kosmonavtlar Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Witam serdecznie, Ponownie proszę o pomoc w usunięciu wirusa. W trakcie pracy na ekranie pojawił się napis policja, etc. Podobnie jak rok temu. Mam system win xp, załączam obowiązkowe logi. pozdrawiam, kosmonavtlar OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Nowe zasady działu, obowiązkowe są raporty z FRST. Proszę dodaj je. . Odnośnik do komentarza
kosmonavtlar Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Dzięki za szybką odpowiedź, W załączniku przesyłam logi z frst. Przypomnę jeszcze, że mam (podobnie jak rok temu) dwóch użytkowników. User - na którym jestem na co dzień i administrator - normalnie mi się nie wyświetla, ale w trybie awaryjnym tak. Ponieważ w trybie awaryjnym na user też pojawiał mi się biały ekran, uruchomiłem otl i teraz frst z trybu awaryjnego z wierszem poleceń i tak dokonałem skanu kosmonavtlar. FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Tak, wiem ile jest kont w systemie oraz że system jest uruchomiony w Trybie awaryjnym z Wierszem polecenia, widzę to w raportach. Natomiast to czego nie widzę to ... infekcji. Nie ma w ogóle wpisów tego rodzaju, jest tylko adware, ale to inna sprawa. Czy na pewno ponowny start do Trybu normalnego daje te same objawy? Na razie mogę zalecić tylko usuwanie adware i wykonywalnych w Temp: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: S2 BitGuard; C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.exe [3780064 2013-11-18] () AppInit_DLLs: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.dll [ 2013-11-18] () HKCU\...\Run: [VkontakteDJ] - C:\VkontakteDJ\VkontakteDJ.exe /H HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www.delta-search.com/?affID=119816&tt=070313_9105&babsrc=HP_ss&mntrId=b8ed7069000000000000001c23275115 SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.delta-search.com/?q={searchTerms}&affID=119816&tt=070313_9105&babsrc=SP_ss&mntrId=b8ed7069000000000000001c23275115 SearchScopes: HKCU - bProtectorDefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://yandex.ru/yandsearch?win=47&clid=1946476-10005&text={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.delta-search.com/?q={searchTerms}&affID=119816&tt=070313_9105&babsrc=SP_ss&mntrId=b8ed7069000000000000001c23275115 BHO: No Name - {D5FEC983-01DB-414a-9456-AF95AC9ED7B5} - No File BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll No File FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\babylon.xml C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Babylon C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\Babylon C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\File Scout C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\Systweak C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\VKDJ C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\Yandex C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Temp\*.exe C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. 2. Sprawdź czy jesteś w stanie wejść w Tryb normalny. Jeśli tak, zrób poprawne deinstalacje adware: - Przez Panel sterowania: BitGuard, Bundled software uninstaller. - W Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. 3. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 4. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
kosmonavtlar Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Rzeczywiście, system uruchomił się poprawnie w trybie normalnym. Postępowałem według znanego schematu i nie sprawdziłem, czy ekran pojawia się ponownie tylko od razu zresetowałem i uruchomiłem w trybie awaryjnym. Wykonałem kroki wg Twojej instrukcji. W folderze adwcleaner powstały dwa raporty (jeden z poszukiwania, jeden z usuwania?) - na wszelki wypadek załączam oba oraz pozostałe, o których pisałaś. pozdrowienia, kosmonavtlar FRST.txt Fixlog.txt AdwCleanerS0.txt AdwCleanerR0.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Tak, AdwCleaner tworzy osobne raporty dla funkcji szukania oraz usuwania. Co do akcji: pomyślnie wykonana. Możemy kończyć: 1. Minimalna korekta. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Reg: reg add "HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /v DefaultScope /t REG_SZ /d {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} /f Reg: reg add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /v DefaultScope /t REG_SZ /d {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. 2. Przez SHIFT+DEL skasuj foldery: C:\FRST C:\Documents and Settings\user\Pulpit\Stare dane programu Firefox W AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie. 3. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 4. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. . Odnośnik do komentarza
kosmonavtlar Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Wszystkie kroki wykonałem, przesyłam ostatniego loga. Dziękuję raz jeszcze za pomoc i pozdrawiam, kosmonavtlar Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Skrypt wykonany pomyślnie. Resztę już podałam. Temat rozwiązany. Zamykam. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi