NoHi Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Witam, wczoraj odebrałem laptopa, na którym po formacie Visty zainstalowano siódemkę. Chcąc zainstalować antywirusa przy wpisaniu tej frazy w google, firefox samoczynnie się się wyłączył. Problem się powtarza przy różnych newralgicznych słowach z tego zakresu tematycznego, więc stawiam na jakiś malware, ewentualnie brużdżący proces, bo Kaspersky Rescue Disk nic nie znalazł. Z tego co zdążyłem się zorientować problem jest dość powszechny i jakiś łebski user powinien go ogarnąć po przejrzeniu logów z OTL, które poniżej załączam. Program udało się uruchomić dopiero po zmianie nazwy z OTL na inną, wcześniej okienko wyskakiwało i momentalnie znikało, podobnie jak instalator chmury Pandy. Z góry wielkie dzięki za pomoc! http://wklej.org/hash/e5b4a7d0993/ http://wklej.org/id/1177199/ Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej: :OTLO4 - HKU\S-1-5-21-1275103566-2259198897-3848473849-1000..\Run: [Java] C:\Users\RaVen\AppData\Roaming\Microsoft\jushed.exe ()O20 - HKU\S-1-5-21-1275103566-2259198897-3848473849-1000 Winlogon: Shell - (%appdata%\Microsoft\rundil64.exe) - C:\Users\RaVen\AppData\Roaming\Microsoft\rundil64.exe ():Commands[emptytemp] Kliknij w Wykonaj skrypt. Zrób nowy skan z OTL Odnośnik do komentarza
NoHi Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Dzięki za szybką odp i pomoc, jeszcze nie sprawdzałem czy pomogło, na razie wrzucam zgodnie z instrukcją. Po ponownym uruchomieni wyskoczyło coś takiego: http://wklej.org/id/1177228/ + nowy skan: http://wklej.org/id/1177229/ http://wklej.org/id/1177238/ (*run3, bo drugi omyłkowo zamknąłem). Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 jeszcze nie sprawdzałem czy pomogło To sprawdź. Odnośnik do komentarza
NoHi Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 To sprawdź. Działa. Jeszcze raz uprzejmie dziękuję. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 1. Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizujace-temat/page__p__42415?do=findComment&comment=42415 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się