lonik Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Witam, Potrzebuję pomocy gdyż przeszukałem sporą część internetu i jestem w kropce. Opis problemu: Komputer został zainfekowany przez: Antywirus Security Pro. Odszukałem który pliki należy usunać i zrobiłem to ręcznie. Po usunieciu nadal nie mozna pob rac zadnego pliku z internetu. Wszystkie zabezpieczenai systemu zostaly wylaczone: Centrum Akcji, Windows defender, firewall, itd. Udało mi się uruchomić usługę: Centrum bezpieczeństwa lecz nadal nie mogę uruchomić poszczególnych usług jak windows defender itd. Stan obecny: Nie mogę pobrać żadnego pliku z internetu w celu załączenia logów. Pliki sa odrazu usuwane. Niestety obecnie nie ma mozliwosci uruchomienia danego narzedzia (brak druiego komputera by pobrac pliki z internetu). System operacyjny: Windows 7 Prof. 32-bit Proszę o pomoc i wskazówki. Extras.Txt OTL.Txt Addition.txt FRST.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Spróbuj w trybie awaryjnym z dostępem do sieci. Masz jakąkolwiek płytę botowalną z której mógłbyś uruchomić komputer? Odnośnik do komentarza
lonik Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Hej, Zaden restart i tryb awaryjny nie pomagał ale znalzałem sposób: Wyłączyłem w firefox: browser.download.manager.scanWhenDone;false Generuję logi i zaraz załączę z prośbą o analizę. Może ktoś pomoże w miarę szybko :-) jak nie to samemu mi się może coś uda. Niestety nie mam żadnej płyty ... nic :-) Update: Załączyłem pliki, proszę o pomoc. Czy coś poza DeleteJunctionsIndirectory: C:\Program Files\Windows Defender trzeba wykonać? Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Mozesz też odpalić firefoxa w trybie awaryjnym, ale zdaje sie, ze juz ten "znaczacy" problem obszedles w inny sposob ;-). Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Źle trafiłeś, bo @Picasso nie ma teraz możliwości zbyt dużo czasu poświęcać na pomaganie (https://www.fixitpc.pl/topic/20392-kolosalny-ba%C5%82agan/) Infekcja ZeroAcces 1) Użyj >>RogueKiller (aby pobrać kliknij na obrazek x64 po Lien de téléchargement :)Kliknij w nim SCAN, a po wyszukaniu szkodliwych rzeczy kliknij DELETE. Pokaż oba raporty z niego. 2) Zrób log z Farbar Service Scanner >http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (do skanowania zaznacz wszystko). 3) Zrób nowy log z FRST (bez Addition) jessi Odnośnik do komentarza
lonik Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 1. Chyba 32-bit nie 64 :-) Gdzie są logi z tego? Po usunięciu prosił o restart. 2 i 3 załączone. FRST.txt FSS.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 1) Otwórz Notatnik i wklej w nim: C:\Program Files\Google\Desktop\InstallC:\Users\krystyna\AppData\Local\Temp\ntdll_dump.dllS3 gupdatem; "C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /medsvc [x] Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. 2) Do Notatnika wklej: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellServiceObjects\{F56F6FDD-AA9D-4618-A949-C1B91AF43B1A}] "AutoStart"="" Z Menu Notatnika >> Plik >> Zapisz jako >> Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki >> Zapisz jako> FIX.REG >>plik uruchom (dwuklik i OK). 3) Pobierz >>ESET ServicesRepairKliknij prawym na pliku ServicesRepair i wybierz Uruchom jako administrator. 4) Pobierz poniższy plik. Zmień mu nazwę z TXT na REG, z prawokliku na plik Scal i potwierdź import do rejestru.https://www.fixitpc.