kbudka Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Witam. Mam ten sam problem i kompletnie nie wiem co mam zrobić. Nie znam się, więc proszę o pomoc. Jeżeli w złym miejscu jest post bardzo proszę o przekierowanie do właściwego. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 kbudka, zasady działu: KLIK. Tu jest zakaz podpinania się pod cudze tematy (wydzielone w osobny) oraz brak obowiązkowych raportów. Proszę dostarczyć logi z FRST i OTL. . Odnośnik do komentarza
kbudka Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Witam i bardzo dziękuję za reakcję, już wysyłam to, co jest potrzebne. FRST.txt Addition.txt OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza