Ellis Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Na wstępie od razu mówię, że jestem całkowicie zielony w te klocki.Któregoś dnia podczas próby wejścia w mój komputer, a właściwie w komputer, wyskoczył mi taki komunikat I od tamtej pory przy wejściu w każdy folder wyskakuje taki komunikat ze ścieżką lokalizacji folderu zamiast ,,Explorer.EXE"Miewam także częste restarty komputera. Próbowałem, z płytki mojego windowsa 7 prof 64bit, uaktualnić system, ale zgodność systemu się nie zgadzała, no to spróbowałem odinstalować Service Pack 1, ale pojawiał mi się błąd ,,0x80070490" więc już zgłupiałem całkiem i właśnie pytam o radę mądrzejszych. Parametry komputera- AMD Athlon II X4 640 3 GHZ- 4 GB RAM- GeForce GTX 460 1GB- Samsung HD103SJ 1TB Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Bez logów z FRST się nie obejdzie https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/#1 Odnośnik do komentarza
Ellis Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 FRST.txtAddition.txt Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 twórz notatnik i wklej: HKCU\...\Run: [] - [x]HKLM-x32\...\Run: [] - [x]SearchScopes: HKLM-x32 - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.mocaflix.com/?l=1&q={searchTerms}SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www1.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=3C671C6F654715BF&affID=120695&tsp=4962SearchScopes: HKCU - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.mocaflix.com/?l=1&q={searchTerms}BHO-x32: Conduit Engine - {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} - C:\Program Files (x86)\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll (Conduit Ltd.)Toolbar: HKLM-x32 - Conduit Engine - {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} - C:\Program Files (x86)\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll (Conduit Ltd.)Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No FileToolbar: HKCU - No Name - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No FileFF user.js: detected! => C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\user.jsFF SearchPlugin: C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\searchplugins\askcom.xmlFF SearchPlugin: C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\searchplugins\babylon.xmlFF SearchPlugin: C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\searchplugins\BrowserDefender.xmlFF SearchPlugin: C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\searchplugins\WebSearch.xmlFF Extension: Conduit Engine - C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\Extensions\engine@conduit.comS2 VMAuthdService; "D:\Nowy folder\vmware-authd.exe" [x]S2 NMSAccessU; C:\Users\Svea\AppData\Local\Temp\{71824285-187A-4EAF-97F8-BD8671AE7957}\NMSAccessU.exe [x]S3 VComm; system32\DRIVERS\VComm.sys [x]S3 VcommMgr; System32\Drivers\VcommMgr.sys [x]S3 vserial; System32\DRIVERS\vserial.sys [x]S3 VBoxNetFlt; system32\DRIVERS\VBoxNetFlt.sys [x] Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Masz bardzo dużo syfu w folderze tmp. Nie byłem w stanie załączyć loga do wykonania z zawartością tmp. Pobierz ADW-Cleaner: "Dział pomocy doraźnej"-->"Dezynfekcja: zbiór narzędzi usuwających"-->"Pobierz" . Po uruchomieniu kliknij "szukaj" , po zakończeniu skanu "usuń". Reset komputera. Pobierz: TFC Temp File Cleaner by Oldtimer: "Dział pomocy doraźnej"-->"Dezynfekcja kroki finalizujące temat"-->"Czyszczenie lokalizacji tymczasowych" Naciśnij "start" i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych. Zaktualizuj Java do wersji 7u45, Adobe Reader do wersji 11 Google Chrome: zresetuj wtyczeki. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz. Firefox reset wtyczek: kliknij pomarańczowy napis "Firefox"-->"Pomoc"-->"Informacje dla pomocy technicznej'-->"Resetuj program Firefox" Pobierz Malwarebytes Anti-Malware i wykonaj skan. Załącz nowe logi z FRST. Odnośnik do komentarza
