Robertus Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Witam, To pierwszy mój post na tym forum - więc jeśli robię coś źle z góry przepraszam. Jak w temacie mam problem z aktualizacją systemu, raz mam komunikat "system windows nie może automatycznie wyszukać aktualizacji" a raz "aby ukończyć instalowanie ważnych aktualizacji uruchom ponownie komputer" i tak w kółko, bez sukcesu w aktuyalizacji systemu. Próbowałem użyć narzędzia "Windows Fix-it" jak i "Fix-It z artykułu KB971058." Jak i skorzystałem z Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu Przejrzałem rownież temat: https://www.fixitpc.pl/topic/17627-system-windows-nie-mo%C5%BCe-wyszuka%C4%87-nowych-aktualizacji/ No ale żadne z poniższych nie przyniosły rezultatu. Tak więc proszę o pomoc. Wrzucam od razu plik z OTL Oraz CBS.rar http://www.sendspace.pl/file/4f8cc019124d4fdff21d530 Z góry dziękuje i pozdrawiam OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Zobacz jeszcze tu: https://www.fixitpc.pl/topic/1515-blad-windows-update-80246008-w-windows-7-fix/ ; https://www.fixitpc.pl/topic/1400-blad-uslugi-instalator-modulow-systemu-windows-nr-126/ Ten temat dotyczy Visty, ale przejrzyj go: https://www.fixitpc.pl/topic/1147-blad-windows-update-0x80070424-w-vista/ Odnośnik do komentarza
Robertus Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Zobacz jeszcze tu: https://www.fixitpc.pl/topic/1515-blad-windows-update-80246008-w-windows-7-fix/ ; https://www.fixitpc.pl/topic/1400-blad-uslugi-instalator-modulow-systemu-windows-nr-126/ Ten temat dotyczy Visty, ale przejrzyj go: https://www.fixitpc.pl/topic/1147-blad-windows-update-0x80070424-w-vista/ Dziękuję za odpowiedz, wszystko sprawdziłem no i jest jak powinno być. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Czy system nie był modyfikowany lub czy nie był instalowany SunriseSeven? Bo masz taki problem: Error - 2014-02-12 09:43:02 | Computer Name = Robert-Komputer | Source = Application Error | ID = 1000Description = Nazwa aplikacji powodującej błąd: TrustedInstaller.exe, wersja: 6.1.7601.17514, sygnatura czasowa: 0x4ce7989b Nazwa modułu powodującego błąd: msvcrt.dll, wersja: 7.0.7601.17744, sygnatura czasowa: 0x4eeb033f Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x0000000000003a96 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1328 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01cf27f8582c1b23 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Windows\servicing\TrustedInstaller.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\system32\msvcrt.dll Identyfikator raportu: 9761a55d-93eb-11e3-9e57-000129a6632c Odnośnik do komentarza
Robertus Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Czy system nie był modyfikowany lub czy nie był instalowany SunriseSeven? Bo masz taki problem: Szczerze nic nie robiłem z systemem, tym bardziej nie instalowałem tego programu, jedynie co kiedyś powyłączałem niektóre usługi autostartu. Ale myślę że to nie ma wpływu. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 W tej chwili jestem jeszcze w pracy na XP i nie mogę sprawdzić u siebie wersji biblioteki. Będę po 21:00. Może ktoś inny to sprawdzi. Odnośnik do komentarza
Robertus Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Czy podmiana msvcrt.dll za pomocą konsoli odzyskiwania pomoże? Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Mam tą samą wersję biblioteki. Problem prawdopodobnie ma inny powód. Poczekaj na ocenę np. @Picasso. Odnośnik do komentarza
Robertus Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Mam tą samą wersję biblioteki. Problem prawdopodobnie ma inny powód. Poczekaj na ocenę np. @Picasso. No to czekamy, mam nadzieję, że ktoś kumaty powie mi o co chodzi bo inaczej dla mnie najprostszy sposób to reinstalacja. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 14 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Reinstalacja to ostateczność i w krytycznych stanach. Zadałem Ci pytanie na PW. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 jedynie co kiedyś powyłączałem niektóre usługi autostartu. Ale myślę że to nie ma wpływu. Zaczniemy od nowa. Wstaw logi z FRST, żeby mieć wgląd w obecną sytuację systemu. Jakie usługi wyłaczyłeś? Odnośnik do komentarza
