Skocz do zawartości

AVG 2014


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

moja znajoma ma problem z antyvirem AVG 2014. Nie można zalogować się do konta administratora. 

Nie można również uruchomić OLT ani GMER. wykakuje błąd: "System Windows nie może odnaleźć pliku... . Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie."

 

Nie można usunąć AVG, nawet gdy wpisuje się hasło administratora.

 

załączam raporty FRST bo tylko tyle mi się udało, 

 

pozdrawiam

FRST.txt

Addition.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Źle trafiłeś, bo @Picasso nie ma teraz możliwości zbyt dużo czasu poświęcać na pomaganie (długotrwałe kłopoty osobiste)

 

Do usuwania AVG trzeba użyć AVG Remover - http://www.avg.com/download-tools

 

Poza tym odinstaluj:

BabylonObjectInstaller (Version: 2.0.0.2)

AVG Security Toolbar (Version: 17.0.1.12)

DealPly (Version: )

Facemoods Toolbar

 

Dodatkowo użyj Adw-cleaner (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).  
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[s1].txt

 

Potem zrób nowe logi z FRST, by @Picasso, jak już tu będzie w stanie pomagać, miała aktualne logi.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Cześć,

 

Uruchom system w trybie awaryjnym i tam uruchom removera.

Jeśli z pobraniem removera masz problem to pobierz go na innym komputerze i uruchom z pendrive`a.

uruchomiłem removera, avg zniknął z listy programów w panelu sterowania, po ponownym uruchomieniu komputera avg uruchomił się. Na liście programów nie ma go..

 

zastanawia mnie również, dlaczego gdy jakaś operacja (konto gościa) wymaga wpisania hasła administratora, to po wpisaniu hasła nie ma reakcji. tak jakbym kliknął "anuluj", nie ma również opcji "otwórz jako administrator"

 

starałem się zrobić brakujące raporty w trybie awaryjnym:

OTH - powoduje zrzut pamięci fizycznej

OLT - zawiesza się komputer

GMER - nie działa w ogóle

 

raporty:

AdwCleaner i avgremover

 

co w takiej sytuacji zrobić ?

AdwCleanerR0.txt

AdwCleanerR1.txt

AdwCleanerS0.txt

Quarantine.txt

avgremover.txt

Odnośnik do komentarza

przepraszam za spam ale sprawa jest pilna.

 

Na tym Forum obowiązuje zasada: masz problem - to czekaj nawet kilka tygodni czy miesięcy.

To nie mój wymysł, nic na to nie poradzę, taka tu panuje od dawna praktyka.

Pomagający mają swoje prywatne życie, a pomagają tylko wtedy, gdy znajdą na to czas.

 

Może napisz Prywatną Wiadomość do https://www.fixitpc.pl/user/10978-arekavgpl/

 

jessi

Odnośnik do komentarza

nikt nie pomoże?

Z tego co opisujesz to tu jest jakiś grubszy problem z systemem. Jak nawet w trybie awaryjnym wszystkie programy wieszają komputer, powodują BSOD to może być coś sprzętowego.

Sprawdź pamięci memtestem bootowalnym, sprawdź dysk, SMART w Crystal Disk Info.

 

Problemem  z uruchamianiem jako administrator z kontem gościa na obecnym etapie nie ma sensu się martwić. Najpierw zadbaj o to żeby w ogóle system doprowadzić do ładu, a tego bez logów z OTL i GMER raczej nie uda się zrobić.

Problem z logowaniem na inne konto niż gość też może mieć związek z infekcją albo coś się po prostu rozjechało w systemie.

Próbowałeś w awaryjnym utworzyć nowe konto użytkownika i zalogować się na nie w normalnym trybie?

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Otwórz notatnik i wklej:

 