Ellis Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Nie byłem w stanie zrobić pełnego scanu Malwarebytes Anti-Malware, ponieważ komputer mi się resetował. Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Error: (11/16/2013 09:28:44 PM) (Source: Application Popup) (User: ) Description: Ładowanie sterownika \??\C:\Windows\SysWow64\drivers\parldr2k.sys zostało zablokowane z powodu niezgodności z tym systemem. Skontaktuj się z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania zgodnej wersji sterownika. Najprawdopodobniej poprawna lokalizacja tego sterownika to: c:\windows\system32\drivers\parldr2k.sys Pobierz Autoruns for Windows:http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx i odznacz w nim ten sterownik ( parldr2k.sys ) - reset komputera. Zobaczymy jak będzie działał system. Masz coś pomieszane z Avastem, widzę tutaj wersję 5 i 8. Odnośnik do komentarza
Ellis Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Po odznaczeniu tego sterownika nic się nie zmieniło, próbowałem również odznaczając resztę nieistniejących sterowników/programów/czy innych rzeczy, ale jeden nie dał się odznaczyć, ponieważ program się zawieszał, a odznaczając te, które się dało, nadal nic się nie zmieniło.ScreenCo do avasta to dziwne, ponieważ w panelu sterowania, sprawdzałem przez stan awaryjny, bo normalnie nie mogę wejść w panel, mam jedną pozycję avasta. Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Odinstaluj Avasta tym narzędziem: http://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility - reset systemu. Następnie użyj: TFC Temp File Cleaner by Oldtimer. Odnośnik do komentarza
Ellis Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Zrobione, co teraz? Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Coś sie zmieniło? Odnośnik do komentarza
Ellis Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Nic, poza tym, że nie mam już avasta. Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Nie byłem w stanie zrobić pełnego scanu Malwarebytes Anti-Malware, ponieważ komputer mi się resetował. Zobacz w trybie awaryjnym. Spróbuj wykonać jeszcze polecenie sfc /scannow w wierszu poleceń z prawami administratora. 1) Start 2) Wszystkie programy 3) Akcesoria 4) Prawy przycisk na Wiersz poleceń i uruchom jako administrator 5) W wierszu poleceń wpisz sfc /scannow. 6) Uruchom ponownie komputer i sprawdź czy problem nadal występuje. Odnośnik do komentarza
Ellis Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Ok, zrobiłem scan Malwarebytes Anti-Malware obu dysków. Wpisałem również komendę sfc /scannow i pojawiło mi się to Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 start > polecenie uruchom wklej bezpośredni z postu polecenie findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt przedstaw w załączniku raport, który pokaże sie na pulpicie. Odnośnik do komentarza
Ellis Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Po paru próbach nic się nie pojawia. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 masz komunikat zwrotny? Odnośnik do komentarza
Ellis Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Pojawia się na ułamek sekundy okno wiersza poleceń i znika. Nic więcej. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 czy kopiujesz polecenie czy jednak usiłujesz wpisać? Odnośnik do komentarza
Ellis Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Kopiuje Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 skopiuj plik cbs.log na inna partycję i wrzuc spakowany zipem na http://www.speedyshare.com/ Odnośnik do komentarza
Ellis Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 http://www.speedyshare.com/yHws5/CBS.zip Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Próbowałem, z płytki mojego windowsa 7 prof 64bit, uaktualnić system, ale zgodność systemu się nie zgadzała, no to spróbowałem odinstalować Service Pack 1, ale pojawiał mi się błąd ,,0x80070490" więc już zgłupiałem całkiem i właśnie pytam o radę mądrzejszych. namieszałeś i masz problem. zrób sprawdzenie dysku start > polecenie uruchom > cmd wpisz komende chkdsk c: /f /r potwierdź komunikat literka T > restart i cierpliwie czekasz. Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 ale pojawiał mi się błąd ,,0x80070490" Zobacz tu:http://support.microsoft.com/kb/958044/pl Odnośnik do komentarza
Ellis Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Belfegor, sprawdziło, napisało, że ok. I nadal bez zmian.muzyk75, próbowałem metody drugiej, pierwszą będę próbował. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 możesz postawić system od nowa? tak bedzie szybciej Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się