Robertus Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Pora odwietrzyć temat, może ktoś wpadnie na jakiś ciekawy pomysł. Razem z wiesław531 i Belfegor ustaliliśmy i dowiedzieliśmy się mniej więcej tyle: -mam problem z sfc /scannow - mianowicie nie mogę go uruchomić bo: Udało się przestawić "instalator modułów" na tryb ręczny i pozmieniać usługi według wytycznych: Jednak za każdym razem komputer nie daje za wygraną i ani sfc ani ponowne wyszukanie WU nie dają rezultatu, WU się zapętla i za każdym razem po wyszukiwaniu żąda resetu, Za pomoca shell extension menager wyłaczyłem wszystkie usługi na różowo i dalej nic: Sprawdzilismy wersje biblioteki DU170.dll z którą ponoć był problem, ponowne zainstalowanie sterownikow karty nie dalo rezultatu Na koniec pliki CBS: http://www.sendspace.pl/file/7197f34fc6d268c60d20cb9/cbs OTL&FRST: http://www.sendspace.pl/file/138b18338f4971cf2f60857/otlfrst Pliki dziennika system i aplikacje http://www.sendspace.pl/file/f3d262ad8e7edd289bed799/dzienniki Wszystkich chcacym się podjąć z góry dziękuje jak i kolegą wieslaw531 i Belfegor za próbę pomocy. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 22 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Spróbuj wykonać sfc /scannow w trybie awaryjnym. Odnośnik do komentarza
Robertus Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Spróbuj wykonać sfc /scannow w trybie awaryjnym. Próbowałem - wciąż mam ten niezakończony proces. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 23 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 (edytowane) masz mozliwość odinstalowania ostatnich, powiedzmy 3 aktualizacji? odpowiedź dla @wieslaw531 wcześniej uruchom konsolę i wklep systeminfo zobaczymy ile masz tych aktualizacji na stanie Edytowane 23 Lutego 2014 przez Belfegor Odnośnik do komentarza
Robertus Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 masz mozliwość odinstalowania ostatnich, powiedzmy 3 aktualizacji? odpowiedź dla @wieslaw531 wcześniej uruchom konsolę i wklep systeminfo zobaczymy ile masz tych aktualizacji na stanie Wczesniej probowałem odinstalować wszystkie aktualizacje - jakie mogłem przez panel sterowania/programy/system i funkcje -> wyswietl zainstalowane aktualizacje. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 23 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Pobierz Readiness Tool http://support.microsoft.com/kb/947821 Chociaz nie sadze, zeby to bylo uszkodzenie w kluczu, bo inny komunikat, ale to sprawdz profilaktycznie to: https://www.fixitpc.pl/topic/1400-blad-uslugi-instalator-modulow-systemu-windows-nr-126/ Ah, przeciez widze teraz log w CBS, zmyliła mnie troche nazwa, myslalem, ze sam plik tekstowy wrzuciles. Zdaję sobie sprawę, że każdy wertuje neta jak może, tu problem jest trochę inny, ale pada tam trochę linków http://www.sysnative.com/forums/windows-update/2663-windows-updates-repeatedly-install-and-one-fails.html Zerknij i powiedz czy i te metody próbowałeś. A możesz uaktualnić system? Czyli zrobić instalację naprawczą? Nie utracisz przy tym żadnych danych. Może to załatwi problem. Odnośnik do komentarza
Robertus Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Pobierz Readiness Tool http://support.microsoft.com/kb/947821 Już pobierałem - niestety bez efektu - to była pierwsza linia działania. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 24 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Swego czasu tez miałem problem z aktualizacjami. Wtedy skorzystałem z programów dodatkowych. Chyba był to Windows Update Downloader. Pobrałem kilka pionstalowałem a potem samo sie odblokowało. programik bardzo skuteczny. http://traxter-online.net/automatyczne-aktualizowanie-systemu/ Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się