i skorzystałem z Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu

 

Przejrzałem rownież temat: https://www.fixitpc.pl/topic/17627-system-windows-nie-mo%C5%BCe-wyszuka%C4%87-nowych-aktualizacji/

 

No ale żadne z poniższych nie przyniosły rezultatu. Tak więc proszę o pomoc. 

Wrzucam od razu plik z OTL

 

Oraz CBS.rar 

http://www.sendspace.pl/file/4f8cc019124d4fdff21d530

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Czy system nie był modyfikowany lub czy nie był instalowany SunriseSeven?

 

Bo masz taki problem:

 

Error - 2014-02-12 09:43:02 | Computer Name = Robert-Komputer | Source = Application Error | ID = 1000
Description = Nazwa aplikacji powodującej błąd: TrustedInstaller.exe, wersja: 6.1.7601.17514,
 sygnatura czasowa: 0x4ce7989b  Nazwa modułu powodującego błąd: msvcrt.dll, wersja:
 7.0.7601.17744
, sygnatura czasowa: 0x4eeb033f  Kod wyjątku: 0xc0000005  Przesunięcie
 błędu: 0x0000000000003a96  Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1328  Godzina
 uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01cf27f8582c1b23  Ścieżka aplikacji powodującej
 błąd: C:\Windows\servicing\TrustedInstaller.exe  Ścieżka modułu powodującego błąd:
 C:\Windows\system32\msvcrt.dll  Identyfikator raportu: 9761a55d-93eb-11e3-9e57-000129a6632c

Odnośnik do komentarza

Pora odwietrzyć temat, może ktoś wpadnie na jakiś ciekawy pomysł. 

Razem z wiesław531 Belfegor ustaliliśmy i dowiedzieliśmy się mniej więcej tyle:

 

-mam problem z sfc /scannow - mianowicie nie mogę go uruchomić bo:

64996313240053572204.jpg

Udało się przestawić "instalator modułów" na tryb ręczny i pozmieniać usługi według wytycznych:

85362439846410404086.jpg

Jednak za każdym razem komputer nie daje za wygraną i ani sfc ani ponowne wyszukanie WU nie dają rezultatu, WU się zapętla i za każdym razem po wyszukiwaniu żąda resetu, 

72961150656594004663.jpg

Za pomoca shell extension menager wyłaczyłem wszystkie usługi na różowo i dalej nic:

15741667840322427701.jpg

Sprawdzilismy wersje biblioteki DU170.dll z którą ponoć był problem, ponowne zainstalowanie sterownikow karty nie dalo rezultatu

46471306068271835661.jpg

 

 

Na koniec pliki

CBS:

http://www.sendspace.pl/file/7197f34fc6d268c60d20cb9/cbs

 

OTL&FRST:

http://www.sendspace.pl/file/138b18338f4971cf2f60857/otlfrst

 

Pliki dziennika system i aplikacje

http://www.sendspace.pl/file/f3d262ad8e7edd289bed799/dzienniki

 

Wszystkich chcacym się podjąć z góry dziękuje jak i kolegą wieslaw531 Belfegor za próbę pomocy. 

Odnośnik do komentarza

masz mozliwość odinstalowania ostatnich, powiedzmy 3 aktualizacji?

 

odpowiedź dla @wieslaw531

 

wcześniej uruchom konsolę i wklep

 

systeminfo

 

zobaczymy ile masz tych aktualizacji na stanie

Wczesniej probowałem odinstalować wszystkie aktualizacje - jakie mogłem przez panel sterowania/programy/system i funkcje -> wyswietl zainstalowane aktualizacje. 

 

33603834784478419703.jpg

Odnośnik do komentarza

Pobierz Readiness Tool

http://support.microsoft.com/kb/947821

 

Chociaz nie sadze, zeby to bylo uszkodzenie w kluczu, bo inny komunikat, ale to sprawdz profilaktycznie to: 

https://www.fixitpc.pl/topic/1400-blad-uslugi-instalator-modulow-systemu-windows-nr-126/

 

Ah, przeciez widze teraz log w CBS, zmyliła mnie troche nazwa, myslalem, ze sam plik tekstowy wrzuciles.

 

Zdaję sobie sprawę, że każdy wertuje neta jak może, tu problem jest trochę inny, ale pada tam trochę linków

http://www.sysnative.com/forums/windows-update/2663-windows-updates-repeatedly-install-and-one-fails.html

Zerknij i powiedz czy i te metody próbowałeś. 

 

A możesz uaktualnić system? Czyli zrobić instalację naprawczą? Nie utracisz przy tym żadnych danych. Może to załatwi problem.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...