Groszexxx Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Gwarancję mam producenta. Usterkę zgłaszam w DELL-u Tym lepiej. Sens dalszej diagnostyki mozna potraktowac jako przygode i eksperyment! Niezaleznie od wynikow prac - tymbardziej, ze gwarancja nie zabrania takich manewrow jak zerowanie. Odnośnik do komentarza
axel Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Dzisiejsze scany z HD tune: - na zimno i zgodnie z zaleceniami Benchmark - Error scan już na 52 stopniach Dzisiaj znów zamoczynny reset systemu Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Ja stawiam na mechaniczne uszkodzenia głowicy. Chociaz przyczyn może być więcej. Ten dysk nie nadaję się do dalszej eksploatacji. Nawet na magazyn mało istotnych danych jego funkcja jest wątpliwa. Nie ustosunkowałeś się do reszty zaleceń. Zwlaszcza co do temperatury. Ciagle brakuje zakladki info z HDDTune. Umiesz czytac ze zrozumieniem czy masz z tym problemy? Na dokładkę podajesz bezsensowne informacje. To, że test byl robiony na zimno i error skan na 52 stopniach - widze ze screenow. Czy od razu po tescie wydajnosci, przeszedles do sprawdzania powierzchni? Czy temperatura zmienia sie szybko? Czy szybko dysk stygnie potem? Odnośnik do komentarza
axel Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Proszę o zamknięcie tematu. Dysk został przyjęty do reklamacji i w poniedziałek będzie nowy. Dziekuję za pomoc i rady Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi