ms1980 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Witam, od jakiegoś czasu mam problem z komputerem. Każde połączenie z internetem (blueconnect) powoduje zawieszanie się komputera, a w najlepszym razie drastyczne obcięcie prędkości połączenia tak, że praktycznie nie jest możliwe nawet otwarcie strony startowej. W tym czasie mocno spowolniona jest też praca z innymi programi na komputerze. Co ważne, jeżeli po uruchomieniu komputera nie łączę się z internetem to wszystko działa prawidłowo. Ponieważ moja wiedza o informatyce ogranicza się do poziomu użytkownika próbowałem znaleźć jakąś radę na forach. Odinstalowałem blueconnecta i zainstalowałem go ponownie, podobnie z przeglądarką internetową. Wykonałem skanowanie całego systemu programem antywirusowym Avast (aha, co być może też istotne od czasu, kiedy pojawiły się opisywane problemy, program nie jest w stanie ściągnąć żadnych aktualizacji wirusów), a także skanowanie programami CCleaner i Malwarebytes. Żadnych efektów. Ostatnio wykonałem skanowaniem programem OTL. W załączeniu załączam raport z tej czynności z gorącą prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Z góry dziękuję za pomoc! P.S.Proszę o instrukcje w języku zrozumiałym dla laika OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 30 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Zestaw logów niekompletny. Brakuje pliku OTL Extras (opcja "Rejestr - skan dodatkowy" nie została zaznaczona), brakuje obowiązkowych raportów z FRST oraz GMER. Uzupełnij. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się