milson Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam!Mam dosłownie ten sam problem...Picasso pisałes ze Twoje odpowiedzi dotyczą tylko systemu poprzedniego użytkownika, czy mogę liczyc na pomoc w moim przypadku ?Napisz tylko czego potrzebujesz co mam podesłać.Z góry dzięki, pozdrawiam ! Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 EDIT: Logi dodane. Przechodzę do usuwania: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKLM-x32\...\Run: [mobilegeni daemon] - C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe [738496 2013-10-18] () 2013-12-08 19:09 - 2013-12-08 19:09 - 00000000 ____D C:\Users\Milson\AppData\Local\Mobogenie 2013-12-08 19:09 - 2013-12-08 19:09 - 00000000 ____D C:\Users\Milson\AppData\Local\cache 2013-12-08 19:09 - 2013-12-08 19:09 - 00000000 _____ C:\Users\Milson\daemonprocess.txt 2013-12-08 19:08 - 2013-12-08 19:09 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\Mobogenie Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. 2. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 3. Potwierdź, że błąd ustąpił. Dołącz plik fixlog.txt. . Odnośnik do komentarza
milson Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam!Po automatycznym restarcie z programu TFC - Temp Cleaner błąd nie pojawił się. Mam rozumieć, że operacja zakończona ?Załączam plik fixlog.txt.Pozdrawiam! Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Tak, skrypt potwierdza usunięcie szczątków Mobogenie. Zakończ temat: 1. Przez SHIFT+DEL skasuj folder C:\FRST, w OTL uruchom Sprzątanie. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 3. Zaktualizuj cały Windows, gdyż obecnie brak SP1 + IE11 i reszty: Windows 7 Ultimate (X64) OS Language: Polish Internet Explorer Version 9 . Odnośnik do komentarza
milson Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam!Panie Picasso, chciałbym bardzo podziękować. Jeszcze nigdy nie spotkałem się na forum z tak profesjonalnym podejściem do tematu. Wszystko szybko i jasno wytłumaczone. Jeszcze raz wielkie dzięki. Serdecznie pozdrawiam! Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 W kwestii "Panie": jestem płci żeńskiej. Temat rozwiązany. Zamykam. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi