max9201 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Problem jest następujący po uruchomieniu komputera wyświetla się komunikat :"Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono minedr.dll. Spróbuj ponownie zainstralować program, alby naprawić ten problem" załączam logi Addition.txt Extras.Txt FRST.txt GMER LOG.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Cóż to za plaga dzisiaj, skąd Wy to łapiecie. I co ciekawe, wszyscy macie ESET, czy przypadkiem jakiś crack do ESET nie był ładowany? U Ciebie, prócz tej infekcji, jest także adware. Wykonaj następujące instrukcje: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: () C:\Users\Jessi\AppData\Roaming\pwo6\svchost.exe () C:\Users\Jessi\AppData\Local\Temp\_MEI28082\bin\winlogon.exe HKLM-x32\...\Run: [] - [x] HKCU\...\Run: [pwo6] - C:\Users\Jessi\AppData\Roaming\pwo6\svchost.exe [7321472 2014-01-08] () BHO-x32: PassShow - {2d661e5b-7d7a-417c-b5b5-6479017bb314} - C:\Program Files (x86)\PassShow\150.dll () Task: {DC53E1C2-23EA-4FF6-90AA-6A88B552226D} - System32\Tasks\PassShow Update => C:\Program Files (x86)\PassShow\PsUP.exe [2014-01-06] () Task: C:\Windows\Tasks\PassShow Update.job => C:\Program Files (x86)\PassShow\PsUP.exe C:\Windows\System32\Tasks\{9D689C75-3D9F-448E-B2C1-B61E429F0D3B} C:\Users\Jessi\.android C:\Users\Jessi\daemonprocess.txt C:\Users\Jessi\AppData\Local\cache C:\Users\Jessi\AppData\Local\Temp\_MEI28082 C:\Users\Jessi\AppData\Roaming\pwo6 C:\Users\Jessi\AppData\Roaming\Smart PC Solutions Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj adware PassShow. 3. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 4. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt. Ponadto, tu już był używany AdwCleaner, więc proszę o dostarczenie raportów utworzonych w katalogu C:\AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
max9201 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Dziękuję wszystko zrobione nie ma już tego problemulogi frst oraz adwcleaner FRST.txt AdwCleanerR0.txt AdwCleanerS0.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Potwierdzam pomyślne wykonanie akcji. Kończymy: 1. Przez SHIFT+DEL skasuj FRST i folder C:\FRST, w AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się