Duud Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Witam. Już kiedyś zgłaszałem się na tym forum, lecz proszę ponownie o konkretną pomoc. Otóż ostatnio zaczął pojawiać się u mnie błąd "Program Eksplorator Windows przestał działać" i za każdym razem kiedy wybiorę opcje "Uruchom ponownie program" i tak psuje się co sekundę, przez to niestety za bardzo nie da się pracować na tym komputerze. Ostatnio instalowałem jakieś programy z podejrzanych downloaderów, więc może to przez to. Swoją drogą nie mam jako takiej zapory zbytnio włączonej, więc sądzę iż zwykły skan i pousuwanie tego czego się da może o wiele polepszyć sytuację mojego systemu. Dziękuję i czekam na odpowiedź. Odnośnik do komentarza
danieles Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Musisz zrobić potrzebne logi programem FRST. Bez tego nikt Ci tutaj nie pomoże. Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Przeczytaj pierwszy temat: WAŻNE - Zakładanie tematu: obowiązkowe logi i załącz wymagane logi z OTL, FRST, GMER.Logi załącz w ten sposób: wejdź w swój temat na dole kliknij "więcej opcji" następnie "przeglądaj" , znajdujesz plik z logiem i klikasz "załącz ten plik". Jak już załączysz wszystkie wymagane logi kliknij "dodaj odpowiedź" Odnośnik do komentarza
Duud Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Ok, udało mi się usunąć problem, przepraszam za zamieszanie.Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się