muzyk75 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Teraz poczekaj aż ktoś oceni logi z FRST. Wszystko w porządku, zostaje tylko doczyszczenie resztek po Google Chrome. Otwórz notatnik i wklej: C:\Users\Andrzej\AppData\Local\Google Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google /f Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Start - Akcesoria - Wiersz polecenia - PPM - Uruchom jako administrator - Enter. W oknie wpisz dokładnie (uwaga na spacje - w koniecznym miejscu wpisuję _): chkdsk_C:_/f_/r - Enter. Po komunikacie o konieczności wykonania sprawdzania po restarcie klikasz t i robisz restart. Niczego nie dotykasz tylko cierpliwie czekasz na zakończenie działania i obserwujesz komunikaty o błędach i finał działania. W Wierszu poleceń ( uruchomionym jako Administrator ) miałeś wpisać: chkdsk C: /f /r i kliknąć przycisk enter znajdujący się na klawiaturze. Tam gdzie Wiesiek użył podkreślnika ( _ ) znajduje się spacja ( przerwa między znakami ). Komenda ta ma na celu sprawdzenie dysku twardego i naprawę ewentualnych błędów. W logu Addition który zamieściłeś dzisiaj nie występują błędy z dzisiejszą datą. Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Otwieram notatnik jako administrator.WPISUJĘ W notatniku XXXX.Klikam PLIk>zapisz jako>nazwa pliku-gumuję txt wpisuję XXXX>zapisz typ> wszystkie pliki; u góry zapisz na pulpicie klikam zapisz przechodzę na pulpit prawoklik na plik XXXX>właściwości a tam jak byk Dokument Tekstowy .Przćwiczyłem to już ze 100 razy. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 W notatniku XXXX.Klikam PLIk>zapisz jako>nazwa pliku-gumuję txt I tu żle robisz. Nie ma prawa być txt. Pisałem. Otwórz notatnik > wpisz abc > z menu Plik > Zapisz jako Belfegor > ustaw rozszerzenie na wszystkie pliki. Tak masz zrobić jak na obrazku. Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Zrobiłem jak kazano iprzesyłam logi Fixlog.txt FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Zrobiłem dokładnie jak napisałeś dalej to samo-dokument tekstowy.Może to miejsce zapisania? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Może to miejsce zapisania? Miejsce nie ma tu nic do rzeczy. wejdź do panelu sterowania > system i zabezpieczenia > Kontrola konta uzytkownika > wrzuć z tego obrazek Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Posyłam dwa obrazki,przed naciśnięcie zapisz i po zapisaniu na pulpicie> prawoklik> właściwości.Już naprawdę nie mam pojęcia co jest źle. Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Posyłam dwa obrazki,przed naciśnięcie zapisz i po zapisaniu na pulpicie> prawoklik> właściwości.Już naprawdę nie mam pojęcia co jest źle. Odnośnik do komentarza
Grisza Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Może ja pomogę. Problem z zapisaniem tego pliku polega na tym, że kasujesz rozszerzenie .txt. Każdy plik posiada jakieś rozszerzenie (np. .msi, .exe, .ini, .txt, .docx), zwróć uwagę, że zawsze jest kropka przed rozszerzeniem, niektóre specjalne pliki jak hosts nie mają po kropce rozszerzenia. Jednak ważne jest by po nazwie pliku (np. Dokument.docx) była kropka, nie ważne jakie jest rozszerzenie, zawsze musi być kropka (dzięki temu system może rozpoznać typ pliku, bo ma zaznaczone kropką, że właśnie tu kończy się nazwa pliku). Podsumowując, żeby uzyskać plik hosts: otwierasz notatnik i kopiujesz do niego zawartość poprawnego pliku hosts po czym klikasz Zapisz jako i wybierasz opcję z menu rozwijanego Zapisz jako typ --> Wszystkie pliki (*.*) --> Kasujesz roszerzenie txt, bez kropki! Ma być zapisane jako: hosts. Zauważ, że już w typie pliku masz określone jak musi wyglądać poprawnie zapisany plik (nieważne jakie rozszerzenie i czy ono występuje): Wszystkie pliki (*.*), gdzie gwiazdki (*) oznaczają kolejno: pierwsza to nazwa pliku (np. hosts), a druga rozszerzenie pliku (np. txt) i są one rozdzielone kropką. Jest ona konieczna. Mam nadzieję, że pomogłem. Sam czasem miałem problemy ze zrozumieniem treści poleceń kolegów (bez obrazy). Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Kontrola konta.... Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Kontrola konta.... Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Mam na W7 Home Premium na wirtualu i tam ma wyższe uprawnienia niż Ty. I mimo wszystko mogę bez problemu zapisać plik hosts. Czyli to jednak nie uprawnienia. A zrób tak > z prawokliku na plik belfegor > zmień nazwę i skasuj rozszerzenie .txt > klik enter Odnośnik do komentarza
Grisza Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 @ Belfegor Testowałem u siebie na Pulpicie. Stworzyłem pusty plik tekstowy i dałem Zapisz jako --> Wszystkie typy i skasowałem całą końcówkę .txt, po czym zamiast uzyskać plik bez rozszerzenia to otrzymałem plik tekstowy. Dopiero samo skasowanie txt (bez kropki) dało zamierzony efekt. Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Okazało się ,że pomogła kropka jak doradził Grisza[szacun] Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 @Grisza > dziwne jest to co mówisz. Ja u siebie mogę zapisać samą nazwę pliku bez kropki. Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Do Belfegora! Serdecznie dziękuję za okazaną mi pomoc i niewiarygodną cierpliwość.Tyko nie wiem czy to już wszystko rozwiązaliśmy.Bądź jeszcze tak uprzejmy i przejrzyj ostatnie logi.Jeszcze raz serdecznie dziękuję bo bardzo dużo się nauczyłem Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Zrobiłem kilka prób z kropką i wszystkie wyszły poprawnie.Wcześniej kilkadziesiąt bez kropki i wszystkie były złe.Dlatego prawdopodobnie wczoraj tak strasznie męczyliśmy się. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 1. Skasuj przez Shift+delete folder C:\FRST oraz sam program. 2. Uruchom AdwCleaner i klinij Odinstaluj. 3. Wyczyść foldery Przywracania systemu https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizujace-temat/page__p__42415?do=findComment&comment=42415 Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 1.Skasowałem folder C:FRST ale czy program tym samym się odinstalował nie wiem,w panelu sterowania go nie widzę. 2.AdwClenera ani w panelu sterowania ani we wszystkich programach nie widzę więc nie wiem jak go odinstalować 3.Wyczyściłem System Volume Information choć sam folder pusty pozostał.Tak ma chyba być?Czy z podobnych powodów, o których pisze Picassa nie wyrzucić kopii zapasowej zapisanej na dysku zewnętrznym. Ad2 Czy zprzesłanych logów wynika że AdwCliner jest gzieś u mnie zainstalowan?Jeśli tak to gdzie i jak go usunąć Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 C:\AdwCleaner C:\Users\Andrzej\Desktop\FRST64.exe skasuj. To nie są programy instalacyjne. Możesz sprawdźić czy w folderze C:\AdwCleaner nie ma logu z uruchomienia programu. Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 CZy o takie coś chodziło iczy to usunąć Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Natomiast pliku C:\Users\Andrzej\Desktop\FRST64.exe Pod wskazanym adresem nie ma. Ale ja od ostatnich logów jeszcze pewne rzeczy wyrzucałem.JAK to sprawdzić bo nowych logów nie mogę zrobić bo FRST jest w koszu czy go przywrócić i zrobić nowe logi? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Natomiast pliku C:\Users\Andrzej\Desktop\FRST64.exe Pod wskazanym adresem nie ma. Ale ja od ostatnich logów jeszcze pewne rzeczy wyrzucałem. Zostaw to. Usuń folder C:\AdwCleaner i po robocie. Opróżnij też Kosz. Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Ale mam jeszcze jedno pytanie czemu się ten program FRST wyrzuca czy nie mógłby być cały czas na pulpicie i w razie potrzeby służyć do robienia logów Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Bo co chwile wychodzi nowsza wersja. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się