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=484325) Pobierz narzędzie SetACL, (SetACL.3.06 z folderu Commandline version wypakuj wersję dopasowaną do systemu (x86 = 32-bit, x64 = 64-bit) i umieść w katalogu C:\Windows.6) W Notatniku wklej poniższą treść i zapisz plik pod nazwą fix.txt. Plik umieść bezpośrednio na C:\. "machine\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent",4,"O:BA" "machine\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent\Parameters",4,"O:BA" "machine\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent\Parameters\Cache",4,"O:BAD:PAI(A;OICI;CCDCLCSWRPRC;;;S-1-5-80-3044542841-3639452079-4096941652-1606687743-1256249853)" "machine\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent\TriggerInfo",4,"O:BA" "machine\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent\TriggerInfo\0",4,"O:BA"START > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę:SetACL -on "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent" -ot reg -actn restore -bckp C:\fix.txt7) Pobierz ten plik i umieść go bezposrednio na C:\https://www.fixitpc.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=48434START > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę:SetACL -on "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RemoteAccess" -ot reg -actn restore -bckp C:\fix.txt 8) Zrób nowy log z FSS jessi Odnośnik do komentarza
lonik Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Zrobione. FSS.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Zniszczone przez ZeroAcces'a usługi Systemowe zostały odbudowane. Dwie z nich nie są włączone. >>START>>URUCHOM>>wybierz (lub wpisz): services.msc> w okienku po prawej znajdź Centrum Zabezpieczeń>>prawoklik >>Właściwości > w okienku Typ Uruchomienia wybierz: Automatycznie (opóźnione uruchomienie) >OKKliknij na "Uruchom ponownie". >>START>>URUCHOM>>wybierz (lub wpisz): services.msc> w okienku po prawej znajdź: Windows Update>>prawoklik >>Właściwości > w okienku Typ Uruchomienia wybierz: Automatycznie (opóźnione uruchomienie) >OKKliknij na "Uruchom ponownie". Zrób nowy log z FSS. Otwórz Notatnik i wklej w nim: C:\Users\krystyna\Desktop\Antivirus Security Pro support.url Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj go. Zrób nowy log z FRST. jessi Odnośnik do komentarza
lonik Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Pozostal defender, czy może jednak jest w poprawnym trybie? Dodam, że doinstalowalem jeszcze MS Security Essentials FSS.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 W poprzednim logu FSS - Windows Defender był OK. Teraz w zasadzie też jest OK, ale jest wyłączony. Jeśli chcesz włączyć, to: >>START>>URUCHOM>>wybierz (lub wpisz): services.msc> w okienku po prawej znajdź: Windows Defender>>prawoklik >>Właściwości > w okienku Typ Uruchomienia wybierz: Automatycznie >OKKliknij na "Uruchom ponownie". Ja u siebie ustawiłam na: Wyłączone. Ale ustaw u siebie tak, jak chcesz. Ja sytuację oceniam na opanowaną. Rogue Killer - usuń ręcznie. ESET Service Repair - usuń ręcznie. SETAcl - usuń ręcznie. FRST, OTL, FSS - na razie zostaw, bo może @Picasso zechce jeszcze coś zalecić . Masz nieaktualną Javę, więc koniecznie zainstaluj bardziej bezpieczną Javę 7update 45 Najpierw: Do Notatnika wklej: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\JavaSoft] "SPONSORS"="DISABLE"Z Menu Notatnika >> Plik >> Zapisz jako >> Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki >> Zapisz jako> FIX.REG >>plik uruchom (dwuklik i OK).Zrestartuj komputer.Potem pobierz i zainstaluj Javę wg >https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizuj%C4%85ce-temat/#entry130045 (post nr 4) Masz też nieaktualne Adobe Flash Player - też to zaktualizuj. Pewnie inne programy też są nieaktualne - nie sprawdzałam tego. Myślę, że teraz możesz spokojnie, bez nerwów, czekać na wyzdrowienie @Picasso. Nie wiem, kiedy zajmie się Twoim tematem - Po prostu zaglądaj raz dziennie do swego tematu, by zobaczyć, czy @Picasso już odpowiedziała, czy nie. jessi Odnośnik do komentarza
lonik Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Już wszystko zaktualizowane. Bardzo, bardzo Ci dziękuję za pomoc :-) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się