Damiano2D Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Po uruchomieniu laptopa (samsung r522) wyskakuje mi komunikat iż Harmonogram zadań przestał działać, a w rzeczywistości on działa: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: taskeng.exe Wersja aplikacji: 6.0.6002.18005 Sygnatura czasowa aplikacji: 49e01bf2 Nazwa modułu z błędem: StackHash_fd00 Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 00000000 Kod wyjątku: c0000005 Przesunięcie wyjątku: dcc07adc Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: fd00 Dodatkowe informacje 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160 Dodatkowe informacje 3: fd00 Dodatkowe informacje 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160 Skanowałem gruntownie komputer wszelakimi programami min: kis2011, anti-malw, trojan remover, posiadam również: tune up 2011, odkurzacz, registry booster, ccleaner itd... żaden nie pomógł, proszę o pomoc gdyż ten komunikat mnie nurtuje. Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 1.Opróżnij folder C:\Windows\Tasks (niektóre pliki są ukryte i niewidoczne na domyślnych ustawieniach,trzeba zmienić ustawieniach w Opcjach folderów "pokaż ukryte pliki i foldery" lub lepiej użyć jakiegoś dobrego menadżera plików który jest niezależny od ustawień systemowych uruchomionego w trybie administratora np. Total Commander 2.Sporządź logi z OTL http://www.geekstogo.com/forum/topic/2852-malware-and-spyware-cleaning-guide/ ,załącz logi MAIN+EXTRAS 3.Uruchom cmd.exe w trybie administratora (prawoklik na cmd.exe i wybierz "Uruchom jako administrator") i wklep sfc /scannow 4.Jesli nic nie pomaga to uruchom Process Monitor na boot http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896645.aspx w tabie "Options" załącz "Enable boot logging" zamknij PM,zrestartuj komputer,po restarcie ponownie uruchom PM,narzędzie zaproponuje ci zapisanie loga więc zapisz go w formacie *.PML,spakuj log w *.RAR albo *.7z i shostuj na rapidshare.com Odnośnik do komentarza
Damiano2D Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 (edytowane) 1. Jeden plik nie chce się usunąć: SCHEDLGU. 2. Nie załączę logów. 3. Nie pomogło. 4. Nie załączę lagów. Ale dzięki za pomoc. Edytowane 16 Lutego 2011 przez picasso 16.02.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku jasnej odpowiedzi i niedostarczenia materiałów, o które proszono. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi