polin Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Wczoraj zakupiłam nowy dysk WD BLUE WD5000LPVT, ze wzgledu na to, że stary miał już bad sectory. Ten podobno jest lepszy od poprzedniego, ale mam wrażenie, że dużo wolniej ładuje się system.. Myślałam, że laptop z nowym dyskiem będzie się dużo szybciej włączał, a wychodzi na to, że stary z bad sectorami był szybszy. Do tego jak włączam jakiś program to słychać jakieś szmery - jakby iglą ktoś przesuwał po tym dysku. Czy może ktoś ocenić benchmark i smart tego dysku. Czy wszystko jest w porządku? Mój laptop to samsung rc 530 Procesor Intel Core i7 - 2630QM 2 GHz Pamięć 4MB Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Dysk jest nowy. Wersja Blue nie jest dedykowana na system. Po pewnym czasie powinno się poprawić. Stawiałem system na WD2003FZEX i pierwszy test HDTune (Benchmark) był zdecydowanie gorszy od Twojego. Po wykonaniu pełnego formatowania i dwóch testach Benchmark oraz Error Scan dysk zaczął pracować poprawnie. Poczytaj - KLIK post #4 i wykonaj wg zaleceń testy Error Scan (dwukrotnie) oraz Benchmark. Niepokoi mnie wynik czasów dostępu - zbyt długi. Może być problem z dyskiem lub konieczne jest jego "rozruszanie". Jeżeli po powyższym te drobne kropeczki w Benchmark również będą takie rozstrzelone to konieczny jest skan MHDD - zrób fotkę. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Do tego jak włączam jakiś program to słychać jakieś szmery tez miałem wersję Blue w lapku i tez delikatne szmery było słychać. Myślałam, że laptop z nowym dyskiem będzie się dużo szybciej włączał To wcale nie musi być kwestia dysku, tylko oprogramowania. Odnośnik do komentarza
polin Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Oprócz sterowników i wyszukiwarki nic tu nie mam, a stary dysk włączał się szybciej, pomimo bad sectorów z tymi samymi sterownikami i miliardem zainstalowanych programów i innych śmieci. Wieczorem popróbuje z tymi testami error. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Przetestuj czysty rozruch http://support.microsoft.com/kb/929135/pl Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się