pawel89m1 Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Witam, mam problem ponieważ po otwarciu systemu pojawia się biały ekran. Wygląda to tak, że mam możliwość wejść do systemu w trybie awaryjnym przy pomocy wiersza poleceń. Otworzyłem program OTL.exe z dysku zewnętrznego, wykonałem "skanuj" i otrzymałem załączone pliki.txt. Nie wiem co dalej zrobić z tym fantem, jaką operację wykonać żeby zniknął ten biały ekran. Czy ktoś może pomóc? Pozdrawiam Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 1) Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to: :OTLO20 - HKCU Winlogon: Shell - (C:\Users\Paweł\AppData\Roaming\Other.res) - C:\Users\Paweł\AppData\Roaming\Other.res ():Commands[emptytemp] Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera (do Trybu Normalnego). Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. 2) Odinstaluj: "bi_uninstaller" = Bundled software uninstaller "vSharetv" = vSharetv "WsysControl" = Wsys Control 10.2.1.2652 3) Użyj >Adw-cleaner (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej). najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[s1].txt 4) Zrób nowy log z OTL. jessi Odnośnik do komentarza
pawel89m1 Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 1) Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to: Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera (do Trybu Normalnego). Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. 2) Odinstaluj: "bi_uninstaller" = Bundled software uninstaller "vSharetv" = vSharetv "WsysControl" = Wsys Control 10.2.1.2652 3) Użyj >Adw-cleaner (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej). najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego. Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[s1].txt 4) Zrób nowy log z OTL. jessi Wielkie dzięki, pomogło ) Załączam log z OTL, dwa raporty z Adw-cleaner. Po restarcie nie zauważyłem żadnego raportu. Pozdrawiam:) OTL.Txt AdwCleanerR0.txt AdwCleanerS0.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Kosmetyka: Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to: :OTLSRV - File not found [Auto | Stopped] -- C:\Program Files\DiVapton\updateDiVapton.exe -- (Update DiVapton)DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- System32\drivers\rdvgkmd.sys -- (VGPU)DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\drivers\tsusbhub.sys -- (tsusbhub)DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- System32\drivers\synth3dvsc.sys -- (Synth3dVsc)DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- -- (adyi00lz)DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- -- (a8hc0q7o)[2013-11-07 21:43:42 | 000,007,216 | ---- | M] () (No name found) -- C:\Users\Paweł\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\f1gqkqe4.default\extensions\firefox@divapton.biz.xpiO2 - BHO: (DiVapton) - {3bf42771-1b8a-4910-b3dc-eb330e40020a} - C:\Program Files\DiVapton\DiVaptonbho.dll File not found[2013-11-09 23:58:05 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Paweł\AppData\Local\cache[2013-11-09 23:58:03 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Paweł\Documents\Mobogenie[2013-11-09 23:58:03 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Paweł\AppData\Local\Mobogenie[2013-11-09 23:57:30 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files\Mobogenie[2013-11-08 17:19:48 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Paweł\AppData\Roaming\dosearches:Reg[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\JavaSoft]"SPONSORS"="DISABLE"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}]"URL"="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC"[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{94D1F967-2F31-4C36-A79B-EF3E7492BD21}][-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{C720EC19-33C9-4968-8302-F7FC698E0E7B]:Commands[emptytemp] Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem. Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:>http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/jre7-downloads-1880261.html (wybierz: Windows x86 Offline lub Online) jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się