Skocz do zawartości

Od zawsze 10Mb a teraz 6Mb ?!


geophagus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam neostradę w opcji do 10Mb/s i od lat chodziło bez zarzutu na max ale do czasu. Jakies dwa tygodnie net siadł na ok 6Mb/s. Technik olał mnie twierdząc, że jestem w widełkach od 1 do 10MB/s więc nie mam co ryczeć. Nie dając za wygraną pytam dalej a pan technik stwierdził, że może jacyś nowi klienci się podłączyli a jak nie to, to może mój router już nie działa jak powinien i mam sobie przetestować jakiś inny. Ogólnie odechciało mi się z nim rozmawiać i po chwili zakończyłem rozmowę. Czy ktoś może mi napisać co jest grane?

 

net-log

 

Netalyzr --> http://n2.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca208a-4276-a4477e9e-be15-43af-9820

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Ja od siebie mogę napisać jedynie tyle abyś nadal męczył support u dostawcy internetowego bo do sprawdzenia logów nie mam wystarczającej wiedzy. Piszę dlatego bo sam kiedyś na moje nieszczęście miałem internet z neostrady jak i zarówno z netii i muszę powiedzieć, że oni mają co chwile jakieś problemy techniczne u siebie. Ludzie z pomocy technicznej do których się dzwoni usilnie starają się wmówić, że wina leży po Twojej stronie a po czasie okazuje się iż problem jednak wystąpił u nich. Moja dziewczyna obecnie także korzysta z internetu netii w tym samym pakiecie o którym piszesz i przerabialiśmy tą sytuację już nie raz. Najczęściej winą są obciążone łącza, tłumaczenie, że przyłączają nowych klientów lub wadliwe switche.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

A jeśli chodzi o obniżone MB/s, to obserwuj od czasu do czasu (jeśli to router) swoich klientów DHCP, jeśli ukaże się nieautoryzowany klient to masz powód swojej obniżonej prędkości, ew. coś w twoim systemie może spowalniać pracę przeglądarki (przy okazji ściąganie plików itd.), rozejrzyj się za Adware i podobnym syfem.

Jeśli nie zauważysz żadnych przyczyn z twojej strony to zmień pozycję routera w mieszkaniu na inną - nie mówię tutaj o przenoszeniu urządzenia z pokoju do pokoju, ale np. troszeczkę bliżej okna, jeśli problem nie ustąpi to odpowiedź jest jasna, wina leży po stronie TPSA.

 

A odnośnie Neostrady i jej supportu to męcz ją ile się tylko da, zadawaj każde pytanie które będzie Cię interesować, to oni są usługodawcami i mają obowiązek siedzieć nawet 1h na telefonie i odpowiadać na twoje pytania - w końcu płacisz za ich usługę.

Co do odpowiedzi z "uszkodzeniami routera" to standard wśród usługodawców - taka odpowiedź pada najczęściej jeśli usługodawca nie jest w stanie odpowiedzieć Ci na pytanie.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...