Eastern3 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam, po zalogowaniu do systemu Windows dostaję komunikat o błędzie programu daemonprocess.exe. Zauważyłem, że problem ten stał się powszechny i jest w tym dziale często poruszany. Wyczytałem, że dotyczy programu adware mobogenie. Proszę o pomoc. Załączam skany. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Od razu usunę i szczątki Firefox, który nie wygląda na zainstalowany. Akcja: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: (Ask) C:\Program Files\Ask.com\Updater\Updater.exe HKLM\...\Run: [] - [x] HKLM\...\Run: [ApnUpdater] - C:\Program Files\Ask.com\Updater\Updater.exe [1648264 2013-04-25] (Ask) HKLM\...\Run: [mobilegeni daemon] - C:\Program Files\Mobogenie\DaemonProcess.exe [761024 2013-12-13] () HKCU\...\Run: [Vidalia] - "C:\Documents and Settings\Darek\Pulpit\Tor Browser\App\vidalia.exe" HKCU\...\Run: [NextLive] - C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe "C:\Documents and Settings\Darek\Dane aplikacji\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l URLSearchHook: HKCU - UrlSearchHook Class - {00000000-6E41-4FD3-8538-502F5495E5FC} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll (Ask) SearchScopes: HKCU - {DCA8931A-F8A2-48C4-8DBE-8BC6D93D2A3D} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=100000027&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=^U3&apn_dtid=^OSJ000^YY^PL&apn_uid=290F73DB-B067-48F7-810E-BF4DA161D313&apn_sauid=68346695-3AE4-4446-BB14-D1DADB61FF25 BHO: IE5BarLauncherBHO Class - {78F3A323-798E-4AEA-9A57-88F4B05FD5DD} - C:\Program Files\StartSearch plugin\ssBarLcher.dll (StartSearch Inc.) BHO: Ask Toolbar - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll (Ask) Toolbar: HKLM - StartSearchToolBar - {7AC3E13B-3BCA-4158-B330-F66DBB03C1B5} - C:\Program Files\StartSearch plugin\ssBarLcher.dll (StartSearch Inc.) Toolbar: HKLM - Ask Toolbar - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll (Ask) Toolbar: HKCU - StartSearchToolBar - {7AC3E13B-3BCA-4158-B330-F66DBB03C1B5} - C:\Program Files\StartSearch plugin\ssBarLcher.dll (StartSearch Inc.) Toolbar: HKCU - Ask Toolbar - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll (Ask) CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [pbiamblgmkgbcgbcgejjgebalncpmhnp] - C:\Program Files\StartSearch plugin\vshareplg.crx CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\install_clap C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Temp C:\Documents and Settings\Darek\.android C:\Documents and Settings\Darek\daemonprocess.txt C:\Documents and Settings\Darek\Dane aplikacji\newnext.me C:\Documents and Settings\Darek\Dane aplikacji\redsn0w C:\Documents and Settings\Darek\Dane aplikacji\toolplugin C:\Documents and Settings\Darek\Dane aplikacji\Mozilla C:\Documents and Settings\Darek\Moje dokumenty\Mobogenie C:\Documents and Settings\Darek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\genienext C:\Documents and Settings\Darek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Mobogenie C:\Program Files\Mobogenie C:\WINDOWS\Tasks\Scheduled Update for Ask Toolbar.job C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\mozilla.org /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj adware Ask Toolbar, Ask Toolbar Updater, LiveVDO plugin 1.3. Pozbądź się też nadwyżkowego antywirusa Microsoft Security Essentials, przy Avast to za dużo. 3. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 4. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 5. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
Eastern3 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Dziękuję za pomoc. Wykonałem wszystkie kroki, komunikat już się nie pokazuje. Dołączam wszystkie pliki. Jeżeli widoczne są jakieś nowe niezgodności to dlatego, że pojawił się nowy problem z komputerem, który właśnie opisuję w kolejnym temacie. Pozdrawiam AdwCleanerS0.txt AdwCleanerR0.txt FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 By było jasne dla innych co zostało zrobione w międzyczasie, linkuję temat w dziale Windows: KLIK. Tam sprawa zamknięta, tu kończymy pozostałe sprawy: 1. Mini poprawka. Otwórz Notatnik i wklej w nim: SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing. C:\Documents and Settings\Darek\Dane aplikacji\newnext.me C:\Documents and Settings\Darek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\cache Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. 2. Przez SHIFT+DEL skasuj FRST i folder C:\FRST, w AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie. 3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 4. Usuń stary Adobe Reader oraz Java, zastąp najnowszymi (o ile potrzebne): KLIK. ==================== Installed Programs ====================== Adobe Reader 9.5.5 - Polish (Version: 9.5.5 - Adobe Systems Incorporated) Java 7 Update 13 (Version: 7.0.130 - Oracle) Java 6 Update 31 (Version: 6.0.310 - Oracle) I możesz przywrócić Avast na miejsce, jak rozumiem obecnie nie ma żadnego AV po działaniach w temacie w dziale Windows. . Odnośnik do komentarza
Eastern3 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Ok, zrobiłem wszystko (poza javą, którą wcześniej ogarnąłem i Adobe Readerem - to nie mój komputer i staram się tutaj jak najmniej mieszać). Avast cały czas nieruszony, tak jak pisałem wcześniej komputer nie jest mój więc zostaje tak jak ma właściciel. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Avast cały czas nieruszony, tak jak pisałem wcześniej komputer nie jest mój więc zostaje tak jak ma właściciel. Ale czy MSSE usunąłeś? Za dużo antywirusów było. Avast (bardziej rozbudowany) zostaje, ale drugi antywirus do usunięcia. . Odnośnik do komentarza
Eastern3 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Nie, oba działają. Postaram się to załatwić. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi