wiktorpl Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 witam, jak odebrac przesyłke za pobraniem z komputerem od kuriera? podobno najpierw musze zaplacic i podpisac a dopiero potem otworzyc a kurier nie ma obowiazku byc przy otwarciu... ;/ a jak cos bedzie nie tak, np. w obudowie bedzie cos latac? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 kurier łaski nie robi. moze poczekać kilka minut jak przy nim otworzysz paczke. Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 kurier łaski nie robi. I po co wprowadzać człowieka w błąd? Więcej informacji tu: http://www.kurierem.pl/porady-Sprawdzenie-zawarto%C5%9Bci-21.html Np. Poczta Polska oferuje to jako dodatkowo płatną usługę: http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_pocztex.html Poza tym, co chcecie sprawdzać: czy w paczce jest obudowa komputera? Czy typ procesora i dysk twardy jest zgodny z zamówieniem? Ile to będzie trwało? moze poczekać kilka minut jak przy nim otworzysz paczke. A wiesz ile takich paczek dziennie dotarcza? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 I po co wprowadzać człowieka w błąd? Wybaczysz mi? Ja tam pana kuriera zawsze przy bramie zamotłem i czekał aż sprawdze. Jeden sie tylko uparł i powiedział że nie bedzie czekał i miał racje. Mamy chyba 10 dni na zwrot przesyłki. Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Mój kurier dzwoni do mnie chwile przed przyjazdem, zatrzymuje się na światłach i dosłownie "wyrzuca" mi paczkę nawet nie wysiadając z samochodu A mówiąc poważnie, jedynym sposobem na uniknięcie przykrej niespodzianki jest kupowanie w sprawdzonej firmie. Choć i tak nie daje 100% gwarancji, to przynajmniej minimalizuje ryzyko. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Mój kurier dzwoni do mnie chwile przed przyjazdem, zatrzymuje się na światłach i dosłownie "wyrzuca" mi paczkę nawet nie wysiadając z samochodu Gdyby u mnie tak zrobił ginie pod bramą. I to nie są żarty. Zabijam jak psa > choc psa w zyciu nie zabiłem. królika owszem. Do dzisiaj wspominam egzekucję. Drugi raz sie nie poważę na królika. Ale kuriera bym odstrzelił. Odnośnik do komentarza
wiktorpl Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 powiedzmy ze firma jest sprawdzona, przesylka jest w nienaruszonym stanie, a po otwarciu i wyjeciu komputera okazuje sie ze cos "lata" w obudowie, czy nadal mam prawo zwrocic towar w ciagu 10 dni? firma kurierska ma moje pokwitowanie ze wszytsko bylo w porzadku, a sklep powie ze to ja uszkodzilem i nie zwroci pieniedzy... Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 masz prawo zwrotu w ciągu 10 dni o otrzymania przesyłki. Sprawqdż co lata odkręć bude, moiże to dronnostka Odnośnik do komentarza
wiktorpl Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 masz prawo zwrotu w ciągu 10 dni o otrzymania przesyłki. Sprawqdż co lata odkręć bude, moiże to dronnostka a jak będą plomby? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 a to masz dalej 10 dni Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Tak, jak mówi Belfegor, jeśli kupujesz jako osoba prywatna (konsument w rozumieniu kodeksu cywilnego), a nie jako firma, masz 10 dni na zwrot towaru bez śladów używania. Nie musisz wyjaśniać powodów odstąpienia od umowy zakupu. Oczywiście to, co powyżej tylko przy zakupach na odległość (poza sidzibą firmy) np. na aukcji, a o takich tu mówimy. Tracisz za to koszty wysyłki w obie strony. To wszystko w sytuacji, kiedy towar jest sprawny. Kiedy towar będzie mechanicznie uszkodzony sprzedawca może zakwestionować prawo do zwrotu. Dlatego dobrze jest w obecności kuriera sprawdzić stan opakowania, np. czy nie jest rozerwane, wgniecione itp. Wtedy kurier ma obowiązek sporządzić stosowny protokół, co może być podstawą do ewentualnych roszczeń. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się