kwoka Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Witam serdecznie. Jestem nowy na tym forum. Mam na imie Damian. Mam problem od kliku dni z win7. Komputer allinone Lenovo. Po uruchomieniu wszystko działa OK, lecz po upływie ok 1h zaczynają się problemy. Nie można otwierać plików lewoklikiem, jedynie poprzez prawoklik i z listy "otwórz", tak samo jest z folderami. Nie można uruchomić exploratora, panel sterowania da się wyświetlić ale nie można uruchomić nic. Nie można uruchomić żadnego programu, te uruchomione od początku działają. I co dziwne, np. poczta uruchomiona od początku, po otrzymaniu wiadomości z załącznikiem możemy ten załącznik (np. pdf) otworzyć, zapisać go gdzie chcemy, możemy otwierać foldery itd. System zabezpieczony Norton Internet Security. Przeskanowałem wszystko i nic. Proszę o pomoc w tej sprawie. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza
kwoka Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Nie znam się na komputerach za bardzo, ale czy jest możliwość sprawdzenia przyczyny tej usterki w jakiś plikach systemowych? Czy są zapisywane w systemie informacje na temat błędów, problemów i usterek systemu? Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Pokaż obrazek z Sensors - HWInfo - KLIK. Ale w ten sposób, że odpalasz Sensors - minimalizujesz i używasz lapka do czasu wystąpienia problemu. Wówczas przełączasz się na Sensors przez Alt+Tab i pokazujesz ten obrazek. To tylko dla sprawdzenia czy on się nie przegrzewa. Odnośnik do komentarza
kwoka Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Pokaż obrazek z Sensors - HWInfo - KLIK. Ale w ten sposób, że odpalasz Sensors - minimalizujesz i używasz lapka do czasu wystąpienia problemu. Wówczas przełączasz się na Sensors przez Alt+Tab i pokazujesz ten obrazek. To tylko dla sprawdzenia czy on się nie przegrzewa. Sprawdzę to, lecz wydaje mi się że raczej nie. Pozostałe programy działają poprawnie, wystarczy zrestartować kompa i wszystko (explorer) znów działa przez jakiś czas poprawnie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się