HKLM\...\Run: [facemoods] - C:\Program Files\facemoods.com\facemoods\1.4.17.11\facemoodssrv.exe [362200 2011-09-05] (facemoods.com)
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=mlv&from=mlv&uid=SAMSUNGXHM320II_S207JD0S912996&ts=1355685030
SearchScopes: HKCU - {0D7562AE-8EF6-416d-A838-AB665251703A} URL = http://start.facemoods.com/?a=stonicpl&s={searchTerms}&f=4
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&affID=110819&tt=060612_6_&babsrc=SP_ss&mntrId=081d249000000000000006265efddb16
SearchScopes: HKCU - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.v9.com/web/?utm_source=b&utm_medium=mlv&from=mlv&uid=SAMSUNGXHM320II_S207JD0S912996&ts=1355685031
SearchScopes: HKCU - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://isearch.avg.com/search?cid={DDA9A96A-BDBA-4CD9-830D-D78C70A733E0}&mid=a1840ec1b194d4f3128f37df7249ad6c-26daff4126c9cab5a9b43985ef4aefecb91d645f&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&pr=pr&d=2013-10-02 18:31:54&v=17.0.0.12&pid=avg&sg=0&sap=dsp&q={searchTerms}
BHO: No Name - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} -  No File
BHO: CescrtHlpr Object - {64182481-4F71-486b-A045-B233BD0DA8FC} - C:\Program Files\facemoods.com\facemoods\1.4.17.11\bh\facemoods.dll (facemoods.com BHO)
BHO: DealPly - {A6174F27-1FFF-E1D6-A93F-BA48AD5DD448} - C:\Program Files\DealPly\DealPlyIE.dll (DealPly Technologies Ltd)
Toolbar: HKLM - facemoods Toolbar - {DB4E9724-F518-4dfd-9C7C-78B52103CAB9} - C:\Program Files\facemoods.com\facemoods\1.4.17.11\facemoodsTlbr.dll (facemoods.com)
Toolbar: HKCU - No Name - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} -  No File
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [dhkplhfnhceodhffomolpfigojocbpcb] - C:\Users\Kamila\AppData\Roaming\BabylonToolbar\CR\BabylonChrome1.crx
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [gaiilaahiahdejapggenmdmafpmbipje] - C:\Program Files\DealPly\DealPly.crx
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [ihflimipbcaljfnojhhknppphnnciiif] - C:\Program Files\facemoods.com\facemoods\1.4.17.11\facemoods.crx
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [x]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [x]
2013-11-07 18:12 - 2012-03-12 17:18 - 00000000 ____D C:\Program Files\DealPly
2013-11-07 18:12 - 2012-02-01 12:09 - 00000000 ____D C:\Program Files\facemoods.com
2013-11-07 18:56 - 2010-03-03 21:39 - 00000000 ____D C:\ProgramData\avg9
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\AMPing.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\avgnt.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\avguidx.dll
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\CommonInstaller.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\gg10.upgr.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\gg10_upgr_to_11790_from_11119.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\gg10_upgr_to_11999_from_11790.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\gg10_upgr_to_12096_from_11790.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLF1F6A.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLF4245.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLF6C4D.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLF8B16.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLF95B2.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLFA09A.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLFA0D5.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLFA97F.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLFE69.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLFE96A.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLFEE1B.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GLFFE7E.EXE
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GUR3800.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GUR382F.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GUR3E28.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GUR43D2.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GUR648.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\GUR672A.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\HomePageV9.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\IadHide5.dll
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\iGearedHelper.dll
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\InstallManager_BAB_BAB.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\jre-1.6.0_20-windows-i586-iftw.exe_90744722.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\jre-6u20-windows-i586-jinstall_uac.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\MachineIdCreator.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\Mario_Forever.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\oi_{0C43E2D4-102F-45A5-A2EC-EA264174B0B9}.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\oi_{9D13E41E-4AEC-4EB3-8F3D-EEBF16A5647F}.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\SkypeSetup.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\Super_Bros_3_Mario_Forever.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\ToolbarInstaller.exe
C:\Users\Kamila\AppData\Local\Temp\v9formalavida.exe
C:\ProgramData\PKP_DLbx.DAT
 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

 

Pobierz ADW-Cleaner: "Dział pomocy doraźnej"-->"Dezynfekcja: zbiór narzędzi usuwających"-->"Pobierz" . Po uruchomieniu kliknij "szukaj" , po zakończeniu skanu "usuń".  Reset komputera.
 

Pobierz: TFC Temp File Cleaner by Oldtimer: "Dział pomocy doraźnej"-->"Dezynfekcja kroki finalizujące temat"-->"Czyszczenie lokalizacji tymczasowych" Naciśnij "start" i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych.

 

Zaktualizuj Java do wersji 7u45, Adobe Reader do wersji 11

 

Google Chrome: zresetuj  wtyczeki. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz.

 

Odinstaluj:Bonjour - śmieć od Apple. OTL pokazuje : Mozilla Firefox 3.6.8 - Opera czy resztki Firefoxa?

 

Napisz potomnym jak rozwiązałeś problem.

 

 

Odnośnik do komentarza

Witam

zrobiłem tak jak było napisane.

co do informacji dla potomnych, naprawiał to znajomy informatyk koleżanki bo były dwa konta administratorskie i on jeden usunął (ten z którym był problem)

p.s. na laptopie nie mogę znaleźć kamery, w sensie urządzenia i sterowników do niego (Sony VAIO VGN-NW270F) 

Skype nie znajduje urządzenia

oprócz tego pojawia się błąd:

 

Nie znaleziono urządzenia USB

 

Jedno z urządzeń USB podłączonych do tego komputera ma awarię, ale system Windows nie może go rozpoznać. Aby uzyskać pomoc w rozwiązaniu tego problemu, kliknij ten komunikat"

Fixlog.txt

AdwCleanerR0.txt

AdwCleanerR1.txt

AdwCleanerS0.txt

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...