Skocz do zawartości

Outlook - wysyłany spam


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

"Niestety" ale w raportach nie ma żadnych oznak infekcji. Zacytuj przykładowe wiadomości i ich adresy. Zrób też skan za pomocą Malwarebytes Anti-Malware, a jeśli coś znajdzie przedstaw raport.

 

Komentarze spoza tematu:

- W Firefox są szczątki adware. Wyczyść konkretnie: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Reset nie naruszy zakładek i haseł, ale używane rozszerzenia będą do reinstalacji.

- Za dużo programów zabezpieczających, podwójny antywirus (Avast + MSSE) oraz Spybot. Odinstaluj MSSE (Avast bardziej rozbudowany) oraz Spybota (program przestarzały i mało pomocny na dzień dzisiejszy).

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Skoro problem ustąpił po zmianie hasła, to wykonaj już końcowe kroki zawsze tu podawane:

 

1. Przez SHIFT+DEL skasuj folder C:\FRST oraz folder Stare dane programu Firefox na Pulpicie. W OTL uruchom Sprzątanie.

 

2. Wyczyść Tempy: KLIK.

 

3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

4. Odinstaluj starszą Java numer 40 oraz zaktualizuj pakiet Office (instalacja SP). Stan obecny:

 

==================== Installed Programs ======================

 

Java 7 Update 40 (64-bit) (Version: 7.0.400)

Microsoft Office Professional 2010 (x32 Version: 14.0.7015.1000)

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...