Skocz do zawartości

Zablokowana klawiatura i touchpad + blue screen


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mój problem zaczął się przedwczoraj od instalacji programu z niepewnego źródła. Pierwszymi objawami infekcji były jakieś rozszerzenia do przeglądarki Chrome z którymi sobie szybko poradziłem. Po ponownym uruchomieniu komputera okazało się, że klawiatura oraz touchpad zostały zablokowane (obecnie mam podłączony zestaw bezprzewodowy, który normalnie funkcjonuje). Nie da się ponownie zainstalować sterowników, bo wyskakuje błąd z odmową dostępu. Dodam jeszcze, że podczas skanowania GMERem 2 razy wyskoczył blue screen. Dopiero za 3 razem się udało przeskanować do końca.

W załączniku zamieszczam logi.

Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc ;)

Addition.txt

OTL.Txt

gmer.txt

FRST.txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Źle trafiłeś, bo @Picasso nie ma teraz możliwości zbyt dużo czasu poświęcać na pomaganie (kłopoty osobiste)

 

1) Odinstaluj:

AVG Security Toolbar (x32 Version: 17.0.1.12)

SweetIM for Messenger 3.7 (x32 Version: 3.7.0007)

 

2) Użyj >Adw-cleaner (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).  
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[s0].txt

 

3) Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Task: {5BED8212-FF09-4F98-99E4-935597C89C72} - System32\Tasks\BitGuard => Sc.exe start BitGuard
Task: {DCBA9BBA-6245-48F6-9E3D-306FB6C2CA96} - System32\Tasks\RunAsStdUser => C:\Program Files (x86)\Desk 365\desk365.exe
C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search
HKLM-x32\...\Run: [vProt] - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exe [2404376 2013-10-01] (
HKU\UpdatusUser\...\Run: [AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB] - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB.exe [1266712 2013-06-03] (AVG Secure Search)
AppInit_DLLs-x32: c:\PROGRA~3\BitGuard\271769~1.27\{C16C1~1\BitGuard.dll [2735584 2013-10-22] ()
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.22find.com/newtab?utm_source=b&utm_medium=prs&from=prs&uid=ST1000LM024XHN-M101MBB_S2U5JACCA28662&ts=1362419811
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www2.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=A028C0143DD4807F&affID=119357&tsp=5012
SearchScopes: HKCU - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.22find.com/web/?utm_source=b&utm_medium=prs&from=prs&uid=ST1000LM024XHN-M101MBB_S2U5JACCA28662&ts=1362419813
SearchScopes: HKCU - {483830EE-A4CD-4b71-B0A3-3D82E62A6909} URL =
SearchScopes: HKCU - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://isearch.avg.com/search?cid={1335E23F-D9BB-4A3B-B42F-EB56FE046309}&mid=0028c198fa91415d9ad7f5511f902596-7013a3bda34ea410c23a47e6af72c9f18f827ae6&lang=pl&ds=ik011&pr=&d=2012-12-23 18:47:31&v=15.2.0.5&pid=avg&sg=0&sap=dsp&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - ŰźĆîZ§’2ąŢpv¨IÍá*X(Ž2s(ŰÎŔJşÔÓµť± vË°!×—(äĽ48иpatm6ęo^Mp`Ëő÷_iŁwľ!„Áű†x˘8€ŮjŔ˙ţ ´Ń;áa´[¦†8 ş~ŹRŮxśňÜ8'Ł-)x­ä­ URL =
BHO-x32: AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\17.0.1.12\AVG Secure Search_toolbar.dll (AVG Secure Search)
Toolbar: HKLM-x32 - AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\17.0.1.12\AVG Secure Search_toolbar.dll (AVG Secure Search)
Handler-x32: viprotocol - {B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9} - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\ViProtocolInstaller\17.0.12\ViProtocol.dll (AVG Secure Search)
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ndibdjnfmopecpmkdieinmbadjfpblof] - C:\ProgramData\AVG Secure Search\ChromeExt\17.0.1.12\avg.crx
R2 vToolbarUpdater17.0.12; C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\17.0.12\ToolbarUpdater.exe [1734680 2013-10-01] (AVG Secure Search)
R1 avgtp; C:\Windows\system32\drivers\avgtpx64.sys [46368 2013-10-01] (AVG Technologies)
2013-10-30 08:23 - 2013-10-30 14:15 - 00003420 _____ C:\Windows\System32\Tasks\BitGuard
2013-10-29 23:41 - 2013-10-29 23:41 - 00000000 ____D C:\Users\Janek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\BitGuard
2013-10-29 16:23 - 2013-10-29 22:43 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\Dowwnnload keeeper
2013-10-29 16:18 - 2013-10-29 16:18 - 00000000 ____D C:\ProgramData\WinterSoft
2013-10-29 11:54 - 2013-10-30 00:36 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\SearchNewTab
2013-10-29 11:53 - 2013-10-29 22:46 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\WebSearch
2013-10-29 11:53 - 2013-10-29 22:46 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\Ss.Helper
2013-10-29 11:52 - 2013-10-30 00:36 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\Download keepeer
2013-10-29 11:51 - 2013-10-29 16:28 - 00000000 ____D C:\ProgramData\InstallMate
C:\Users\Janek\AppData\Local\Temp\56295uninstall.exe
C:\Users\Janek\AppData\Local\Temp\Sqlite3.dll

