kerpal Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Witam, od pewnego czasu mam problem z internetem, zgłaszałem do dostawcy czyli do multimo, on wysłał zgłoszenie do el tel, gosciu przyszedł, zrobił pomiary i powiedział ze z łączem wszystko ok . Chyba nie jest ok bo dalej rozłącza mi internet, wygląda to tak że ikonki ADSL i WLAN się świecą a INTERNET nie, jednocześnie przy zegarze systemowym pojawia się ikonka zółta z wykrzyknikiem. JEdynym rozwiązaniem jest wyłączyć i włączyć router, wtedy wszystko wraca do normy... Czy to problem z routerem i trzeba wymienićna nowy ?? mam model TP LINK W8950ND Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Rozumiem, że kiedy piszesz o ikonkach ADSL, WLAN i INTERNET to masz na myśli diody na routerze? Więcej informacji o stanie połączenia uzyskasz, jeśli się zalogujesz do jego panelu (na adres bramy domyślnej). A ikona z wykrzyknikiem przy zegarze systemowym wskazuje błąd (np. zdublowany adres IP). Najedź na nią kursorem i odczytaj szczegóły. Odnośnik do komentarza
kerpal Opublikowano 24 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 tak, diody na routerze Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 25 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 No to się rozpisałeś A próbowałeś wykonać czynności z mojego poprzedniego posta? Domyślnym adresem routera jest 192.168.1.1 - login admin, hasło admin. Opis błędu znajdziesz w podglądzie zdarzeń > system (domyślam się, bo nie napisałeś, jaki masz system operacyjny). Według instrukcji świecąca dioda ADSL oznacza poprawną synchronizację routera, a WLAN włączone wifi (jeśli nie miga to nie są wymieniane dane). Jeśli router jest zsynchronizowany, a nie ma połączenia z Internetem (dioda INTERNET zgaszona) to może świadczyć o problemie z hasłem do usługi mulimo (PPP Username and PPP Password). Odnośnik do komentarza
kerpal Opublikowano 25 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Wiem jaki jest adres routera ;] Mam win7, nic tam w podglądzie ciekawego niema, tylko że zostało rozłączone... Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 25 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Wiem jaki jest adres routera ;] To gratuluję i życzę powodzenia. Odnośnik do komentarza
kerpal Opublikowano 25 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Dzięki, z fartem. Jest ktoś kompetentny i pełnoletni kto podpowie co mam zrobić ?? Wyłączyłem oszczędzanie energii na karcie sieciowej... może to coś da ... Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 26 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Jest ktoś kompetentny i pełnoletni kto podpowie co mam zrobić ?? Ale po co, przecież i tak nie zastosujesz się do udzielonych rad i nie dostarczysz minimum wymaganych informacji? Odnośnik do komentarza
kerpal Opublikowano 27 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Wkleiłeś mi regułkę z PDFa i wciskasz mi kit że mam zły login i hasło... daj spokój człowieku. Odnośnik do komentarza
kerpal Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Odkopuję temat ponieważ był u mnie po raz 2 pan z multimo i stwierdził że mam łącze "żyleta" i że to wina mojego routera. Zauważyłem też że router rozlącza się wtedy, kiedy pobieram coś z max prędkością i jak jest obciążone łącze... Jakieś konstruktywne porady ? tesr icsi http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca253f-18814-df21cbfe-5895-4b68-b9c6 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się