kochamczosnek Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Witam, mój problem zaczął się przedwczoraj od instalacji programu z niepewnego źródła. Pierwszymi objawami infekcji były jakieś rozszerzenia do przeglądarki Chrome z którymi sobie szybko poradziłem. Po ponownym uruchomieniu komputera okazało się, że klawiatura oraz touchpad zostały zablokowane (obecnie mam podłączony zestaw bezprzewodowy, który normalnie funkcjonuje). Nie da się ponownie zainstalować sterowników, bo wyskakuje błąd z odmową dostępu. Dodam jeszcze, że podczas skanowania GMERem 2 razy wyskoczył blue screen. Dopiero za 3 razem się udało przeskanować do końca. W załączniku zamieszczam logi. Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc Addition.txt OTL.Txt gmer.txt FRST.txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Źle trafiłeś, bo @Picasso nie ma teraz możliwości zbyt dużo czasu poświęcać na pomaganie (kłopoty osobiste) 1) Odinstaluj: AVG Security Toolbar (x32 Version: 17.0.1.12) SweetIM for Messenger 3.7 (x32 Version: 3.7.0007) 2) Użyj >Adw-cleaner (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej). najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[s0].txt 3) Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {5BED8212-FF09-4F98-99E4-935597C89C72} - System32\Tasks\BitGuard => Sc.exe start BitGuardTask: {DCBA9BBA-6245-48F6-9E3D-306FB6C2CA96} - System32\Tasks\RunAsStdUser => C:\Program Files (x86)\Desk 365\desk365.exeC:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exeC:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure SearchHKLM-x32\...\Run: [vProt] - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exe [2404376 2013-10-01] (HKU\UpdatusUser\...\Run: [AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB] - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB.exe [1266712 2013-06-03] (AVG Secure Search)AppInit_DLLs-x32: c:\PROGRA~3\BitGuard\271769~1.27\{C16C1~1\BitGuard.dll [2735584 2013-10-22] ()HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.22find.com/newtab?utm_source=b&utm_medium=prs&from=prs&uid=ST1000LM024XHN-M101MBB_S2U5JACCA28662&ts=1362419811SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www2.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=A028C0143DD4807F&affID=119357&tsp=5012SearchScopes: HKCU - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.22find.com/web/?utm_source=b&utm_medium=prs&from=prs&uid=ST1000LM024XHN-M101MBB_S2U5JACCA28662&ts=1362419813SearchScopes: HKCU - {483830EE-A4CD-4b71-B0A3-3D82E62A6909} URL =SearchScopes: HKCU - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://isearch.avg.com/search?cid={1335E23F-D9BB-4A3B-B42F-EB56FE046309}&mid=0028c198fa91415d9ad7f5511f902596-7013a3bda34ea410c23a47e6af72c9f18f827ae6&lang=pl&ds=ik011&pr=&d=2012-12-23 18:47:31&v=15.2.0.5&pid=avg&sg=0&sap=dsp&q={searchTerms} SearchScopes: HKCU - ŰźĆîZ§’2ąŢpv¨IÍá*X(Ž2s(ŰÎŔJşÔÓµť± vË°!×—(äĽ48иpatm6ęo^Mp`Ëő÷_iŁwľ!„Áű†x˘8€ŮjŔ˙ţ ´Ń;áa´[¦†8 ş~ŹRŮxśňÜ8'Ł-)xä URL =BHO-x32: AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\17.0.1.12\AVG Secure Search_toolbar.dll (AVG Secure Search)Toolbar: HKLM-x32 - AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\17.0.1.12\AVG Secure Search_toolbar.dll (AVG Secure Search)Handler-x32: viprotocol - {B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9} - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\ViProtocolInstaller\17.0.12\ViProtocol.dll (AVG Secure Search)CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ndibdjnfmopecpmkdieinmbadjfpblof] - C:\ProgramData\AVG Secure Search\ChromeExt\17.0.1.12\avg.crxR2 vToolbarUpdater17.0.12; C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\17.0.12\ToolbarUpdater.exe [1734680 2013-10-01] (AVG Secure Search)R1 