Kafi5 Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Witam. Mam spory problem z komputerem jest to lapek asus k50IN z Vistą SP2 32bity Do wczoraj komputer działał normalnie = dziś nie działa internet , drukarki, avast nie chroni poczty i nie działa zapora windows (nie można jej włączyć) nie działają aktualizację automatyczne. Próbowałem go scanować avastem ale po pewnym czasie wywala niebieski ekran śmierci Nie wiem czy to związek, ale pojawiła się złota kłódka w pasku powiadomień - po naciśnięciu znika Jeszcze jedno - czas uruchomienia systemu to ok 5-8 minut i po tym komunikat NService application - zatrzymano działanie i zamknięto. Raporty zgodnie z faq - usunięto za pomocą sptd wirtualny napęd razem z kluczem zgodnie z instrukcją Proszę o w miarę pilną pomoc - z góry dziękuję Addition.txt Extras.Txt FRST.txt gmer.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Temat przenoszę do działu Windows. Główne problemy, w tym brak sieci, nie są wynikiem infekcji tylko uszkodzenia łańcucha sieciowego Winsock: Winsock: Missing Catalog9 entry, broken internet access. Dodatkowo: jest tu zdewastowana niepoprawnie usunięta instalacja Norton Internet Security. Ale system i tak nie jest czysty: działa adware, choć to rzecz tu podrzędna. Adresując wszystko zbiorczo: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {B24EF05B-1AE3-43F7-9170-C969B922667B} - System32\Tasks\DSite => C:\Users\Kafi\AppData\Roaming\DSite\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE Task: C:\Windows\Tasks\DSite.job => C:\Users\Kafi\AppData\Roaming\DSite\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE AppInit_DLLs: c:\progra~1\mocaflix\sprote~1.dll => C:\Program Files\MocaFlix\sprotector.dll [427520 2012-10-11] () HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://home.sweetim.com/?crg=3.1010000.10011&barid={2808C8AC-4A8A-11E2-821A-EFE263E40EA5} SearchScopes: HKLM - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.just-browse.info/?l=1&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM - {EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847} URL = http://search.sweetim.com/search.asp?src=6&q={searchTerms}&crg=3.1010000.10011&barid={2808C8AC-4A8A-11E2-821A-EFE263E40EA5} SearchScopes: HKCU - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = SearchScopes: HKCU - {EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847} URL = Toolbar: HKLM - No Name - {10EDB994-47F8-43F7-AE96-F2EA63E9F90F} - No File CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [gkjoindjjcmbdpbfppabdgflnkgbbcli] - C:\Program Files\FTDownloader.com\FTDownloader10.crx [2012-11-29] CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [ihjallejegaedjjopnbmljhphfmmbabm] - C:\ProgramData\Browse2save\ihjallejegaedjjopnbmljhphfmmbabm.crx [2012-12-20] CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [jcdgjdiieiljkfkdcloehkohchhpekkn] - C:\Users\Kafi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\External Extensions\{EEE6C373-6118-11DC-9C72-001320C79847}\SweetFB.crx [2012-12-20] CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [ogccgbmabaphcakpiclgcnmcnimhokcj] - C:\Users\Kafi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\External Extensions\{EEE6C373-6118-11DC-9C72-001320C79847}\SweetNT.crx [2012-12-20] Unlock: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\sptd S3 BlueletAudio; system32\DRIVERS\blueletaudio.sys [X] S3 BlueletSCOAudio; system32\DRIVERS\BlueletSCOAudio.sys [X] S3 BT; system32\DRIVERS\btnetdrv.sys [X] S3 Btcsrusb; System32\Drivers\btcusb.sys [X] S0 BTHidEnum; System32\Drivers\vbtenum.sys [X] S0 BTHidMgr; System32\Drivers\BTHidMgr.sys [X] S3 cpuz136; \??\C:\Windows\TEMP\cpuz136\cpuz136_x32.sys [X] S3 hwusbdev; system32\DRIVERS\ewusbdev.sys [X] S3 hwusbfake; system32\DRIVERS\ewusbfake.sys [X] S4 sptd; \SystemRoot\System32\Drivers\sptd.sys [X] S3 VComm; system32\DRIVERS\VComm.sys [X] S3 VcommMgr; System32\Drivers\VcommMgr.sys [X] S3 VHidMinidrv; system32\drivers\VHIDMini.sys [X] S3 WinRing0_1_2_0; \??\C:\Program Files\IObit\Game Booster 3\Driver\WinRing0.sys [X] C:\ProgramData\ogqnaqsv.zyj C:\Users\Kafi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\External Extensions C:\Users\Kafi\AppData\Local\Temp*.html C:\Users\Kafi\AppData\Roaming\Babylon C:\Users\Kafi\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\Kafi\AppData\Roaming\SendSpace C:\Users\Kafi\AppData\Roaming\Uniblue Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f Reg: reg delete HKCU\Software\MozillaPlugins /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\mozilla.org /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f CMD: netsh winsock reset Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. 2. Przejdź w Tryb awaryjny Windows i zastosuj narzędzie Norton Removal Tool. 3. Przejdź z powrotem w Tryb normalny i odinstaluj adware Search Assistant MocaFlix 1.66, Update for Codec Pack. 4. Wyczyść Google Chrome z adware: Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj Browse2save, FTdownloader, SweetIM for Facebook, SweetPacks Chrome Extension Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy niedomyślne śmieci (o ile będą). Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 5. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 6. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 7. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. Wyraźnie się wypowiedz czy problemy ustąpiły. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się