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log.

 

4) Zrób nowe logi z FRST i OTL.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

1) Odinstaluj:

AVG Security Toolbar (x32 Version: 17.0.1.12)

SweetIM for Messenger 3.7 (x32 Version: 3.7.0007)

 

2) Użyj >Adw-cleaner (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).  

najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.

Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[s0].txt

 

Te działania nie maja nic wspólnego z problemem głownym (blokada touchpada) to jedynie kosmetyka.

 

W dzienniku jest bład sygnatury czasowej

 

Error - 2013-10-31 07:59:02 | Computer Name = Janek-notebook | Source = Microsoft-Windows-CAPI2 | ID = 4107

Description = Nie można wyodrębnić listy głównej innych firm z pliku cab automatycznej

aktualizacji z: ,

wystąpił błąd: Wymagany certyfikat jest poza okresem ważności, co wynika z weryfikacji

bieżącego zegara systemowego lub sygnatury czasowej. .

 

Sprawdź w biosie date i godzine.

2. Przywróc ustawienia domyslne biosu. W laptopach jest mozliwośc zablokowania touchpada w biosie. Przydałyby sie dane na temat modelu.

Odnośnik do komentarza

Wykonałem wszystkie czynności z pierwszej odpowiedzi (logi w załącznikach). Niestety czynności te nie w żaden sposób nie pomogły i klawiatura jak i touchpad nadal nie reagują. W biosie nie znalazłem nic związanego z tymi problemami i pragnę dodać, że klawiatura nominalna też w nim nie działa. Posługuję się bezprzewodową USB. Mój komputer to Lenovo G580.

 

Jakieś sugestie co mogę zrobić dalej?

 

 

Addition.txt

OTL.Txt

Extras.Txt

FRST.txt

Fixlog.txt

AdwCleanerS0.txt

Odnośnik do komentarza

No to nie mamy opcji wyłaczenia touchpada w biosie.

 

Są dwie opcje (nie analizowałem tematu) albo siadła klawa i touchpad jednocześnie, albo taśma od klawy ni kontaktuje.

 

Próbowałeś z Menedżera urządzeń odinstalowac klawiature? Instalowałeś sterowniki do klawiatury i touchpada ze strony producenta?

 

Sprawdź w MU klawiature > PPM na klawiatura > właściwości > szcegóły > znajdź na liście filtry wyższe klasy

 

to samo z touchpadem i podaj co tam jest

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...