Skocz do zawartości

Wykryty TR/Crypt.XPACK.Gen3 Trojan oraz bardzo wolna praca komputera

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

tym razem problem dotyczy mojego laptopa z WinXP.

Problemy zaczęły się kiedy zostawiłem komputer włączony na ok 2 godziny, bezczynnie. Po powrocie i wybudzeniu go z uśpienia zamiast znajomego pulpitu zobaczyłem standardową tapetę windowsa XP oraz jakieś nieznane skróty do katalogów - w ogóle to nie były moje katalogi. Zanim zdążyłem jakoś to uwiecznić komputer zresetował się i uruchomił normalnie. Zapuściłem antywirusa, znalazł TR/Crypt.XPACK.Gen3 Trojan.

Komputer bardzo zwolnił, antywirus skanował komputer (pełne skanowanie wszystkiego darmową Avirą) ponad 7 godzin, zwykle zajmuje mu z godzinę. Po przeprowadzeniu wymaganych testów (w załączniku wyniki + raport Aviry) i restarcie uruchamiał się ponad 20 minut. Teraz działa :niby" normalnie.

Miałem zainstalowane Daemon Tools, usuwałem zgodnie z instrukcją, jednak nie znam się na rejestrze i nie usunąłem z tamtąd zapisów.

Bardzo proszę o pomoc.

checkup.txt

Addition.txt

OTL.Txt

AVSCAN-20140121-085425-4DCFC6D9.txt

Extras.Txt

FRST.txt

GMER.txt

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W raportach brak oznak infekcji.

Zapuściłem antywirusa, znalazł TR/Crypt.XPACK.Gen3 Trojan.

Wyniki nasuwają raczej skojarzenia z fałszywym alarmem, a przynajmniej drukowanie pdf.bat, screensaver niejasny:

Beginning disinfection:

C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\drukowanie pdf\drukowanie pdf.bat

[DETECTION] Is the TR/Crypt.XPACK.Gen3 Trojan

C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\SharedDocs.scr

[DETECTION] Is the TR/Crypt.XPACK.Gen3 Trojan