les Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Witam. Pendrive DataTravel 8Gb od pewnego czasu nie można na niego zapisać plików np. 25Mb pojawia się komunikat "opóźniony zapis nie powiódł się" i w tym momencie nie jest widoczny przez system. Po ponownym podłączeniu można skasować plik ale nie nagrać.Na innych komputerach pendrive pracuje prawidłowo. Formatowanie go nic nie pomogło. Kiedyś miałem ten sam problem - pomogło formatowanie komp. Ten objaw pojawił się w momencie kiedy z pendrive usunąłem wszystkie pliki a zapis nowych już nie był możliwy. Pendrive sformatowany jest na NTFS. Przesyłam log komp. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Temat przenoszę do działu Hardware. To nie jest problem infekcji, a dostarczone raporty nie są pomocne przy takiej problematyce. W jaki sposób pendrive został sformatowany: spod Windows czy narzędziem producenta pendrive? Dodatkowo, masz problem z dyskiem twardym, błędy złych bloków: [ System Events ] Error - 2014-01-11 06:40:35 | Computer Name = KOMPUTER | Source = Disk | ID = 262151 Description = W urządzeniu \Device\Harddisk0\D wystąpił zły blok. Dostarcz dane wymagane zasadami działu: KLIK. Opuść obrazek z diskmgmt.msc, bo precyzyjna lista partycji jest w pliku FRST Addition. PS. Uwagi spoza tematu w spoilerze. Wykonanie tych działań nie ma żadnego związku z defektem urządzenia. Działania te wdróż dopiero po otrzymaniu werdyktu co z dyskiem twardym, bo może czyszczenie nie ma sensu i będą jakieś radykalne działania. 1. Drobne doczyszczenie szczątków adware BonanzaDeals + Mobogenie. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKLM\...\Run: [] - [x] HKCU\...\Run: [NextLive] - C:\Documents and Settings\DOM\Dane aplikacji\newnext.me\nengine.dll [1283584 2013-11-14] (NewNextDotMe) SearchScopes: HKCU - DefaultScope {1408EC4E-9827-4f28-9214-7FDE3B27FC0E} URL = http://www.google.com/cse?cx=partner-pub-3794288947762788%3A2938615334&ie=UTF-8&sa=Search&siteurl=www.google.com%2Fcse%2Fhome%3Fcx%3Dpartner-pub-3794288947762788%3A2938615334&q={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKCU - {1408EC4E-9827-4f28-9214-7FDE3B27FC0E} URL = http://www.google.com/cse?cx=partner-pub-3794288947762788%3A2938615334&ie=UTF-8&sa=Search&siteurl=www.google.com%2Fcse%2Fhome%3Fcx%3Dpartner-pub-3794288947762788%3A2938615334&q={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {94F957F6-0AE3-41c2-A3CC-F5B5F0E00833} URL = http://search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&fr=chr-devicevm&type=STDVM FF Plugin: @tools.bdupdater.com/BonanzaDealsLive Update;version=3 - C:\Program Files\BonanzaDealsLive\Update\1.3.23.0\npGoogleUpdate3.dll No File FF Plugin: @tools.bdupdater.com/BonanzaDealsLive Update;version=9 - C:\Program Files\BonanzaDealsLive\Update\1.3.23.0\npGoogleUpdate3.dll No File C:\Program Files\BonanzaDeals C:\Program Files\BonanzaDealsLive C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BonanzaDealsLive C:\Documents and Settings\DOM\.android C:\Documents and Settings\DOM\daemonprocess.txt C:\Documents and Settings\DOM\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\BonanzaDealsLive C:\Documents and Settings\DOM\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\cache C:\Documents and Settings\DOM\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\genienext C:\Documents and Settings\DOM\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google C:\Documents and Settings\DOM\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Mobogenie C:\Documents and Settings\DOM\Dane aplikacji\newnext.me C:\Documents and Settings\DOM\Moje dokumenty\Mobogenie C:\WINDOWS\SET*.tmp Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. 2. Uruchom to narzędzie Microsoftu: KLIK. Zaakceptuj > Wykryj problemy i pozwól mi wybrać poprawki do zastosowania > Odinstalowywanie > zaznacz na liście wpis Google Update Helper (fałszywka od adware BonanzaDeals) > Dalej. 3. Przez Dodaj/Usuń programy odinstaluj potwornie starą J2SE Runtime Environment 5.0 Update 6. Czym to grozi w temacie przyklejonym: KLIK. . Odnośnik do komentarza
les Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Pendrive formatowany był z pod win XP i Win 7 - efekt był taki sam. Załączam logiAddition.txt Fixlog.txt FRST.txt Nie wiem czy wszystko zrobiłem dobrze odnośnie - "dane wymagane zasadami działu: KLIK. Opuść obrazek z diskmgmt.msc, bo precyzyjna lista partycji jest w pliku FRST Addition" Ewentualnie proszę o podanie konkretnie co jeszcze wykonać. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Klikałeś w linkowany KLIK? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 les nie wykonujesz poleceń jak należy. Zajmujesz się rzeczami bez znaczenia dla problemów podstawowych. Mówiłam wyraźnie, że podane logi są bezużyteczne przy problemie oraz by nie wykonywać tych podrzędnych operacji podanych w spoilerze, dopóki nie otrzymasz konkretów na temat stanu dysku. A Ty od razu się na to rzuciłeś. Podałam link do zasad działu Hardware, przeczytaj dokładnie co podać, opuszczasz obrazek z diskmgmt.msc. Co tu jest niejasne? . Odnośnik do komentarza
les Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Dołączam dodatkowe dane: Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Masz ewidentny problem z dyskiem. Widać to na obrazku z Error Scan. Przynajmniej dwa uszkodzone bloki. Czy benchmark robiłeś zgodnie z zaleceniami (żadnych działań w trakcie testu)? Bo te dwie szpile występują w innym zakresie dysku. Dodatkowo 3 sektory oczekują na remapowanie. Są zarejestrowane błędy transmisji na taśmie sygnałowej. I od tego zacznij. Wyłącz komputer, odłącz zasilanie i popraw taśmę sygnałową dysku z obu stron (dysk i płyta główna) oraz wtyk zasilający dysk. Powodem może być również uszkodzona taśma i tu sugerowałbym jej wymianę. Dopiero po tym fakcie dalsze działania. Wcześniej skopiuj ważne dane na inny nośnik. Uruchom cmd i w oknie wklep kolejno: chkdsk E: /f /r Enter . Czekasz na zakończenie skanu i wklejasz do postu tekst z podsumowania. Następnie ta sama komenda z tym, że D: i to samo co wyżej. W przypadku partycji C: (trzeci skan) wpisujesz tą samą komendę a tą różnicą, że po Enter akceptujesz wykonanie skanu po restarcie systemu wpisujesz y i Enter + Restart. Po restarcie nie dotykasz klawiatury tylko czekasz na zakończenie skanu. Wynik działania dla partycji C: odczytasz uruchamiając podgląd zdarzeń (panel sterowania) - Widoki niestandardowe - Zdarzenia administracyjne - w prawym oknie szukasz zdarzenia nr 1001 i odpowiadającego mu Źródła Winlogon. Przeklejasz do posta treść dolnego okna. W przypadku XP - możesz to pewnie znaleźć w Aplikacje. Dodajesz ponowny obrazek z Error Scan. Jeśli wszystko jasne to działaj lub pytaj. Odnośnik do komentarza
les Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Wykonałem skan dysku E,D ale nie mogę wykonać dysku C. Po wpisaniu wiersza poleceń dla C wciskam y, Enter mam wcisnąć razem z resetem w obudowie ? tak robiłem i nic się nie dzieje. Taśmę dysk płyta główna wymieniłem na nową. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Dwie uwagi: błędnie wpisujesz komendę chociaż się wykonuje ale tam ma być chkdskspacjaC:spacja/fspacja/r omyłkowo wpisałem akceptację "y" ale przecież masz sugestię T/N - więc wciskasz T ABSOLUTNIE nie resetujesz przyciskiem tylko robisz klasyczny restart - Uruchom ponownie. To napisałem poprawnie. Odnośnik do komentarza
les Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Załączam brakujący skan dysku C.skan dysku C.txt Jak wcześniej pisałem wymieniłem nową taśmę dysk-płyta gł. ale musiałem wrócić do starej taśmy bo dysk wieszał się i czasami nie mógł się uruchomić komputer. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Popatrz do pliku skan. Zbyt duże uszkodzenia w systemie plików i w prosty sposób tego się nie pozbędziesz. Można by próbować remapowania w MHDD ale raczej mizerne szanse i duże ryzyko, że system nie wstanie. Kopiuj ważne dane na inny nośnik. Jeżeli masz dostęp do innego komputera to przekładasz ten dysk do niego, wykonujesz PEŁNY format partycji C: (zmieni literkę). Odpalasz na tamtym kompie CrystalDiskInfo i sprawdzasz SMART (C5) czy pojawiło się "0". Dodatkowo robisz test Error Scan w HDTune i sprawdzasz czy znikły te dwa czerwone prostokąty. Jeżeli dysk został naprawiony to możesz u siebie stawiać system. Odnośnik do komentarza
Fix00ser Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Spróbowałbym szczęścia używając Partition Guru przy małej ilości uszkodzonych sektorów istnieje szansa naprawy http://www.partitionguru.com/manual/VerifyandRepairBadSectors.php oczywiście dane bezpośrednio zapisane w tych blokach oraz sąsiednich nie będą już do użytku, przy większej ilości błędnych sektorów można spróbować wydzielić z przestrzeni użytkowej te problematyczne Repartition Bad Drive (free) http://www.dposoft.net/rbd.html Partition Bad Disk (licencja) http://www.goodlucksoft.com/ Uwaga taka operacja spowoduje zniknięcie danych z powierzchni nośnika, lepiej wykonać backup na inny nośnik, niż później szukać narzędzi rescue and recovery do ich odzysku Odnośnik do komentarza
les Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Załączam skan dysku po sprawdzeniu go przez system XP skan dysk C.txt może uda się jakimś programem naprawić lub zablokować uszkodzone sektory. Na razie po uruchomieniu kompa dysk pracuje ostro przez około 5min i później pracuje normalnie. Norton 360 podał komunikat że Jqs.exe niepokojąco zajmuje pamięć i czas pracy dysku. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zobacz w Error Scan czy nie zniknęły te dwa czerwone prostokąty oraz czy w SMART w parametrze C5 jest nadal (3) czy 0. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się