Zuzaa Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Witam, mam problem (może banalny, ale nie mam pojęcia co robić): przy skanowaniu systemu wyświetla mi że mam zainfekowany komp przez Win32: BProtect-D i oczywiście nie mam pojęcia jak go usunąć. czytałam troche na necie, ale im więcej czytam tym mniej z tego rozumiem - nie znam się zbytnio, żeby sama to usunąć, więc czy musze to komuś zlecić? mam Windows 7 i czy są jakieś sposoby na wyrzucenie tego z komputera? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Win32:BProtect-D = adware. By to usunąć, potrzebuję precyzyjnych danych. Nie zastosowałaś się do zasad działu w kwestii tego co tu się dostarcza: KLIK. Proszę o obowiązkowe raporty z FRST i OTL. EDIT: Zuzaa, czy jest jakiś problem ze zrobieniem tych raportów? Odnośnik do komentarza
Zuzaa Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Przepraszam, na prawde niewiele się na tym znam. mam nadzieję że o te raporty chodzi Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza