Skocz do zawartości

Problemy z instalacją i uruchamianiem programów, niepoprawne działanie systemu.


SpeedLoop

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

od pewnego czasu mam problemy z działaniem mojego komputera. Przy pobraniu pliku i próbie instalacji, zazwyczaj kończy się na kliknięciu "Uruchom" i braku reakcji, czasem uda mi się przejść przez "dalej, dalej..." i w momencie, gdy powinna zacząć się instalacja, na pasku pojawia się "(brak odpowiedzi)" i komputer się zawiesza. To samo dzieje się w przypadku uruchamiania niektórych programów, np. Skype odmawia działania po zalogowaniu. Mimo tych problemów nie pojawiały się żadne komunikaty o błędach, aż do wczoraj, po raz pierwszy pojawił się błąd "Program Eksplorator Windows przestał działać." Próbując rozwiązać ten problem trafiłam na stronę: http://support.microsoft.com/kb/2694911/pl i starałam się postępować według wskazówek. Wszystko zaktualizowane, problem pojawił się przy sprawdzaniu plików, 39% i napis "Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie może wykonać żądanej operacji." Microsoft radzi "Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać skanowanie plików systemowych w trybie awaryjnym upewnij się, że foldery PendingDeletes i PendingRenames istnieje w % WinDir %\WinSxS\Temp." Sprawdziłam foldery, PendingRenames pusty, folderu PendingDeletes brak. Nie znam się, nie wiem co to znaczy, więc na tym etapie skończyłam samodzielną naprawę i postanowiłam tu poprosić o pomoc. Starałam się postępować zgodnie ze wskazówkami o zakładaniu własnego tematu, więc przeczytałam o oprogramowaniu, nie mam zainstalowanego żadnego z wymienionego tam programów, SPTDinst też nic nie wykrył, ale pojawiły się problemy z GMER. Na początku wszystko działało poprawnie, coś się pojawiało w oknie, po czym niebieski ekran i reset komputera. Uruchomiłam GMER w trybie awaryjnym, przez cały proces skanowania okno było puste, po czym pojawił się komunikat "GMER nie odnalazł żadnych modyfikacji systemu.", dlatego dołączę tylko te raporty, które udało mi się zrobić. Ciężko to wszystko mi opisać (osobie, która kompletnie się na tym nie zna), mam nadzieję, że pomożecie mi rozwiązać problem ;)

OTL.Txt

Extras.Txt

FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat w przenoszę do działu Windows. Nie ma tu śladów infekcji. Miniaturowe usunięcie odpadków adware Open Candy i WebSite Recommendation (całkowity brak związku z wymienianymi problemami) w spoilerze:

 

 

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

C:\Users\Ewcia\AppData\Local\Google
C:\Users\Ewcia\AppData\Local\Temp\*.dll
C:\Users\Ewcia\AppData\Local\Temp\*.exe
C:\Users\Ewcia\AppData\Roaming\OpenCandy
C:\Users\Ewcia\AppData\Roaming\SimilarSites

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

 

 

 

 

problem pojawił się przy sprawdzaniu plików, 39% i napis "Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie może wykonać żądanej operacji." Microsoft radzi "Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać skanowanie plików systemowych w trybie awaryjnym upewnij się, że foldery PendingDeletes i PendingRenames istnieje w % WinDir %\WinSxS\Temp." Sprawdziłam foldery, PendingRenames pusty, folderu PendingDeletes brak.

1. Błąd sugeruje uszkodzone komponenty systemowe. W pierwszej kolejności uruchom "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu" (KLIK) i poczekaj aż ukończy. Następnie skopiuj na Pulpit cały folder C:\Windows\Logs\CBS, spakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podaj link do paczki.

 

2. Dodatkowo: OTL zatrzymał się na wyliczaniu błędów na zeszłym roku, co jest podejrzane i może sugerować również defekt usługi Dziennik zdarzeń. Nawiasem mówiąc podałeś mi niepełny log FRST (brak pliku Addition). Uruchom ponownie FRST, dla sekcji Services odznacz pole Whitelist, zaznacz pole Addition i podaj wynikowe logi.

 

Nie obiecuję szybkiej analizy.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...

Dzień dobry,

pisząc tego posta nie chcę nikogo ponaglać, bo doskonale wiem ile osób szuka pomocy na tej stronie. Chciałabym się tylko dowiedzieć czy jest szansa, że ktoś pomoże mi rozwiązać mój problem? Niestety nie mam możliwości zaniesienia laptopa do informatyka, a komputer sprawuje się coraz gorzej. Ciężko wykonywać najprostsze czynności, kilka dni temu dało się jeszcze przeglądać strony, teraz przy przewijaniu jakieś zacinki, brak odpowiedzi, naprawdę nie jest dobrze.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...