Skocz do zawartości

Policja - biały ekran, prośba o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Dzięki za szybką odpowiedź,

W załączniku przesyłam logi z frst.

 

Przypomnę jeszcze, że mam (podobnie jak rok temu) dwóch użytkowników. User - na którym jestem na co dzień i administrator - normalnie mi się nie wyświetla, ale w trybie awaryjnym tak.

Ponieważ w trybie awaryjnym na user też pojawiał mi się biały ekran, uruchomiłem otl i teraz frst z trybu awaryjnego z wierszem poleceń i tak dokonałem skanu

 

kosmonavtlar.

FRST.txtPobieranie informacji ...

Addition.txtPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza

Tak, wiem ile jest kont w systemie oraz że system jest uruchomiony w Trybie awaryjnym z Wierszem polecenia, widzę to w raportach. Natomiast to czego nie widzę to ... infekcji. Nie ma w ogóle wpisów tego rodzaju, jest tylko adware, ale to inna sprawa. Czy na pewno ponowny start do Trybu normalnego daje te same objawy? Na razie mogę zalecić tylko usuwanie adware i wykonywalnych w Temp:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

S2 BitGuard; C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.exe [3780064 2013-11-18] ()
AppInit_DLLs: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.dll [ 2013-11-18] ()
HKCU\...\Run: [VkontakteDJ] - C:\VkontakteDJ\VkontakteDJ.exe /H
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www.delta-search.com/?affID=119816&tt=070313_9105&babsrc=HP_ss&mntrId=b8ed7069000000000000001c23275115
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.delta-search.com/?q={searchTerms}&affID=119816&tt=070313_9105&babsrc=SP_ss&mntrId=b8ed7069000000000000001c23275115
SearchScopes: HKCU - bProtectorDefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://yandex.ru/yandsearch?win=47&clid=1946476-10005&text={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.delta-search.com/?q={searchTerms}&affID=119816&tt=070313_9105&babsrc=SP_ss&mntrId=b8ed7069000000000000001c23275115
BHO: No Name - {D5FEC983-01DB-414a-9456-AF95AC9ED7B5} - No File
BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll No File
FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\babylon.xml
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Babylon
C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\Babylon
C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\File Scout
C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\Systweak
C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\VKDJ
C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\Yandex
C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Temp\*.exe
C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Sprawdź czy jesteś w stanie wejść w Tryb normalny. Jeśli tak, zrób poprawne deinstalacje adware:

- Przez Panel sterowania: BitGuard, Bundled software uninstaller.

- W Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

 

3. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

4. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt i log z AdwCleaner.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Rzeczywiście, system uruchomił się poprawnie w trybie normalnym. Postępowałem według znanego schematu i nie sprawdziłem, czy ekran pojawia się ponownie tylko od razu zresetowałem i uruchomiłem w trybie awaryjnym.

 

Wykonałem kroki wg Twojej instrukcji. W folderze adwcleaner powstały dwa raporty (jeden z poszukiwania, jeden z usuwania?) - na wszelki wypadek załączam oba oraz pozostałe, o których pisałaś.

 

pozdrowienia,

kosmonavtlar

FRST.txtPobieranie informacji ...

Fixlog.txtPobieranie informacji ...

AdwCleanerS0.txtPobieranie informacji ...

AdwCleanerR0.txtPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza

Tak, AdwCleaner tworzy osobne raporty dla funkcji szukania oraz usuwania. Co do akcji: pomyślnie wykonana. Możemy kończyć:

 

1. Minimalna korekta. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Reg: reg add "HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /v DefaultScope /t REG_SZ /d {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} /f
Reg: reg add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /v DefaultScope /t REG_SZ /d {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

 

2. Przez SHIFT+DEL skasuj foldery:

 

C:\FRST

C:\Documents and Settings\user\Pulpit\Stare dane programu Firefox

 

W AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie.

 

3. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

4. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...