numizmatyk Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Czesc, od jakiegos czasu mam problem z netbookiem. Co jakis czas wyskakuje mi informacja/strona o zablokowaniu mojego komputera gdzie domagają sie opłaty wtedy odblokują. po za tym komputer baaardzo muli i sie rozłącza internet Bardzo prosze o pomoc Korzystam z WIN 7 S 32Bit SP1 przesyłam logi wymagane Extras.Txt Addition.txt FRST.txt OTL.Txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Co jakis czas wyskakuje mi informacja/strona o zablokowaniu mojego komputera gdzie domagają sie opłaty wtedy odblokują. Na jakich stronach to się pojawia i jaką formę ma komunikat? Nie ma tu żadnych oznak infekcji. Co najwyżej mogę zadać pewne zabiegi sprzątające: 1. Usunięcie wpisów pustych / odpadkowych. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKLM\...\Run: [ABRegmon] - C:\Program Files\ArcaBit\ArcaVir\abregmon.exe HKCU\...\Run: [ALLUpdate] - "C:\Program Files\ALLPlayer\ALLUpdate.exe" "sleep" SearchScopes: HKCU - {278A1D38-B9F9-47E9-BB7E-D56F6B9C48FC} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=100000027&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=C03F8119-2EF0-47FD-A3DC-9DAE5DF3665F&apn_sauid=23EE3B89-23B7-494E-A97C-1E17CF39225D SearchScopes: HKCU - {FFEBBF0A-C22C-4172-89FF-45215A135AC8} URL = http://search.icq.com/search/results.php?q=%s&ch_id=hm&search_mode=web Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File Toolbar: HKCU - No Name - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No File C:\Users\krzysztof\AppData\Roaming\mozilla\Firefox\Profiles\0ubyz9un.default\extensions\toolbar@ask.com C:\Users\krzysztof\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\0ubyz9un.default\searchplugins\askcom.xml C:\Users\krzysztof\AppData\Roaming\ArcaBit C:\Users\krzysztof\AppData\Roaming\f-secure C:\Users\krzysztof\AppData\Roaming\ICQ C:\Users\krzysztof\AppData\Roaming\ICQ-Profile C:\Users\krzysztof\AppData\Roaming\UpdateAPN Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. 2. Odinstaluj starą dziurawą wersję Java 7 Update 25 oraz Adobe Reader 9.5.5 MUI. Masz również przestarzały OpenOffice.org 3.2, on musi zostać zaktualizowany, by najnowsza Java 7 była przezeń wspierana. Java to jedna z dróg nabywania takich infekcji. Do czytania ten wątek: KLIK. 3. Zresetuj cache wtyczek Google Chrome. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 4. Uruchom TFC - Temp Cleaner. po za tym komputer baaardzo muli i sie rozłącza internet To w ogóle nie wygląda na powiązane z komunikatami losowej blokady. Może Avast coś ma do rzeczy w kwestii mulenia. I jest taki oto błąd w Dzienniku zdarzeń sugerujący reinstalację sterowników sieciowych: System errors: ============= Error: (01/05/2014 06:37:30 AM) (Source: Microsoft-Windows-WLAN-AutoConfig) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: Uruchomienie modułu rozszerzalności sieci WLAN nie powiodło się. Ścieżka modułu: C:\Windows\system32\athExt.dll Kod błędu: 126 vs. zainstalowana wersja: ==================== Installed Programs ====================== Atheros Communications Inc.® AR81Family Gigabit/Fast Ethernet Driver (Version: 1.0.0.31 - Atheros Communications Inc.) . Odnośnik do komentarza
numizmatyk Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zrobilem jak powiedzialas dziekuje za pomoc Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Skrypt został wykonany, zakładam, że resztę też już wdrożyłeś (zwłaszcza aktualizacje). 1. Przez SHIFT+DEL skasuj FRST i folder C:\FRST, w OTL uruchom Sprzątanie. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się