Milena999 Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Witam, mam problem z filami i muzyką. Gdy tylko kliknę na film czy jakąś mp3 pojawia się taki błąd jak w temacie. Natomiast gdy włączę program do muzyki i przez niego dodam mp3 to działa. Jeśli chodzi o kodeki to były odinstalowywane już i nie pomogło. Ktoś mógłby pomóc? Laptop to Toshiba (bez cd-romu). System operacyjny: Windows 7 Home Premium 64- bitowy. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt Gamer log.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Zweryfikuj pliki systemowe Start > polecenie uruchom > cmd wpisz sfcs /cannow podaj jaki był końcowy komunikat sprawdx bibliotekę mf.dll bo ona sypie zawieszeniami Explorera Error - 12/10/2013 4:43:37 PM | Computer Name = Toshiba-TOSH | Source = Application Error | ID = 1000Description = Nazwa aplikacji powodującej błąd: Explorer.EXE, wersja: 6.1.7601.17567,sygnatura czasowa: 0x4d672ee4 Nazwa modułu powodującego błąd: mf.dll, wersja: 12.0.7601.17514,sygnatura czasowa: 0x4ce7c742 Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x00000000002a8ab7Identyfikatorprocesu powodującego błąd: 0x74c Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd:0x01cef5d777839416 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Windows\Explorer.EXE Ścieżkamodułu powodującego błąd: C:\Windows\System32\mf.dll Identyfikator raportu: bdc4c4fa-61db-11e3-abd3-b482fef8c13d Odnośnik do komentarza
nomoreground Opublikowano 14 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Start > polecenie uruchom > cmd wpisz sfcs /cannow @Belfegor nie powinno być sfc /scannow ? Odnośnik do komentarza
Milena999 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Wyniki scannow są w załączniku.A jak mam sprawdzić bibliotekę mf.dll? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Milena999 Należy podać dokładne wyniki tej komendy. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej tę komendę i ENTER: findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >C:\Users\Toshiba\Desktop\sfc.txt Na Pulpicie powstanie plik sfc.txt, podaj tu w załączniku. Temat przenoszę do działu Windows, bo problem zasadniczy nie ma związku z infekcją. Ale jest tu do czyszczenia adware. W spoilerze instrukcje. 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: SearchScopes: HKLM-x32 - {2AB23AD3-4C06-4FD4-9085-A723BAD56367} URL = http://startsear.ch/?aff=1&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM-x32 - {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL = http://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=0801c342-de39-11e0-96d8-b482fef8c13d&q={searchTerms} BHO-x32: No Name - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - No File Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File FF SearchEngineOrder.user_pref("browser.search.order.1,S", "");: user_pref("browser.search.order.1,S", ""); FF Extension: vShare Add-On - C:\Users\Toshiba\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ybskeien.default\Extensions\{dd05fd3d-18df-4ce4-ae53-e795339c5f01}.xpi CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [dchmpbaclbiioedakpcldenooikekokm] - C:\Users\Toshiba\AppData\Local\foxtab_speeddial.crx CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [dchmpbaclbiioedakpcldenooikekokm] - C:\Users\Toshiba\AppData\Local\foxtab_speeddial.crx CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [gbdabnfmdemcjjadpkpjibhhacggangd] - C:\Users\Toshiba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\novo_price_comparison.crx Task: {3B735E6F-769C-467C-899A-011C76236F86} - \BonanzaDealsUpdate No Task File Task: {3D3AEA87-F545-4240-A09F-A7CB7D21FC68} - System32\Tasks\e-pity2012_kwiecien => C:\Program Files (x86)\e-file\e-pity2012\signxml.exe Task: {420FFB46-B74F-4297-8F1B-66442CE1C04F} - System32\Tasks\Go for FilesUpdate => C:\Program Files (x86)\GoforFiles\GFFUpdater.exe Task: {655AA2EC-21F6-4C98-AACD-2ABAB831651C} - System32\Tasks\Ad-Aware Update (Weekly) => C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\Ad-AwareAdmin.exe Task: {CAD77EDE-38A2-46BC-8201-697388F66592} - System32\Tasks\FoxTab => C:\Users\Toshiba\AppData\Roaming\FoxTab\UpdateProc\UpdateTask.exe [2013-04-12] () Task: {FA7A17F3-CA15-4EEB-BCDD-1751131D18D3} - System32\Tasks\e-pity2012_styczen => C:\Program Files (x86)\e-file\e-pity2012\signxml.exe Task: {FCBA13F4-4FB8-45A9-911E-3E7779FA6FBE} - System32\Tasks\RunAsStdUser => C:\Program Files (x86)\Desk 365\desk365.exe Task: C:\Windows\Tasks\Ad-Aware Update (Weekly).job => C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\Ad-AwareAdmin.exe Task: C:\Windows\Tasks\FoxTab.job => C:\Users\Toshiba\AppData\Roaming\FoxTab\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE HKCU\...\Run: [AdobeBridge] - [x] S3 Tosrfcom; No ImagePath S3 nmwcdnsucx64; system32\drivers\nmwcdnsucx64.sys [x] S3 nmwcdnsux64; system32\drivers\nmwcdnsux64.sys [x] S3 pccsmcfd; system32\DRIVERS\pccsmcfdx64.sys [x] S3 RSUSBSTOR; System32\Drivers\RtsUStor.sys [x] Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Search" /f Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj adware Foxtab, vShare.tv plugin 1.3 oraz potwornie stary Ad-Aware SE Personal. 3. W Google Chrome: Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz. Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj Foxtab SpeedDial (o ile będzie) Ustawienia > karta Historia > wyczyść 3. Uruchom AdwCleaner (najnowsza wersja, nie ta która była już tu stosowana jakiś czas temu). Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 4. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
Milena999 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Załączam potrzebne pliki. Mam nadzieję, że zrobiłam wszystko dobrze. sfc.txt Fixlog.txt AdwCleanerS2.txt Odnośnik do komentarza
Milena999 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Ktoś wie co można z tym zrobić aby działało normalnie? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się