avgtp; C:\Windows\system32\drivers\avgtpx64.sys [46368 2013-10-01] (AVG Technologies)2013-10-30 08:23 - 2013-10-30 14:15 - 00003420 _____ C:\Windows\System32\Tasks\BitGuard2013-10-29 23:41 - 2013-10-29 23:41 - 00000000 ____D C:\Users\Janek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\BitGuard2013-10-29 16:23 - 2013-10-29 22:43 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\Dowwnnload keeeper2013-10-29 16:18 - 2013-10-29 16:18 - 00000000 ____D C:\ProgramData\WinterSoft2013-10-29 11:54 - 2013-10-30 00:36 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\SearchNewTab2013-10-29 11:53 - 2013-10-29 22:46 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\WebSearch2013-10-29 11:53 - 2013-10-29 22:46 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\Ss.Helper2013-10-29 11:52 - 2013-10-30 00:36 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\Download keepeer2013-10-29 11:51 - 2013-10-29 16:28 - 00000000 ____D C:\ProgramData\InstallMateC:\Users\Janek\AppData\Local\Temp\56295uninstall.exeC:\Users\Janek\AppData\Local\Temp\Sqlite3.dll Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log. 4) Zrób nowe logi z FRST i OTL. jessi Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 1) Odinstaluj: AVG Security Toolbar (x32 Version: 17.0.1.12) SweetIM for Messenger 3.7 (x32 Version: 3.7.0007) 2) Użyj >Adw-cleaner (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej). najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego. Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[s0].txt Te działania nie maja nic wspólnego z problemem głownym (blokada touchpada) to jedynie kosmetyka. W dzienniku jest bład sygnatury czasowej Error - 2013-10-31 07:59:02 | Computer Name = Janek-notebook | Source = Microsoft-Windows-CAPI2 | ID = 4107 Description = Nie można wyodrębnić listy głównej innych firm z pliku cab automatycznej aktualizacji z: , wystąpił błąd: Wymagany certyfikat jest poza okresem ważności, co wynika z weryfikacji bieżącego zegara systemowego lub sygnatury czasowej. . Sprawdź w biosie date i godzine. 2. Przywróc ustawienia domyslne biosu. W laptopach jest mozliwośc zablokowania touchpada w biosie. Przydałyby sie dane na temat modelu. Odnośnik do komentarza
kochamczosnek Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Wykonałem wszystkie czynności z pierwszej odpowiedzi (logi w załącznikach). Niestety czynności te nie w żaden sposób nie pomogły i klawiatura jak i touchpad nadal nie reagują. W biosie nie znalazłem nic związanego z tymi problemami i pragnę dodać, że klawiatura nominalna też w nim nie działa. Posługuję się bezprzewodową USB. Mój komputer to Lenovo G580. Jakieś sugestie co mogę zrobić dalej? Addition.txt OTL.Txt Extras.Txt FRST.txt Fixlog.txt AdwCleanerS0.txt Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 1 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 W biosie nie znalazłem nic związanego Wejdź do biosu i zrób fotki wszystkich kart > najpewniej bedzie to w sekcji Advenced Odnośnik do komentarza
kochamczosnek Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Wrzucam zdjęcia wszystkich kart z biosu. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 1 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 No to nie mamy opcji wyłaczenia touchpada w biosie. Są dwie opcje (nie analizowałem tematu) albo siadła klawa i touchpad jednocześnie, albo taśma od klawy ni kontaktuje. Próbowałeś z Menedżera urządzeń odinstalowac klawiature? Instalowałeś sterowniki do klawiatury i touchpada ze strony producenta? Sprawdź w MU klawiature > PPM na klawiatura > właściwości > szcegóły > znajdź na liście filtry wyższe klasy to samo z touchpadem i podaj co tam jest Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się