MartindeLaurentis Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 1. Wykonałem Defoggera 2. Załączam logi OLT i FRST. Objawy: - prawdopodobnie wirus zakontraktowany przez fałszywą aktualizację Adobe Flash Player - spowolnienie pracy systemu - Avast wykrył zagrożenie, zrestartował system i rozpoczął pełny skan - wykrył Win32:Dropper-Gen w Bitguard.exe - przeniósł do kwarantanny - następnie wykrył w kolejnej lokalizacji - niestety nie zapisałem w jakiej - ale tu już nie potrafił nic zrobić - zatrzymał się przy 79% skanu - godzinę stał - zakończyłem. Będę bardzo wdzięczny za wsparcie. Addition.txt FRST.txt OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Otwórz notatnik i wklej: () C:\ProgramData\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.exeHKLM\...\Run: [] - [x]AppInit_DLLs: c:\progra~2\bitguard\271832~1.68\{c16c1~1\bitguard.dll [ ] ()HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=3A5E002622240831&affID=119535&tsp=5032HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=3A5E002622240831&affID=119535&tsp=5032HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.bigseekpro.com/solidyoutube/{6734B413-C541-404B-8663-CAB8DBE37335}URLSearchHook: ATTENTION ==> Default URLSearchHook is missing.SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=3A5E002622240831&affID=119535&tsp=5032SearchScopes: HKCU - {70D46D94-BF1E-45ED-B567-48701376298E} URL = http://127.0.0.1:4664/search&s=M1lbYMcojdSMIvfeloBOjXQ2K4E?q={searchTerms}SearchScopes: HKCU - {96bd48dd-741b-41ae-ac4a-aff96ba00f7e} URL = http://www.bigseekpro.com/search/browser/solidyoutube/{6734B413-C541-404B-8663-CAB8DBE37335}?q={searchTerms}BHO: delta Helper Object - {C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87} - C:\Program Files\Delta\delta\1.8.24.6\bh\delta.dll (Delta-search.com)Toolbar: HKLM - Delta Toolbar - {82E1477C-B154-48D3-9891-33D83C26BCD3} - C:\Program Files\Delta\delta\1.8.24.6\deltaTlbr.dll (Delta-search.com)FF user.js: detected! => C:\Users\Marcin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\z8lxpcz6.default\user.jsFF NewTab: hxxp://www.delta-search.com/?babsrc=NT_ss&mntrId=3A5E002622240831&affID=119535&tsp=5032FF Homepage: hxxp://www.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=3A5E002622240831&affID=119535&tsp=5032FF Extension: No Name - C:\Users\Marcin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\z8lxpcz6.default\Extensions\ffxtlbr@babylon.comFF Extension: Delta Toolbar - C:\Users\Marcin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\z8lxpcz6.default\Extensions\ffxtlbr@delta.comCHR HomePage: hxxp://www.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=3A5E002622240831&affID=119535&tsp=5032CHR RestoreOnStartup: "hxxp://www.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=3A5E002622240831&affID=119535&tsp=5032"CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [eooncjejnppfjjklapaamhcdmjbilmde] - C:\Users\Marcin\AppData\Roaming\BabSolution\CR\Delta.crxR2 BitGuard; C:\ProgramData\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.exe [3780064 2013-11-18] ()2013-11-21 12:05 - 2013-11-21 12:05 - 00000000 ____D C:\Users\Marcin\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\BitGuard2013-11-21 12:04 - 2013-10-11 17:27 - 00000000 ____D C:\ProgramData\BitGuardC:\Users\Marcin\AppData\Local\Temp\rtdrvmon.exeC:\Users\Marcin\AppData\Local\Temp\RtkBtMnt.exe Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Pobierz ADW-Cleaner: "Dział pomocy doraźnej"-->"Dezynfekcja: zbiór narzędzi usuwających"-->"Pobierz" . Po uruchomieniu kliknij "szukaj" , po zakończeniu skanu "usuń". Reset komputera. Pobierz: TFC Temp File Cleaner by Oldtimer: "Dział pomocy doraźnej"-->"Dezynfekcja kroki finalizujące temat"-->"Czyszczenie lokalizacji tymczasowych" Naciśnij "start" i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych. Pobierz Malwarebytes Anti-Malware i przeskanuj komputer. Zaktualizuj Adobe Reader do wersji 11 ( odinstaluj wersję 10 i pobierz i zainstaluj 11 ) Google Chrome: zresetuj wtyczeki. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz. Firefox reset wtyczek: kliknij pomarańczowy napis "Firefox"-->"Pomoc"-->"Informacje dla pomocy technicznej'-->"Resetuj program Firefox" Załącz nowe logi z OTL i FRST. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się